Jump to content


Photo

2020 Budget Weightweenie Revamp - Cannondale Supersix Evo Hi-Mod Custom

cannondale supersix carbon sram srametap etap zipp zipp404 tubular szytka

  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#41 Blue

Blue
  • Użytkownik
  • 229 posts
  • SkądKrak/Inwałd

Posted 02 September 2018 - 12:11

Swietnie teraz wyglada.
  • Ciachoorsky likes this

#42 Nath_147

Nath_147
  • Użytkownik
  • 11 posts

Posted 02 September 2018 - 14:02

Kozak.

Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka


  • Ciachoorsky likes this

#43 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 03 September 2018 - 07:22

Świetnie wygląda, ale ta kierownica cały czas mnie drażni  :P

 

Nie myślałeś o Zipp 303?

Dzięki! Natomiast kierownica jeszcze długo (a prawdopodobnie nigdy) nie znajdzie swojego zamiennika  :-D 


Co do 303 to myślałem i pewnie jeśli chodzi o dobór kół do przekroju rur to 303 mogłoby całościowo grać spójniej. Czemu natomiast 404? 303'ki mają wysokość 45mm, w poprzednim Supersixie (jest na forum), miałem koła 3T Mercurio 40 LTD ze stożkiem właśnie 40mm, później wybór padł na Hollowgramy Si które mają milimetrów 35. Uznałem, że jeśli już zmieniać, to na coś co będzie różnicą bardziej znaczącą niż wahaniem się w okolicach 0,5cm. 

 

 

 

 



#44 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 03 September 2018 - 07:29

Chyba przydałaby się sztyca z mniejszym offsetem...


Wszystkich domorosłych speców od bikefitting'u uspokajam - nie jest potrzebna  :arrow:



#45 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1,110 posts
  • SkądRzeszów

Posted 03 September 2018 - 08:09

Tu nie o bikefitting chodzi, tylko jarzmo na samym końcu prętów. Sztyca bez offsetu umiejscowiłaby jarzmo bardziej na środku, co wizualnie  wypadłoby na korzyść jak i pod względem wpływu obciążeń na pręty.
 
I tak machina piękna. Zwłaszcza baranek.


Trzepak 

"MAMIL"


#46 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 03 September 2018 - 08:17

Tu nie o bikefitting chodzi, tylko jarzmo na samym końcu prętów. Sztyca bez offsetu umiejscowiłaby jarzmo bardziej na środku, co wizualnie  wypadłoby na korzyść jak i pod względem wpływu obciążeń na pręty.
 
I tak machina piękna. Zwłaszcza baranek.

Panowie, poważnie - trochę już jeżdżę na szosie (z czego parę lat się ścigałem i trochę bikefittingów miałem), i jeśli chodzi o ustawienie prętów w sztycy to jest ono jak najbardziej prawidłowe bo mieści się spokojnie w "bezpiecznym" zakresie podanym przez producenta (co najmniej 1,5cm).

Sztyca sama w sobie ma bardzo dziwny kształt - to przyznaję, i zaraz za jarzmem ma ona dosyć spory, wyprofilowany karbonowy element który jest jej częścią (nie wiem czy miało to być areło, czy tak projektantów poniosła wizja), dlatego na fotkach może to wychodzić tak a nie inaczej i tworzyć optyczne złudzenie. W poprzednim Supersixie miałem sztyce 0 i nie ukrywam że obecne rozwiązanie z tymże offsetem dla samych prętów siodła jest na pewno dużo bardziej bezpieczne niż tamto, przy zachowaniu tej samej pozycji na rowerze).



#47 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,187 posts

Posted 03 September 2018 - 08:33

Tak jak napisał kolega Kekacz: nie o bikeffiting tu chodziło , więc nie ma co się napinać jak guma w gaciach.



#48 admsk

admsk
  • Użytkownik
  • 389 posts

Posted 03 September 2018 - 08:36

Bardzo ładny rower, w tym rozmiarze to genialnie wygląda. Nie to co 58 😂

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka



#49 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 03 September 2018 - 08:41

Bardzo ładny rower, w tym rozmiarze to genialnie wygląda. Nie to co 58 😂

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Fakt - zaleta małych rozmiarów. Natomiast w mojej subiektywnej opinii geo Supersixa wyjątkowo broni się nawet w dużych rozmiarach. Być może dlatego, że producent na siłę nie stara się ładować w ramy komicznie wyglądającego sloppingu i gigantycznej wielkości główek. Kolega z mojego miasta ma Sixa w rozm. 58, i o ile na niektórych zdjęciach rzeczywiście wygląda jak rower żyrafy, o tyle na żywo naprawdę prezentuje się zgrabnie.



