Mi po wstępnych testach brouter.de bardzo podchodzi z uwagi na możliwość dość przyzwoitego oszacowania czasu przejazdu przy zadanej średniej mocy. Wiadomo, że dochodzi jeszcze czynnik wiatru (plus w miarę dobre oszacowanie oporów aero, ale to się da wymierzyć), plus dopasowanie zmiany prędkości do zjazdów/podjazdów, ale na pierwszy rzut oka jest całkiem nieźle. Na dodatek ma dobrą opcję wczytywania danych źródłowych, czyli zamiany aktywności w kurs, z możliwością jego edycji tak przebiegu trasy, jak i dodaniu punktów szczególnych trasy. Co ciekawe, nie ma chyba opcji średniej prędkości na prostej, ale za to podanie średniej mocy przejazdu jest genialne, pozwala bez problemu określić tak właściwe tempo przejazdu - można w drugą stronę, czyli po podaniu mocy sprawdzić jak długo będzie się jechać i w miarę potrzeby dopasować moc do czasu, jak też wydatkowaną energię, co prawda w kWh, ale bez problemu można to zamienić na kJ/kcal i wyliczyć ile trzeba zabezpieczyć jedzenia na drogę. Genialne narzędzie zwłaszcza dla długodystansowców.
W przypadku Wahoo niestety chyba nie ma możliwości użycia wyliczonego czasu przejazdu jako wirtualnego partnera wskazującego tempo przejazdu, trzeba posiłkować się średnią mocą przejazdu. Nie do końca jest to optymalne, zwłaszcza na podjazdach/zjazdach, no ale jeśli chodzi o samo wyznaczenie trasy, o jak najbardziej serwis powinien być przydatny.