seryjne ostre koło...z Polski ?!
#2
Posted 18 October 2007 - 20:53
Swoją drogą ciekawi mnie bardzo grupa odbiorców tego cacka.
W artykule piszą o kurierach, ale kurierzy przecież szukają niezawodnych i tanich części, wątpię żeby skusili się na Carbon i cenę która z pewnością będzie wysoka.
No i ten flip-flop + tragicznie krótkie haki - moim zdaniem chybiony pomysł.
#6
Posted 18 October 2007 - 21:16
#8
Posted 18 October 2007 - 21:35
Co oznacza ostre koło? Tak samo kontra- tez nie mam pojęcia.
Tylko nie jedzcie po mnie za bradzo ;-)
Ostre koło - brak wolnobiegu , korba kręci się równocześnie z kołem - rower jedzie i tym samym kręcą się korby .
Kontra - skoro jest jak wyżej to jeżeli zablokujesz korbę to tym samym i tylne koło ale to przypadek skrajny. Wystarczy , że stawiasz opór korbom i rower hamuje.
#9
Posted 19 October 2007 - 05:58
... nie wydaje mi się. Rama wykonana jest w aluminium 6061, a karbonowe są komponenty (dokładnie nie wiem jakie). Brak przerzutek, hamulców, manetek, kasety, linek, pancerzy, korba z jedną zębatką. Wszytko to, powinno mieć wpływ raczej na obniżenie ceny ;-)biorąc pod uwagę ze to karbon wiec cena to pewno parę tyś
Jeżeli cena będzie około 1000zł, bo taką widzę jako realną (to jest KROSS, a nie TREK), sam się zastanowię nad kupnem.
pozdro horny
#10
Posted 19 October 2007 - 07:10
[ Dodano: 2007-10-19, 08:13 ]
... nie wydaje mi się. Rama wykonana jest w aluminium 6061, a karbonowe są komponenty (dokładnie nie wiem jakie). Brak przerzutek, hamulców, manetek, kasety, linek, pancerzy, korba z jedną zębatką. Wszytko to, powinno mieć wpływ raczej na obniżenie ceny ;-)biorąc pod uwagę ze to karbon wiec cena to pewno parę tyś
Jeżeli cena będzie około 1000zł, bo taką widzę jako realną (to jest KROSS, a nie TREK), sam się zastanowię nad kupnem.
Horny, cena wyrobu ma mało wspólnego z kosztami produkcji. Zwłaszcza w wyrobach niszowych/limitowanych/snobistycznych. Ale obyś miał rację.
#11
Posted 19 October 2007 - 07:26
#13
Posted 19 October 2007 - 17:22
Reasumując nawet jeśli będą tańsi to ktoś komu zależy na ostrym jest na tyle w temacie że sam potrafi je złożyć wiec znajdzie gdzieś starą rame z poziomymi hakami dołoży 600zl na sprzęt i ma ostre... tak wiec wątpie w ewentualny sukces rynkowy jeśli cena będzie powyżej 1500zl
#16
Posted 25 October 2007 - 12:00
To prawda - i życzę im jak najlepiej. Zgadzam się też że maszyna wygląda ładnie ale boję się że jeśli cena będzie wysoka to nie trafią zbyt dobrze w niszę rynkowąW Polsce tak co nie oznacza , że nie wypuszczą tego poza nią.jeśli cena będzie powyżej 1500 zł to faktycznie...pewnie mało osób będzie chętnych do zakupu.
Chociaż z drugiej strony, kto wie ? Może za granicą znajdzie się spore stadko koneserów którzy chętnie kupią wypasione OK ? Trzymam kciuki !
#19
Posted 25 October 2007 - 21:22
zresztą jak to już ktoś wcześniej wspomniał to cała radocha polega na samodzielnym budowaniu takiego roweru
co do zaprezentowanego roweru to i sie nie podoba, głównie przez ramę, na plus grafika na ramce, planuję sobie cos takiego kiedyś zrobićna swoim fixie,
ps. osoba pisząca prezentację roweru chyba nigdy nie jezdziła na ostrym bo napisała żę ten rower wymusza szybką jazdę, trochę sie to z prawdą rozmija... owszem wymusza ale ciągłe pedałowanie;)
pozdro
#20
Posted 01 November 2007 - 15:04
Zachęcam do zapozniania się z tymi fotkami z targów interbike 2007... Dwa - slopingowa rama nie jest rulez w OK. ...
Można tam się dopatrzeć seryjnych OK zrobionych na alu ramach w dodatku slopingowych. Wniosek z tego taki , że nasz rodzimy producent podąża za trendami.
Swoje ok składam samodzielnie bo moim zdaniem to najlepsza droga.
Aha na ów targach najtańsze fix'y stały za niecałe 500$ (rama i widelec crmb)
[ Dodano: 2007-11-06, 19:45 ]
Cena za kross'a: 1899 zł !!!
za te pieniądze to lepiej składać