#50 admsk

admsk
  • Użytkownik
  • 389 posts

Posted 03 September 2018 - 08:43

No ja nie mam mostka na startach, tylko na tej ostatnim wysokim stożku, więc nie jest najgorzej. Właśnie decyduję o kołach i chyba wybiorę 40 lub 45mm.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka



#51 admsk

admsk
  • Użytkownik
  • 389 posts

Posted 03 September 2018 - 08:44

Miało być na sterach oczywiście.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka



#52 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 03 September 2018 - 10:49

mi się bardziej podobała poprzednia wersja, zgrabniej wyglądała :) jaki stożek miały tamte koła?



#53 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 03 September 2018 - 11:00

mi się bardziej podobała poprzednia wersja, zgrabniej wyglądała :) jaki stożek miały tamte koła?

35mm, fakt że teraz rower wygląda dużo, dużo bardziej masywnie. Natomiast w przyszłości nie wykluczam drugiego kompletu kół stricte górskiego (profil zbliżony do np. Mavic R-Sys).



#54 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 03 September 2018 - 12:08

Szytki z jasnym bokiem dodalyby lekkosci ale i z czarnymi jest super.


  • Ciachoorsky likes this

#55 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 03 September 2018 - 12:11

Szytki z jasnym bokiem dodalyby lekkosci ale i z czarnymi jest super.

Szytki udało się dorwać promocyjnie w komplecie z kołami stąd wybór taki a nie inny na chwilę obecną.
Natomiast osobiście chyba też widziałbym tam znów gumwall, bo ewidentnie mam do niego słabość.



#56 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 03 September 2018 - 12:28

Teraz to wiekszosc ma taka slabosc :)

I w wygladzie opon zmieniaja sie trendy.

Lata temu nie bylo dla mnie mowy o gumwall, tylko czarny. Ale i wybor takich szytek/opon byl nieco mniejszy. 

 

Przykrywke sterow masz Cannona, czy cos innego?

Szukam czegos niskiego. Nie wiem czy ktos teraz robi cos w stylu Veloflyte (zwineli sie kilka lat temu). 



#57 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 03 September 2018 - 13:06

Teraz to wiekszosc ma taka slabosc :)

I w wygladzie opon zmieniaja sie trendy.

Lata temu nie bylo dla mnie mowy o gumwall, tylko czarny. Ale i wybor takich szytek/opon byl nieco mniejszy. 

 

Przykrywke sterow masz Cannona, czy cos innego?

Szukam czegos niskiego. Nie wiem czy ktos teraz robi cos w stylu Veloflyte (zwineli sie kilka lat temu). 

Si, przykrywka fabryczna cannondale'owska.

https://www.amazon.c...t/dp/B00IZ1VWZS

I tu patent w sumie fajny, bo na tą najniższą przykrywkę bezpośrednio może wejść ta wysoka (lewy górny róg). Kupując fabryczny rower masz komplet i możesz po prostu wywalić tą wysoką i zostawić sobie tą która normalnie jest pod spodem.

Jak coś niskiego to tylko to! : ;-) 
https://www.certifiedslammed.com/



#58 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 03 September 2018 - 14:54

Nie każdemu rowerowi beżowy sidewall pasuje. Temu C. akurat pasuje bardzo :) 



#59 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 18 September 2018 - 07:24

Długo na czarnej szytce nie wytrzymałem....i do Sixa wróciły sprawdzone Corsy z gumwallem.
O gustach się nie dyskutuje, ale moim subiektywnym zdaniem dopiero teraz rower zaczął "wyglądać" :)

RTGjn25.jpg


  • 1415chris, impa, stryjek and 1 other like this

#60 sthEn

sthEn
  • Użytkownik
  • 265 posts

Posted 18 September 2018 - 07:33

A tam, Batman też ma swój urok :) I tak i tak ładnie.


Ribble R872 - Octane One Gridd




Also tagged with one or more of these keywords: cannondale, supersix, carbon, sram, srametap, etap, zipp, zipp404, tubular, szytka