PayPal ma słaby kurs wymiany. Ponadto większość znanych mi chińskich sprzedawców (akurat nie pamiętam jak hong-fu) woli WU i to tak bardzo, że potrafi dać 10% upustu.A nie lepiej zalozyc konto na paypalu? zamiast kombinowac z WU
Chińskie ramy karbonowe
Started By
Lobster
, 16 lip 2010 20:13
1587 odpowiedzi w tym temacie
#723 Gosc_łukasz_*
Napisano 23 luty 2012 - 14:30
Nie wiem czy to juz bylo ale napewno warto zobaczyc film o wyrzymałości ram karbonowych , żdziwcie się jakie są mocne :-)
http://www.pinkbike....s-test-lab.html
http://www.pinkbike....s-test-lab.html
#726
Napisano 23 luty 2012 - 22:15
Ale normalnie w ramach stosuję się różne przeploty ? np. tu damy K1 tu K3, a tu K12, a na wierzch K9 bo ładnie wygląda ? Jak to wygląda ?
http://www.wholesale...frame-fork.html
Czy taka rama jest ok, czy to typowa tandeta ?
http://www.wholesale...frame-fork.html
Czy taka rama jest ok, czy to typowa tandeta ?
#728 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 23 marzec 2012 - 19:37
Może mi ktoś powiedzieć który model ram ma najszersze rurki ? Dokładniej chodzi mi o powierzchnie.
Poprzecznej rurki od strony frontowej, pionowej również od frontowej, pozioma rura to powierzchnia na górze rury czyli ta na którą rowerzysta patrzy prostopadle gdy jedzie, oraz o szerokość widelca od strony frontowej i dolna rurka tylnych widełek. Zmierzyć nie ma jak, wymiary na stronach nie są uwzględnione, a na zdjęciach to wiadomo wszystko wygląda inaczej. Także jeśli ktoś ma jakąś ramę i byłby uprzejmy to byłby wdzięczny za podanie wymiarów. Bo to potrzebne mi do malowania aby wiedzieć jak dopasować napisy
Poprzecznej rurki od strony frontowej, pionowej również od frontowej, pozioma rura to powierzchnia na górze rury czyli ta na którą rowerzysta patrzy prostopadle gdy jedzie, oraz o szerokość widelca od strony frontowej i dolna rurka tylnych widełek. Zmierzyć nie ma jak, wymiary na stronach nie są uwzględnione, a na zdjęciach to wiadomo wszystko wygląda inaczej. Także jeśli ktoś ma jakąś ramę i byłby uprzejmy to byłby wdzięczny za podanie wymiarów. Bo to potrzebne mi do malowania aby wiedzieć jak dopasować napisy
#729
Napisano 25 marzec 2012 - 08:32
Nowy model Hongfu 066 http://hongfu-bikes....rame_FM066.html ala Cervelo. Tylko że 10x taniej http://www.windsortr...id=m6b1s193p100
#730
Napisano 26 marzec 2012 - 23:52
według: http://www.wholesale...frame-fork.html
oryginał: Carbon 60HM 3K Torayca® 920g dla 54cm
podróba: Carbon Fiber Toray T700 1120g dla 54cm
Toray brzmi prawie jak Torayca, ale nawet koło niego nie leżał ))
A zawsze i cieńszy i gęściejszy splot, tym wytrzymałość większa.
Np. rura podsiodłowa oryginał jest łezka, podróba owal;
"krzyżówka" pod siodłem: oryginał wyraźne przegrubienie włókien, a w podróbie zamarkowane;
dziób w oryginale bardziej klapnięty niż w podróbie; i wiele innych....
to po prostu inne ramy.
oryginał: Carbon 60HM 3K Torayca® 920g dla 54cm
podróba: Carbon Fiber Toray T700 1120g dla 54cm
Toray brzmi prawie jak Torayca, ale nawet koło niego nie leżał ))
A zawsze i cieńszy i gęściejszy splot, tym wytrzymałość większa.
Np. rura podsiodłowa oryginał jest łezka, podróba owal;
"krzyżówka" pod siodłem: oryginał wyraźne przegrubienie włókien, a w podróbie zamarkowane;
dziób w oryginale bardziej klapnięty niż w podróbie; i wiele innych....
to po prostu inne ramy.
#733
Napisano 28 marzec 2012 - 21:49
Sam bym się szarpnął na ten nowy model HF, ale nie podoba mi się dosyć wysoka główka ramy. Jakby rurka pozioma i skośna łączyły się na główce z mniejszą wolną przestrzenią między sobą, to nie wykluczone, że bym się skusił. Pewnie projektanci Cervelo nie bez powodu tak to opracowali, ale jednak mniejsza odległość między tymi rurkami wskazywałaby na większą sztywność całości.
#734
#736
Napisano 01 kwiecień 2012 - 21:48
Super prezentuje się ta rama. Jak dla mnie, od dzisiaj faworytka.Dzisiaj zrobione w Sobótce https://picasaweb.go...529470972287538
#740 Gosc_smoła_*
Napisano 03 kwiecień 2012 - 19:33
hej. zawody w sobótce to był mój drugi wypad na tym rowerze pierwszy był w sobotę 1 dzień wcześniej
narazie nie mam co narzekać - wszystko gra, jeździ się super
całość (rama+widelec+sztyca+kołą+kiera) wyszło 1200$ + 1200zł cło+vat czyli całkiem sporo...
ps. miło było poznać
narazie nie mam co narzekać - wszystko gra, jeździ się super
całość (rama+widelec+sztyca+kołą+kiera) wyszło 1200$ + 1200zł cło+vat czyli całkiem sporo...
ps. miło było poznać