Kryzys wieku przedśredniego:
-tajwańska ceramika w rozmiarze oversized od J&L - wzięta absolutnie nie po to żeby zaoszczędzać waty, ale żeby mieć możliwość założenia większej kasety (oryginalny wózek mieścił max 28T).
2020 Budget Weightweenie Revamp - Cannondale Supersix Evo Hi-Mod Custom
#81
Posted 28 October 2019 - 09:15
- dywyn likes this
#82
Posted 28 October 2019 - 10:01
Mostek, kiera i klamkomanetki.... :/
Nie myślałeś żeby odwrócić mostek, nawet kosztem dodania podkładki ? Mam wrażenie że mostek dałeś na plus a pozycję obniżyłeś przesuwając klamkomanetki w dół na tej dziwnej kierownicy.
Piękna, rasowa wyścigówka ale ten kokpit pasuje jak kwiatek do kożucha.
- Born Ready likes this
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#83
Posted 28 October 2019 - 10:05
Mostek, kiera i klamkomanetki.... :/
Nie myślałeś żeby odwrócić mostek, nawet kosztem dodania podkładki ? Mam wrażenie że mostek dałeś na plus a pozycję obniżyłeś przesuwając klamkomanetki w dół na tej dziwnej kierownicy.
Piękna, rasowa wyścigówka ale ten kokpit pasuje jak kwiatek do kożucha.
przejdź na pierwszą stronę mojego tematu tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie odnośnie kokpitu. Mostek jest ustawiony na negatyw - gwarantuję
#84
Posted 28 October 2019 - 10:06
Mostek wygląda jakby miał po prostu wznios 0 stopni lub jakieś -6 stopni, a rama dosyć mały kąt główki dlatego taki efekt. Mam u siebie -10 stopni a tez mostek idzie pod górę mocno.
Kierownica ma tzw. klasyczne gięcie, dlatego wygląda to w ten sposób. Jedynie można byłoby się kłócić, że klamki są ustawione pod dziwnym kątem, ale skoro jemu wygodnie to spoko.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#85
Posted 28 October 2019 - 10:35
+ gwoli ścisłości jeśli chodzi o ustawienie klamek i kierownicy to są one ustawione tak jak linia mostka.
Oczywiście skrót perspektywiczny na foto trochę to przekłamuje ale w rzeczywistości wygląda to tak jak na foto poniżej.
A sama kiera...no cóż są gusta i guściki ale mi do wizerunku klasycznej "wyścigówki" pasuje tylko i wyłącznie to gięcie
#86
Posted 28 October 2019 - 11:04
Nie no ok. Łączenie klasyki z nowoczesnością to nie mój gust. Nie tylko w rowerach. Dla mnie nie tworzy to spójnego obrazu całości. A mostek zbyt zadarty w górę drażni. Ale to ja, więc looz
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#87
Posted 28 October 2019 - 13:34
#88
Posted 28 October 2019 - 13:44
Pojezdziles juz troche na tych OS koleczkach? Jak wplywaja na precyzje zmiany przelozen, jak ze sztywnoscia wozka i ogolnie jaka jest jakosc wykonania? £300 nie mam zamiaru wydawac na Ceramicspeed ale te J&L sa w cenie do przyjecia, nawet jakby mial to byc nieudany pomysl...
Z tego samego założenia wyszedłem (jeśli chodzi o cenę) + tak jak wspomniałem głównie zależało mi na zwiększeniu zakresu jaki może przyjąć tylna przerzutka - 11-36 przy 53/39 weszło bez problemu (testowo na kasecie kolegi), ja docelowo chciałbym w duże góry używać 11-32. Producent deklaruje nawet 11-40 i tu w przyszłości nie wykluczam konwersji na 1x11 choć to raczej mało prawdopodobne.
