Jechałem na zaplanowanej trasie w Komoot. Po czy postanowiłem wrócić do domu. Trasę zakończyłem i wybrałem powrót na start. O zrobił takie kwiatki nowy Roam 2
Wahoo: Komputerki Treningowe: Elemnt, Bolt, Roam
#2082
Napisano 11 lipiec 2023 - 17:35
Wygląda jak przejazd na pauzie.
- bzx lubi to
#2084
Napisano 12 lipiec 2023 - 21:35
Cześć, od niedawna jestem posiadaczem Wahoo Elemnt Bolt 2. Do tej pory jeździłem na zwykłym liczniku z magnesem na kole. Nie używałem żadnych aplikacji typu Strava. Czy jest możliwość wpisania czy wgrania w Wahoo, historii przejechanych kilometrów? Chcę zdemontować stary licznik, ale chciałbym mieć na liczniku sumę dystansu z tego roku.
#2085
Napisano 13 lipiec 2023 - 17:39
Nie. Aplikacja Elemnt liczy od jej pierwszego uruchomienia.
#2087
Napisano 23 lipiec 2023 - 16:50
Miał ktoś może problem z HRM od wahoo?
Mam tickr2, ostatnimi czasy zaczyna coś świrować. Najpierw dwa razy z rzędu (dwie kolejne aktywności) po wejściu w piątą strefę (czasem rano przycisnę w parku) wartość tętna zaczynała wzrastać aż do 255 ud/min (to chyba wartość graniczna wskazań) i tak już zostawała do końca. Kolejnymi razami po dłuższej jeździe przestawał przekazywać jakiekolwiek wartości, pomimo tego że był cały czas sparowany i widoczny. Zmieniłem pas (mam 2 inne, zapasowe), zmieniłem też baterię i lipa. Stracił szczelność?
Kupiłem nóweczkę w listopadzie 2022 r.
#2088
Napisano 23 lipiec 2023 - 18:03
Miał ktoś może problem z HRM od wahoo?
Mam tickr2, ostatnimi czasy zaczyna coś świrować. Najpierw dwa razy z rzędu (dwie kolejne aktywności) po wejściu w piątą strefę (czasem rano przycisnę w parku) wartość tętna zaczynała wzrastać aż do 255 ud/min (to chyba wartość graniczna wskazań) i tak już zostawała do końca. Kolejnymi razami po dłuższej jeździe przestawał przekazywać jakiekolwiek wartości, pomimo tego że był cały czas sparowany i widoczny. Zmieniłem pas (mam 2 inne, zapasowe), zmieniłem też baterię i lipa. Stracił szczelność?
Kupiłem nóweczkę w listopadzie 2022 r.
Miałem podobne objawy, tylko u mnie zaczęły się po dłuższym czasie użytkowania i występowały głównie w zimnie. Potrafił się zawiesić na jednej wartości, pokazywać skokowe zmiany o 30-40 uderzeń na minutę, albo całkowicie nie działać. Chyba DCRainmaker w swojej recenzji pisał, że to urządzenie nie grzeszy stabilością działania. Możesz zerknąć jak to opisywał i czy znalazł jakieś rozwiązanie, bo już nie pamiętam. Ja bym reklamował.
- sargento lubi to
#2089
Napisano 31 lipiec 2023 - 16:05
#2090
Napisano 03 sierpień 2023 - 17:19
Ja bym reklamował.
Zgłosiłem reklamację do sprzedawcy we wtorek, dziś mam wymieniony.
Zobaczę co dalej.
#2091
Napisano 03 sierpień 2023 - 17:20
Co może być nie tak?
Możesz się podzielić tym gpx?
#2092
Napisano 03 sierpień 2023 - 20:12
#2097
Napisano 05 sierpień 2023 - 10:17
Dziś ponownie ten sam cyrk. Trasa ok 60 km na 37 km ikona mety i trasa znikła. Poniżej oryginalny plik z Komoot. Jak znikła trasa i wczytałem ją ponownie z pamięci Roam v2 zaczęły się dziać dantejskie sceny. Mapa kręciła się w kółko i nie mogłem wyczaić w którą stronę jechać. Po chwili pokazała się trasa na niebiesko zamiast na czarno. Niestety nie pojechałem zaplanowanym śladem bo Roam sam mnie poprowadził do miejsca startu I co najdziwniejsze poprowadził mnie początkiem trasy. Gdy dojechałem do początku i wjechałem ponownie pokazał trasę tak jak bym ją dopiero co wgrał czyli 60 km i czarny pasek nawigacji. Nadmienię że synchro znowu poszlo z telefonu na licznik
Trasa zaplanowana w Komoot
https://files.fm/f/ekggkn6ym
Trasa przejechana
https://www.strava.c...ties/9585881054
Tak na marginesie zaczyna mnie to powoli irytować gówno tyle kosztuje a ciągle z nim jest problem,
#2098
Napisano 05 sierpień 2023 - 10:53
- od razu reklamowałbym licznik (błędne działanie nawigacji po śladzie)
- w międzyczasie napisałbym do supportu Wahoo, odpisują w miarę szybko (https://support.waho..._form_id=120257)
- sprawdziłbym aktualizacje:
- firmware
- map na urządzeniu
- aplikacji ELMNT na telefonie - do tego czasu synchronizowałbym trasy z poziomu urządzenia (Routes → Sync → wybór trasy) a nie wysyłał z poziomu aplikacji ELMNT (czytałem, że ludzie mieli podobne problemy własnie przy synchronizacji tras ELMNT→Roam i wybieranie na urządzeniu pomagało, co sam zauważyłeś)
#2099
Napisano 05 sierpień 2023 - 11:03
1. Jak przyjadę do domu za tydzień tak zrobię,
2. Z tym będzie problem ale może jakoś się uda :-)
3. Aktualizację można wgrać pewnie tylko po wifi a ja niestety jestem na Podlasiu.
Mapę mam tylko Polski. Co masz na myśli by to sprawdzić?
4, W terenie nie ma możliwości inaczej synchro robić jak z telefonu na licznik.
No właśnie wybranie z licznika trasę ponownie wprowadziło straszny zamęt i już nie pojechałem tą samą trasą tylko inną wyznaczoną przez licznik
#2100
Napisano 05 sierpień 2023 - 11:21
1. Jak przyjadę do domu za tydzień tak zrobię,
2. Z tym będzie problem ale może jakoś się uda :-)
3. Aktualizację można wgrać pewnie tylko po wifi a ja niestety jestem na Podlasiu.
Mapę mam tylko Polski. Co masz na myśli by to sprawdzić?
4, W terenie nie ma możliwości inaczej synchro robić jak z telefonu na licznik.
No właśnie wybranie z licznika trasę ponownie wprowadziło straszny zamęt i już nie pojechałem tą samą trasą tylko inną wyznaczoną przez licznik
Ad.2.
Napisz:
"My device incorrectly navigates when using a route. My routes are synced from Komoot, I select a route in the mobile app and send it to the device. Sometimes the navigation of a ~60km route would stop after 20 meters, sometimes in the middle of the route at 30km."
...jak odpiszą to przetłumacz sobie w Google Translate albo podeślij to skomponujemy odpowiedź
Ad.3.
https://wahoofitness...6c-bc764e10d166
Sekcja: "Updating maps, viewing map size or deleting maps"
Ad.4.
Tu: https://szosa.org/to...-roam/?p=460506 pisałeś, że wybranie z poziomu licznika pomogło i do końca nie było problemów.