W weekend zrobię test Cervelo S3, i porównam do stalówki z dość klasycznym geo
#41 Gosc_adazz_*
Posted 07 September 2016 - 07:09
#43 Gosc_adazz_*
Posted 09 September 2016 - 16:41
S3 z 2016, właśnie poskładałem, postaram się zaraz fotę wrzucić
#44
Posted 09 September 2016 - 18:57
#45 Gosc_adazz_*
Posted 09 September 2016 - 19:18
Poszło u mnie w wątku
#46
Posted 10 October 2016 - 10:58
Cervelo w tym modelu nie jest z mojej bajki ale sprzęt zacny😃
Mój wylajtowany trek nie jest tak sztywny jak obecny rower i w tym przypadku pewnie też jest lepiej.
- danielasu2 likes this
#47
Posted 27 October 2016 - 21:54
Dla mnie to piękna rama i piękny projekt, gratuluję
#50
Posted 07 November 2016 - 22:28
#51
Posted 07 November 2016 - 23:10
Jeden bieg z tyłu.
#52
Posted 09 November 2016 - 02:39
No hajsu to ty masz...
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#53
Posted 09 November 2016 - 08:22
Mnie od kół bardziej ciekawi Etap. Ile już na nim przejechałeś? Jak wrażenia, jakieś problemy?
#54 Gosc_tobo_*
Posted 09 November 2016 - 09:02
Miesiac temu dystrybutor wysłał do nas swojego wiceszefa żeby nas sprawdził dlaczego osoby używające etapa są takie ułomne.
Był, zobaczył jak chłopaki montują baterie, nawet film nagrał.
Winy użytkujących nie stwierdził.
Zabrał ze sobą (nie wiem po co) dwie tylne zmieniarki, dał dwie nowe i 30 baterii.
Od tamtej pory nie urwała się ani jedna sztuka.
Skończył się sezon i rowery na etapie nie są użytkowane.
#55
Posted 09 November 2016 - 10:07
Z tego co widziałem to w CX też je używają. To jest w sumie dobry test wytrzymałości.
#56
Posted 09 November 2016 - 11:41
Tobo po Twoich komentarzach mozna odniesc wrazenie, ze albo wszystko sie nagminnie sypie i jest do kitu albo cos nie halo z tamtejsza ludnoscia.
I przyklad e-tapa nie jest tu jedyny......
Uzywam e-tapa od 8 mieciecy i dalej twierdze, zeby to mocowanie urwac, to trzeba miec zyciowe podejscie "bez mlota to nie robota".
W ten sposob to wszytko mozna uwalic.
Podobnie nie rdzewieja i nie rozpadaja mi sie lozyska itd itd itd.... No ale moze ja mam jakies wyjatkowe szczescie.
E-tap, swietna sprawa, jak ktos sie waha, to warto. Duza roznica w porownaniu do standardowego zmieniania biegow.
Po pierwsze, wysoka precyzja, zawsze ta sama. Nic sie nie reguluje. Przy zmianach kol, pare pstrykniec w ustawieniu trymujacym i koniec. Super ergonomia klamek (jak komus pasuja).
Jedyny mankament to przednia przerzutka, a raczej troche meczacy proces jej dobrego ustawienia.
Tu powinni to poprawic, zeby sprowadzic proces ustawienia to poziomu tylnej przerzutki i klamek, gdzie zaklada sie paruje z reszta i koniec. Przednia wymaga duzo wiecej zaangazowania. To mozna wyczytac w niemalze kazdym komentarzu dotyczacym zrzucania lancucha przy wrzucaniu na duza tarcze.
Tez to mialem. Teraz wszystko ladnie dziala, nawet z nieco bardziej wymagajacym zestawem tarcz Rotora QXL.
Kasety nie zakladalem, bo nie wiem jaka bedzie pogoda na weekend, raczej na wieksze wiatry tych kol zakladac nie bede
Fajny maly szczegolik i jak prakryczny (w zestawie z kolkami):
- kaloo likes this
#57 Gosc_tobo_*
Posted 09 November 2016 - 12:18
Jak ktoś chce to niech kupuje.
Co do rozpadania się łożysk - nic osobiście do nich nie mam bo to nie moje łożyska, rowery i pieniądze, moje są tylko spostrzeżenia. Gdyby to były moje kupione rowery czy części to zmieniłbyn obiekty zainteresowań gdyby to były wytwarzane przeze mnie rzeczy to zmieniłbym poddostawcę albo dizajn.
#58
Posted 09 November 2016 - 12:57
Np na WW jest temat, gdzie ludize dziela sie swoimi doswiadczeniami z uzytkowania e-tapa.
Od marca tego roku, jak zaczely pojawiac sie w sprzedazy, jest juz kilka ladnych stron w temacie. Sa opisane rozne problemy, niektore jak wspomnialem z ustawieniem przedniej przerzutki, czy tez dyskusyjna dlugosc jednej ze srubek regulujacych wychyl przerzutki przedniej ale jeszcze nie bylo ani jednego wpisu o urwanym mocowaniu baterii.
Mam to, wymieniam baterie, czasami podmieniam przod z tylem i nie widze, gdzie tam moze byc jakis blad konstrukcyjny.
Jakbym na chamca wciskal baterie. lub staral sie zamknac zapiecie, kiedy dolna czesc baterii nie siedzialaby w uchwycie, pewnie tez bym cos urwal.