1. Zmiana przełożeń - nie zauważyłem absolutnie żadnego spadku jakości pracy przerzutki przy zmianach biegów. Ciężko mi stwierdzić czy jest lepiej - raczej identycznie jak w przypadku oryginalnego wózka.
2. jakość wykonania - tu nie mam producentowi absolutnie nic do zarzucenia. Nie ma żadnych niedoróbek, złego wykończenia itd. Sama konstrukcja w rękach jest bardzo sztywna - założone już na przerzutce również.
3. Nie jest to ceramicspeed i puszczone w ruch nie kręci się przez następne 3 dni jak w przypadku CS, natomiast samo łożysko kręci się bardzo lekko i porównałbym je do tych ceramicznych w fabrycznym redzie. Natomiast zestaw już zamontowany z łańcuchem chodzi pod nogą zdecydowanie lżej. Zdaje sobie sprawę że pewnie w jakimś stopniu może działać placebo, ale zmiana jest odczuwalna.
Co minimalnie na minus? Głośność - bo jest nieco głośniej niż w przypadku oryginalu. Jakby nie patrzeć jest to większe kółko więc na chłopski rozum nawet łatwo to wytłumaczyć, choć zauważyłem że z ilością przejechanych kilometrów głośność ta zaczyna powoli się zmniejszać. Drugą sprawą jest to że do łańcucha stosuje zazwyczaj oleje na suche warunki, w związku z tym napęd ogólnie pracuje dosyć głośno (co mi nie przeszkadza).
- 1415chris likes this
#89
Posted 28 October 2019 - 14:05
#90
Posted 28 October 2019 - 14:15
Dzieki za odpowiedz. Rozumiem, ze kupowales z ebaya, jak dlugo czekales na przesylke?
Tak jest - Ebay. Szacowany czas dostarczenia wynosił 4-5 tygodni ja otrzymałem paczkę już po 3.
Co ciekawe paczka szła z Tajwanu a później jej następny adres to poczta austriacka. Z Wiednia szła dopiero dalej aż do PL.
- 1415chris likes this
#91
Posted 30 October 2019 - 15:08
Pytanko - czy bez problemów zamocowałes i wyregulowałeś przednią przerzutkę etap w połączeniu z korbą sisl2 ?
Również posiadam tę korbę u siebie, ale gdzieś kiedyś czytałem (chyba weightweenies) , że przy instalacji przedniej przerzutki Sram eTAP trzeba wymienić śrubę do regulacji przedniego wózka na dłuższą... ?
#92
Posted 03 November 2019 - 19:25
Pytanko - czy bez problemów zamocowałes i wyregulowałeś przednią przerzutkę etap w połączeniu z korbą sisl2 ?
Również posiadam tę korbę u siebie, ale gdzieś kiedyś czytałem (chyba weightweenies) , że przy instalacji przedniej przerzutki Sram eTAP trzeba wymienić śrubę do regulacji przedniego wózka na dłuższą... ?
Nie miałem żadnych z wyżej wymienionych problemów. Przerzutka działa bez problemu na pełnym zakresie, również bezproblemowo odbywa się wrzucanie i zrzucanie niezależnie od tego czy robi się to pod mocnym naciskiem czy nie.
#93
Posted 03 November 2019 - 19:47
A nie chodzi czasami o zmiane na krotsza, a nie dluzsza? W pierwszych egzemplarzach i pewnie dlugo jeszcze po nich, w niektorych sytuacjach trzeba bylo skracac lub wymieniac srubke gorne zakresu, bo ocierala o ramie korby.trzeba wymienić śrubę do regulacji przedniego wózka na dłuższą... ?
Mi udalo zalapac sie na ograniczony, pierwszy albo jeden z pierwszych rzutow Etapa na UK rynek ale juz wtedy Sram wysylal krotsze srubki. U mnie oryginalna dluzsza srubka ocierala o ramie korby.
