[trening]Pytanie odnośnie kadencji
#21
Posted 20 June 2010 - 18:41
#22
Posted 20 June 2010 - 19:23
#23
Posted 20 June 2010 - 19:25
#24
Posted 20 June 2010 - 20:59
#26
Posted 21 June 2010 - 06:09
#27
Posted 21 June 2010 - 18:31
Aha , przez pocenie się na trenażerku tak się wypłukałem z minerałów , że długo nie mogłem dojśc do siebie.
#28
Posted 21 June 2010 - 18:57
na treningach samotnych.. jeżdżę z kadencją 70-80 aby troszkę podnieść siłę..
#29
Posted 21 June 2010 - 19:19
#30
Posted 21 June 2010 - 23:53
Ja mam licznik kadencji ale nawet na niego nie patzre bo zawsze średnią mam min 90. Najlepszym sposobem nauczenia sie szybkiego kręcenia jest jazda na młynku. Przykładowo mam przejchać 60km zakładam że mam tylko tarcze 39 lub 34 i na niej jade wspomagając się przerzutkami z tyłu.
Kurcze, podziwiam. Ja ostatnio notuje średnie około 68 (jak dziś np.) a w maju jeszcze było około 64.
Postęp jest, ale powolny. Za radą Arka próbowałem utrzymać ponad 90 na prostej dłuższy czas, ale %$!@# mnie trafiał...
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#31
Gosc_Arek_*
Posted 22 June 2010 - 09:10
#32
Posted 26 June 2010 - 20:21
Jeżeli 90 to jest problem jak na ten okres, to może zacznij od niższych przedziałów, np. 80-85. Dla mnie to już jest niemalże siłowe kręcenie, ale skoro masz taką budowę ciała, to może dla Ciebie takie rozwiązanie będzie bardziej korzystne.
Wartości 80-85 a nawet 90 dosyć często się pojawiają na prostej. Powyżej 90 trudno mi jeszcze wskoczyć.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#33
Posted 26 June 2010 - 23:12
#35
Posted 28 June 2010 - 22:56
#36
Posted 29 June 2010 - 12:38
#37
Posted 29 June 2010 - 15:09
Są jakieś negatywne skutki jazdy z wysoką kadencją?
Tak, może nogi z tyłka powyrywać :mrgreen:
#38
Posted 29 June 2010 - 20:14
Są jakieś negatywne skutki jazdy z wysoką kadencją?
Tak można ponadrywać ścięgna i mięsnie
#39
Posted 29 June 2010 - 20:38


This topic is locked



