Wahoo: Komputerki Treningowe: Elemnt, Bolt, Roam
#2121
Napisano 19 sierpień 2023 - 17:19
Podpowie ktoś co mogę jeszcze sprawdzić by to naprawić?
#2122
Napisano 19 sierpień 2023 - 17:45
Mi sms'y i maile się nie pokazują od wielu miesięcy (bolt v1). Mam podejrzenie, że brak sms'ów to zasługa tego, że korzystam z zewnętrznej aplikacji na telefonie (truecaller) ale to tylko luźna myśl. Nie wnikałem głęboko bo w sumie nie mam potrzeby żeby mi przeszkadzało w trakcie jazdy
edit.
Jak bardzo Ci zależy to jest zewnętrzna aplikacja, która takie rzeczy pokazuje i jeszcze więcej (np. wiadomości z messengera i wiele powiadomień z innych apek.) Kiedyś korzystałem i hulało, teraz nie mam pojęcia ale możesz sobie rzucić okiem:
https://github.com/geocom/wahoo-sender
#2123
Napisano 20 sierpień 2023 - 20:57
Zaplanowałem w Komoot przesłałem na aplikacje Wahoo. Poczekałem aż się wgra do aplikacji. Potem już na zewnątrz przesłałem plik do licznika. Po 20 metrach miałem metę. Dojechałem do mety i trasa znikła z licznika. Następnie ponownie ja wybrałem ale już z poziomu licznika i tutaj już do końca nie było problemów.
O dziwo, dziś miałem to samo
Trasa była ze Stravy, zwykle robię w Komoot ale to chyba bez znaczenia. Wybieram trasę w ELMNT na telefonie, leci normalnie do licznika, jak zwykle wybieram NIE dla nawigowania do punktu startu. Jadę i widzę na liczniku że meta za 40 metrów, po czym trasa znika. Po wybraniu jej ponownie na liczniku nie było już przez całą jazdę żadnych problemów.
Będę też pisał w tej sprawie do Wahoo.
#2124
Napisano 21 sierpień 2023 - 07:10
Dziwna sprawa . Dziś pierwszy raz jechałem do pracy i nie używałem nawigacji w Roam v2. Ale z ciekawości przełączyłem się na mapę i ... mapa była obrócona o 180 st. Może mi ktoś pomóc naprawić ten błąd?
No tak poszukałem w aplikacji i chyba miałem wyłączoną rotację map. Jutro gdy będę wracał z pracy sprawdzę to.
#2128
Napisano 22 sierpień 2023 - 06:07
Ja pisałem ale się poddałem. Generalnie synchronizacja po wifi oraz ściągnięcie pliku gpx na telefon i wgranie go do aplikacji Wahoo załatwia temat. Niestety gdy zrobię zwykłe synchro z telefonu z poziomu aplikacji Wahoo wyskakuje właśnie ten błąd.
Będę też pisał w tej sprawie do Wahoo.
#2129
Napisano 22 sierpień 2023 - 06:40
Nie używam Kompot ale w Stravie jak wejdziesz przez www to możesz odznaczyć gwiazdki. Synchronizują się tylko Routes z gwiazdkami.Mapy to temat banalny, mi chodziło o trasy - nie da się w Komoot/Strava ich "wyłączyć" tak żeby się nie synchronizowały.
#2132
Napisano 02 wrzesień 2023 - 08:36
W liczniku roam v2 mam trasy zapisane do nawigowania. Natomiast nie mam ich w aplikacji Wahoo ani w Komoot. W takim razie jak je usunąć z licznika?
Skoro usunąłeś trasy z Komoota i Stravy, to wystarczy zrobić synchronizację z poziomu licznika i trasy znikną.
#2133
Napisano 02 wrzesień 2023 - 08:45
Skoro usunąłeś trasy z Komoota i Stravy, to wystarczy zrobić synchronizację z poziomu licznika i trasy znikną.
Już wyszukałem. Trasy z aplikacji Wahoo usuwa się przesuwając je w lewo :-) I następnie trzeba zrobić synchro i usunąć z licznika .
#2134
Napisano 07 wrzesień 2023 - 12:04
Do tej pory używałem starej ładowarki Samsunga. Ładowanie trwało chyba około 2h. Ostatnio zmieniłem ładowarkę, do której podłączam licznik na Xiaomi 65W i teraz ładuje się około 1h. Micro USB i Bolt nie mają szybkiego ładowania to skąd tak szybkie ładowanie.
Chyba, że to mi się coś ubzdurało i zawsze lądował się koło godziny
#2135
Napisano 07 wrzesień 2023 - 14:40
Jeżeli akumulator ma mniejszą pojemność niż te 600mAh a ładuje się ponad 1h to:
1) ładowarka ma za małą moc i dostarcza mniej niż 0.5A
2) licznik ogranicza prąd ładowania żeby zwiększyć żywotność akumulatora
Jak możesz sobie pozwolić to polecam taki gadżet, pomierzysz sobie wszystko sam:
https://allegro.pl/o...p-c-13290342412
#2140
Napisano 07 wrzesień 2023 - 17:10
BTW różnica między praktyką, a teoria:
Praktyka - kiedy działa ale nie wiemy dlaczego
Teoria - kiedy wiemy jak powinno działać ale nie działa