Poza tym zamowilem w/w J&L koleczka. Jak beda problemy, to bede wiedzial do kogo napisac
- Ciachoorsky likes this
#94
Posted 09 November 2019 - 09:09
Supersix-y z profilu wyglądają najlepiej z mostkiem -12 stopni który jest idealnym przedłużeniem górnej rury. Niestety jest to dość niestandardowe nachylenie i nie ma zbyt dużego wyboru poza Extralite HyperStem oraz starszą wersją Cannondale C3
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#95
Posted 12 November 2019 - 11:57
FSA robi taki mostek. Nawet stosunkowo fajnie wygląda:
https://shop.fullspe...ce-12a-mtb-stem
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#96
Posted 12 November 2019 - 12:39
FSA robi taki mostek. Nawet stosunkowo fajnie wygląda:
https://shop.fullspe...ce-12a-mtb-stem
not my piece of cake
#97
Posted 12 November 2019 - 19:35
Ja mam Zippa -17 i tez dobrze wyglada
#98
Posted 12 November 2019 - 20:27
Enve aero, imo rewelacyjny mostek, z mozliwoscia ustawien -7, -12 ze zmiana dlugosci mostka +/- 2.5mm i -17. Chociaz moze niekoniecznie tu pasowac, jest troche ciezkawy.
#99
Posted 12 November 2019 - 20:35
Ja mam Zippa -17 i tez dobrze wyglada
Są różne szkoły. Jedni lubią równolegle do ziemi, inni kiedy mostek jest nachylony dokładnie tak jak górna rura a jeszcze inni mają to w poważaniu.
Wg. mnie -17 wizualnie pasuje tylko do retro ram z poziomą górną rurą. Część współczesnych rowerów ma wysokie główki i taki mostek to ostatnia deska ratunku żeby obniżyć kierownicę. Tak często robią zawodowcy co po części tłumaczy dlaczego wiele osób chce taki mostek w swoim rowerze.
Z "regulowanych" mostków które oferują -12 jest jeszcze specialized multi ale raz że ciężki a 2 że nie prezentuje się zbyt dobrze. Cannondale C3 z tytanowimi śrubami waży ok 130 g przy długości 120 mm. Lekki nie jest ale kosztuje 100 zł, da się z niego zmyć wszystkie napisy i jest bardzo sztywny.
Bez 2 zdań najładniejszy i zdecydowanie najlżejszy jest extralite. Niestety z tego co słyszałem nie grzeszy sztywnością a do tego swoje kosztuje.
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#100 Gosc_tobo_*
Posted 13 November 2019 - 00:34
Also tagged with one or more of these keywords: cannondale, supersix, carbon, sram, srametap, etap, zipp, zipp404, tubular, szytka
Rowery oraz części →
Osprzęt, podzespoły →
Klamkomanetki - przerzutki - hamulce - linki - pancerze →
Różnice W Tylnej Przerzutce Sram 1X Oraz 2X, 12SStarted by SNJ , 17 Apr 2024 Etap |
|
||
Giełda →
Sprzedam - linki do allegro, olx, itp. →
Pedały Szosowe Look Keo 2 Max CarbonStarted by davko7 , 01 Mar 2024 Look, Keo, Carbon |
|
||
Giełda →
Sprzedam / Oddam / Zamienię →
(Klamkomanetki) Sram Force Hydro 2X11S + Zaciski ! Nowy KompletStarted by adamDi2 , 01 Feb 2023 sram, sram force, carbon and 7 more... |
|
||
Giełda →
Kupię →
Kupię Ładowarkę Shimano Di2 Oraz Sram EtapStarted by adamDi2 , 05 Jan 2023 sram, etap, di2, axs, shimano di2 and 4 more... |
|
||
Giełda →
Sprzedam / Oddam / Zamienię →
(Buty Rowerowe) Nowe Buty Sidi, Rożne Rozmiary I Modele :-)Started by adamDi2 , 15 Oct 2022 buty rowerowe, buty szosowe and 6 more... |
|