Jump to content


Photo

Cervelo S5

Cervelo w calosci z karbonu :

  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#41 Gosc_adazz_*

Gosc_adazz_*
  • Gość

Posted 07 September 2016 - 07:09

W weekend zrobię test Cervelo S3, i porównam do stalówki z dość klasycznym geo ;)



#42 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 09 September 2016 - 12:38

Ktory model bedziesz ujezdzal?



#43 Gosc_adazz_*

Gosc_adazz_*
  • Gość

Posted 09 September 2016 - 16:41

S3 z 2016, właśnie poskładałem, postaram się zaraz fotę wrzucić :)

 

 



#44 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 09 September 2016 - 18:57

Dawaj, dawaj. Ladna rama, ladniejsze od poprzedniego malowanie.

#45 Gosc_adazz_*

Gosc_adazz_*
  • Gość

Posted 09 September 2016 - 19:18

Poszło u mnie w wątku ;)

 

 



#46 danielasu2

danielasu2
  • Użytkownik
  • 523 posts
  • Skądirlandia

Posted 10 October 2016 - 10:58

Zgadzam się z Chrisem w zyciu trzeba wszystkiego spróbować , po co budować kolejny taki sam rower.
Cervelo w tym modelu nie jest z mojej bajki ale sprzęt zacny😃
Mój wylajtowany trek nie jest tak sztywny jak obecny rower i w tym przypadku pewnie też jest lepiej.
  • danielasu2 likes this

#47 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 316 posts

Posted 27 October 2016 - 21:54

Dla mnie to piękna rama i piękny projekt, gratuluję



#48 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 07 November 2016 - 21:23

30544214670_8703017d45_c.jpg
30845358385_4320c1e9f9_c.jpg
  • piotrkol, Ratonek, hqvkamil and 2 others like this

#49 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,021 posts
  • SkądBrzesko

Posted 07 November 2016 - 21:52

o jasny gwint :D Wygląda kozacko :) 



53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#50 kaloo

kaloo
  • Użytkownik
  • 614 posts

Posted 07 November 2016 - 22:28

Ale rakieta :)

#51 hqvkamil

hqvkamil
  • Użytkownik
  • 610 posts
  • SkądBieszczady

Posted 07 November 2016 - 23:10

Jeden bieg z tyłu. :D


Focus user! :-P

#52 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2,263 posts
  • SkądSheffield

Posted 09 November 2016 - 02:39

No hajsu to ty masz...


 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#53 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2,297 posts
  • SkądGdańsk

Posted 09 November 2016 - 08:22

Mnie od kół bardziej ciekawi Etap. Ile już na nim przejechałeś? Jak wrażenia, jakieś problemy?



#54 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Posted 09 November 2016 - 09:02

Ostatnio przy okazji dyskusji w jakimś temacie wspomniałem o urywajacych się bateriach na co reakcja była taka że trzeba być nierozgarniętym żeby nie ogarniać tak prostej rzeczy.
Miesiac temu dystrybutor wysłał do nas swojego wiceszefa żeby nas sprawdził dlaczego osoby używające etapa są takie ułomne.

Był, zobaczył jak chłopaki montują baterie, nawet film nagrał.

Winy użytkujących nie stwierdził.

Zabrał ze sobą (nie wiem po co) dwie tylne zmieniarki, dał dwie nowe i 30 baterii.

Od tamtej pory nie urwała się ani jedna sztuka.

Skończył się sezon i rowery na etapie nie są użytkowane. :)

#55 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2,297 posts
  • SkądGdańsk

Posted 09 November 2016 - 10:07

Z tego co widziałem to w CX też je używają. To jest w sumie dobry test wytrzymałości.



#56 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 09 November 2016 - 11:41

Tobo po Twoich komentarzach mozna odniesc wrazenie, ze albo wszystko sie nagminnie sypie i jest do kitu albo cos nie halo z tamtejsza ludnoscia.

I przyklad e-tapa nie jest tu jedyny......

