http://www.aliexpress.com/store/709002
kupowałem u tego sprzedawcy aluminiowe uchwyty. cena za szt ok 16 zeta za sztukę (z kosztami dostawy). Porządnie wykonane, alu, kolor bordo, bardzo lekkie.
Napisano 17 styczeń 2016 - 15:47
http://www.aliexpress.com/store/709002
kupowałem u tego sprzedawcy aluminiowe uchwyty. cena za szt ok 16 zeta za sztukę (z kosztami dostawy). Porządnie wykonane, alu, kolor bordo, bardzo lekkie.
Napisano 17 styczeń 2016 - 17:02
Napisano 18 styczeń 2016 - 07:35
W tym tygodniu chcę kupić Garmina do szosy. Proste pytanie - 520 czy 810.
W zasadzie to byłem przekonany do 520, ale w sklepie zauważyłem, że cena jest niemal identyczna.
Wiem, że pewnie odpowiedź już jest w tym wątku, ale nie mogę się przemóc do przeczytania 160 stron.
Jeśli odpowiedź nie jest jednoznaczna to po prostu napiszcie co Wy byście wybrali i dlaczego.
Napisano 18 styczeń 2016 - 09:03
Nie wiem, czy odpowiedź jest takia jednoznaczna.
520 ma glonass, oraz lepszą integrację ze smartfonem - informację o smsach, czy połączeniach tel., lepsza integracja z Di2. Mapy również można wgrać.. Ja w zasadzie wybrałbym 520. I tak mam zawsze przy sobie telefon, który mogę wykorzystać do nawigowania.
Napisano 18 styczeń 2016 - 09:10
Przymierzam się do kupna Garmina. Czy jest taka opcja, że po wgraniu trasy na urządzenie i jeździe w górach będziemy mieli pokazaną odległość do szczytu? Lub odwrotnie za ile km początek podjazdu?
Tak, jest taka opcja. Wszystko masz pokazane na profilu wysokości. Widzisz na nim ile przewyższenia zostało do szczytu oraz odległość. Sam tego często używam w górach.
Napisano 18 styczeń 2016 - 09:13
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 18 styczeń 2016 - 09:30
Miałem ten sam dylemat. Byłem już zdecydowany na zakup 520 a wybrałem 810. Przeważyła nawigacja i mała ilość pamięci w 520. Wygląd ma gorszy ale to rzecz gustu. Zależy czego oczekujesz od tego urządzenia.
Nie miałem podobnego dylematu Przeważyła nawigacja.. której od samego początku wiedziałem że nie będę używał..jeżdżąc z domu, teren się zna na tyle, że wydawała mi się zbędna, zabierając rower na wakacje, ew. zgrupowanie -hmm jako nie wyobrażam sobie używania nawigacji (szukanie drogi, eksploracja nieznanego), tylko korzystanie z wyjazdu, tj zrobienie treningu bez straty czasu, czyli wczesniejsze zaplanowanie jazdy..A w razie draki (zgubienie drogi)..i tak kazdy ma telefon w kieszeni..
Do tego rozmiar bardziej akceptowalny.
Napisano 18 styczeń 2016 - 09:35
Na to bym nie liczył. Nie po to Garmin wprowadza różne urządzenia w różnych cenach, żeby potem zacierać podstawową różnicę między nimi.Brak nawigacji być może naprawią w jakiejś aktualizacji softu
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 18 styczeń 2016 - 09:47
Ja wybrałem 520. Mała, brak dotyku dla mnie jest zaletą, glonass, powiadomienia z tel. Owszem, uboższa o nawigację, ale jej nie potrzebuję a jak będę w terenie, którego nie znam to skorzystam z nawigacji po kursie.
Wgrałem mapę okolicy, w której zazwyczaj jeżdżę. Zajmuje 28 z 50 MB. Jak dla mnie jest to wystarczająca powierzchnia
Napisano 18 styczeń 2016 - 09:48
Nie miałem podobnego dylematu Przeważyła nawigacja.. której od samego początku wiedziałem że nie będę używał..jeżdżąc z domu, teren się zna na tyle, że wydawała mi się zbędna, zabierając rower na wakacje, ew. zgrupowanie -hmm jako nie wyobrażam sobie używania nawigacji (szukanie drogi, eksploracja nieznanego), tylko korzystanie z wyjazdu, tj zrobienie treningu bez straty czasu, czyli wczesniejsze zaplanowanie jazdy..A w razie draki (zgubienie drogi)..i tak kazdy ma telefon w kieszeni..
Do tego rozmiar bardziej akceptowalny.
A ja właśnie za nawigację kocham moją 810 Oczywiście, że koło domu jej nie używam, ale nie ma nic fajniejszego niż odkrywanie nowych szlaków w nieznanym terenie! Wcześniejsze zaplanowanie trasy jest bardzo przydatne i wcale nie zajmuje dużo czasu. Dodatkowo wiesz dokładnie gdzie jesteś, ile km zostało, ile przewyższeń itp.
Napisano 18 styczeń 2016 - 12:52
A ja właśnie za nawigację kocham moją 810 .... Wcześniejsze zaplanowanie trasy jest bardzo przydatne i wcale nie zajmuje dużo czasu. Dodatkowo wiesz dokładnie gdzie jesteś, ile km zostało, ile przewyższeń itp.
Panowie gdzie planujecie trasy ? I jak macie ustawionego E'810 by pokazywał informacje o zmianach kierunku ??
Odkąd przestał działać Bike Route Toaster borykam się z problemem planowania tras tak by nie wywalało licznika.
Korzystam z open street map
Pozdrawiam
Napisano 18 styczeń 2016 - 14:58
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 18 styczeń 2016 - 17:09
A ja właśnie za nawigację kocham moją 810 Oczywiście, że koło domu jej nie używam, ale nie ma nic fajniejszego niż odkrywanie nowych szlaków w nieznanym terenie! Wcześniejsze zaplanowanie trasy jest bardzo przydatne i wcale nie zajmuje dużo czasu. Dodatkowo wiesz dokładnie gdzie jesteś, ile km zostało, ile przewyższeń itp.
Właśnie co do zaplanowanych tras (wgranych wcześniej na Edge) to czy na takim modelu 520 będzie jakaś różnica w porównaniu do 810 ? Mam na myśli właśnie takie informacje jak gdzie jestem na mojej trasie, te przewyższenia, ile km do danego punktu itp. ?
Myślałem, że nawigacja w 810 polega na nawigowaniu gdy zgubimy trasę lub wyznaczaniu nowego punktu i otrzymaniu nawigacji turn-by-turn do tego punktu.