
szytka vs opona
#141
Posted 18 April 2010 - 19:14
Tufo S33 Pro - 60 TPI,
Tufo S3 Lite 215g - 120 TPI,
Continental Competition - 180 TPI,
Vittoria Corsa Evo CX - 320 TPI,
Veloflex Carbon - 350 TPI.
Przy czym ostanie dwie pozycje są nie porównywalne z pierwszymi dwiema. Co mnie obchodzi co komu wychodzi w laboratorium, skoro VCX są rewelacyjne. Większość ludzi w cywilizowanych krajach, jeżdżących na szytkach wybiera VCX.
#142
Posted 18 April 2010 - 19:19
#143
Posted 18 April 2010 - 19:36
#144
Posted 18 April 2010 - 20:31
Quote
Bo nie odpowiadasz na proste pytania, za wszelką cenę broniąc swoich przekonań. W ten sposób dyskusja o technice zamienia się w jakieś misterium zachwytów, którym przyświeca stwierdzenie "cena wyznacza jakość". A jeżeli rzeczywistość wykazuje, że nie do końca jest jak twierdzisz, należy rzeczywistość zlekceważyć.Co się tak przyczepiłeś do tych oporów?
#145
Posted 18 April 2010 - 20:37
#146
Posted 18 April 2010 - 20:47
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#147
Posted 18 April 2010 - 21:07
Halo, halo ! Tak nie mozna pisac. Jak piszecie o ramach , widelcach to wtedy wazne jest CO POWIEDZIALO laboratorium ( sztywnosc , srywnosc i inne skrecania ) i kazdy kto napisze np ; a mnie sie i tak super jezdzi na dajmy na to widelcu EASTON EC 90 SLX , to zaraz wrzask !!! Przeciez to chala ITP ITD . A dla mnie ten widelec jest REWELACYJNY !!! Jezdzi na nim masa PROFI i nie narzekaja . Sa i lepsze i gorsze. Sram na laboratorium ( tez mam prawo ! ) :-)
A jak chlopak pyta o szytki to juz laboratorium niewazne... Badzcie bardziej konsekwentni , bo niestety podejrzewam jednak , ze w "ciemnym" tescie nie wyczulibyscie na jakich szytkach jedziecie. NIESTETY.
A teraz powaznie . Jesli LABORATORIUM cos tam wylicza , to nie piszmy NIEWAZNE wtedy kiedy nam pasuje , tylko olejmy je zawsze. A jak w nie wierzymy to wierzmy tez zawsze. Inaczej ginie mi gdzies wasza wiarygodnosc... Na tej zasadzie to zawsze mozna powiedziec ; NIEWAZNE ( bo nam tak akurat pasuje ) , sa ( lub jest ) rewelacyjne pomimo , ze testy wypadly slabiutko ...
Mialem VCX , ale jedna mi strzelila w Szwajcarii ( TYL ). Reszte sezonu ( i reszte Szwajcarii) dociagnalem na jakiejs taniej za 30 Franciszkow szwajcarskich.Nic mi sie nie uslizgawalo, na zakretach trzymala tak samo . Gdybym nie wiedzial , ze to inna , to bym nie wyczul... Taka jest MOJA prawda. Teraz zamowilem sobie Conti i mysle , ze tez nie wyczuje ... A teraz jezdze na swoim starym Lapierze ( na oponach ) i NIESTETY jakiejs powalajacej roznicy nie odczuwam . Mam prawo nie odczuwac , czy musze nalezec do "kosciola szytkowego " ???
#148
Posted 03 May 2010 - 13:07
Ostatnio zdalem sobie sprawe, ze po treningu ze zjazdami 8-10% przez kilka kilometrow (i sila rzeczy hamujac duzo), wentyl szytki doznal obrotu, ktory widoczny jest na zdjeciu.

Az sie boje pomyslec, co by sie stalo, gdyby mi scielo ten wentyl na kolejnych zjazdach ...
Nie wiem jaki byl tego powod, ale przy prawidlowo naklejonej szytce nie powinno sie cos takiego dziac...
Wniosek, szytke wcale nie tak latwo prawidlowo przykleic... szczegolnie nowa na nowa obrecz.
#150
Posted 03 May 2010 - 18:46
Quote
Wentyl przy klejeniu był już lekko przesunięty.
No ciekawe jakbys zareagowal jakby to tobie "serwisant" tak odpowiedzial. Koledze szytka sie przesuwa - imho to lekkie partactwo do ktorego wypada sie przyznac.
#151
Posted 04 May 2010 - 07:32
Quote
Wentyl przy klejeniu był już lekko przesunięty.
Szkoda, ze wczesniej nie zrobilem zdjecia, bo nie moge tego porownac. Ale wydawalo mi sie, ze wczesniej tak przesuniety nie byl, bo dopiero teraz mi sie to rzucilo w oczy (a to zdjecie akurat zrobilem na drugi dzien po tych ostrych zjazdach). Tu chodzi o bezpieczenstwo, bo wtedy zjezdzalem z duzymi predkosciami z dosc ostrym hamowywaniem przed zakretami... Najgorsze, ze nie wiem co z tym teraz zrobic, zakladajac, ze tak juz bylo przesuniete, to czy jezdzenie na tak przesunientym wentylu jest bezpieczne czy nie?
#152
Posted 04 May 2010 - 08:19
i nadmuchac porzednie szytke
#153
Posted 04 May 2010 - 15:45
Obręcz ma niski profil, więc nie trzyma wentyla pod kątem prostym tak jak obręcze wyższe.
Twoich szytek nie rozciągałem przed przyklejeniem, więc nasmarowane klejem naciągałem tak ciasne jakie z fabryki wyjechały. Ja nie widzę nic złego w lekko przechylonym wentylu.
#154
Posted 06 May 2010 - 10:44
dodam że są to szytki z wymiennymi wentylami. czy ten model tak ma czy trafiłem kiepską parę? próbować reklamować - słabo to widzę. Czy potraktować uszczelniaczem, mam gdzieś buteleczkę Tufo extreme, ale już z rok leży od zakupu.
- kaloo likes this
#155
Posted 06 May 2010 - 10:53
pozdr
O! Widzę, że wykasowano moją sygnaturę. To znaczy, że jej treść dotarła. Bardzo mnie to cieszy.
#156
Posted 06 May 2010 - 11:02
#157
Posted 06 May 2010 - 11:12
#158
Posted 06 May 2010 - 11:57
Quote
Ktoś próbował wlewać mleczko od opon bezdętkowych do szytki jako uszczelniacz?
ja włałem z rok temu uszczelniacz hutchinsona do przełajowych szytek tufo. Maja za soba kilkanaście wyjazdów w teren w tym 3 wyscigi. Żadnych problemów
#160
Posted 06 May 2010 - 13:12
Reply to this topic