Uzywam e-tapa od 8 mieciecy i dalej twierdze, zeby to mocowanie urwac, to trzeba miec zyciowe podejscie "bez mlota to nie robota".

W ten sposob to wszytko mozna uwalic.

Podobnie nie rdzewieja i nie rozpadaja mi sie lozyska itd itd itd.... No ale moze ja mam jakies wyjatkowe szczescie.

 

E-tap, swietna sprawa, jak ktos sie waha, to warto. Duza roznica w porownaniu do standardowego zmieniania biegow.

Po pierwsze, wysoka precyzja, zawsze ta sama. Nic sie nie reguluje. Przy zmianach kol, pare pstrykniec w ustawieniu trymujacym i koniec. Super ergonomia klamek (jak komus pasuja).

Jedyny mankament to przednia przerzutka, a raczej troche meczacy proces jej dobrego ustawienia.

Tu powinni to poprawic, zeby sprowadzic proces ustawienia to poziomu tylnej przerzutki i klamek, gdzie zaklada sie paruje z reszta i koniec. Przednia wymaga duzo wiecej zaangazowania. To mozna wyczytac w niemalze kazdym komentarzu dotyczacym zrzucania lancucha przy wrzucaniu na duza tarcze. 

Tez to mialem. Teraz wszystko ladnie dziala, nawet z nieco bardziej wymagajacym zestawem tarcz Rotora QXL.

 

Kasety nie zakladalem, bo nie wiem jaka bedzie pogoda na weekend, raczej na wieksze wiatry tych kol zakladac nie bede :)

 

Fajny maly szczegolik i jak prakryczny (w zestawie z kolkami): 

 

30839522276_88a78fa572_o.jpg

 

Zipp-Silca-Valve-Extender

 

 


  • kaloo likes this

#57 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Posted 09 November 2016 - 12:18

Jak napisałem: guru ze Srama był i błędów ludzkich nie stwierdził. Zabrał sramowskie zabawki do analizy, nie chcąc nawet dolara za karton sprezentowanych baterii. Pojawił się pierwszy raz a dystrybucja Srama zajmują się 4 rok. Jeśli więc wg niego to nie czynnik ludzki to pozostaje pech (nie wchodzi w grę kilkanaście razy z rzędu) lub kupowaty dizajn.

Jak ktoś chce to niech kupuje.

Co do rozpadania się łożysk - nic osobiście do nich nie mam bo to nie moje łożyska, rowery i pieniądze, moje są tylko spostrzeżenia. Gdyby to były moje kupione rowery czy części to zmieniłbyn obiekty zainteresowań gdyby to były wytwarzane przeze mnie rzeczy to zmieniłbym poddostawcę albo dizajn.

#58 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 09 November 2016 - 12:57

Np na WW jest temat, gdzie ludize dziela sie swoimi doswiadczeniami z uzytkowania e-tapa.

Od marca tego roku, jak zaczely pojawiac sie w sprzedazy, jest juz kilka ladnych stron w temacie. Sa opisane rozne problemy, niektore jak wspomnialem z ustawieniem przedniej przerzutki, czy tez dyskusyjna dlugosc jednej ze srubek regulujacych wychyl przerzutki przedniej ale jeszcze nie bylo ani jednego wpisu o urwanym mocowaniu baterii. 

Mam to, wymieniam baterie, czasami podmieniam przod z tylem i nie widze, gdzie tam moze byc jakis blad konstrukcyjny.

Jakbym na chamca wciskal baterie. lub staral sie zamknac zapiecie, kiedy dolna czesc baterii nie siedzialaby w uchwycie, pewnie tez bym cos urwal.



#59 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 19 November 2016 - 17:37

30744261030_8122ec39d1_h.jpg
  • pimpf, muzycom, piotrkol and 12 others like this

#60 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 17 February 2017 - 21:57

Garmin doczekal sie jakiegos ludzkiego mocowania, nie dali zapiecia dla go-pro :(

32803622452_988bd22642_z.jpg32916948326_0840ec6b38_z.jpg

Srubki wymieniam na czarne.