W takim przypadku jak wyżej wystarczy przytrzymać przycisk zasilania, zresztą chyba nie było innego wyjścia
Wielokrotnie twierdziłem, że e820 to pomyłka. Potwierdzeniem tego jest wprowadzenie do produkcji e520 plus.
Posted 14 June 2018 - 16:27
W takim przypadku jak wyżej wystarczy przytrzymać przycisk zasilania, zresztą chyba nie było innego wyjścia
Wielokrotnie twierdziłem, że e820 to pomyłka. Potwierdzeniem tego jest wprowadzenie do produkcji e520 plus.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Posted 14 June 2018 - 19:53
W takim przypadku jak wyżej wystarczy przytrzymać przycisk zasilania, zresztą chyba nie było innego wyjścia
Wielokrotnie twierdziłem, że e820 to pomyłka. Potwierdzeniem tego jest wprowadzenie do produkcji e520 plus.
Posted 14 June 2018 - 20:22
e820 może i ideałem nie jest, ale jakoś u mnie aż takich problemów nie ma. Podłączony radar i kilka czujników i ładuje go co kilka dni tak samo z radarem (trasy od 40km do 100km). Zwiechy samego licznika jeszcze nie doświadczyłem, jazdy po kursie mimo że mam licznik od lutego jeszcze nie przetestowałem, ale zamierzam w najbliższy weekend Myślę, że na razie więcej mi nie trzeba.
Minusem jest dotyk, wkurza podczas jazdy jak chce coś przełączyć a nie zawsze da się to zrobić pilotem.
Nowy radar jakiegoś szału nie ma. Na wiggle stary modeł można było kupić w promocji jak funt był tańszy za mniej niż 500 zł, teraz obydwa modele są sprzedawane w podobnej cenie.
Jak na razie wszyscy się zachwycają e1030, może i jest dobry ale cena super nie jest. Można go kupić za mniej niż 2 tysie?
Posted 14 June 2018 - 21:36
W moim przypadku stało się takie coś przed zawodami.
Udało się przed czasem anulować wysyłanie wiadomości o zagrożeniu, ale ekran o tym nie zniknął i garmin się zawiesił. To już 2 raz gdy zrobił mi podczas tej funkcji takie jaja. Jeszcze raz i wraca na reklamację....
Ogólnie wrażenia po przesiadce z 810 mega słabe :/
Dokładnie miałem, taką sama sytuacje jak na filmiku ...
Przytrzymałem przycisk zasilania, po około 1-2 minutach wstał od nowa - o dziwo nie tracąc wcześniej rozpoczętego treningu.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Posted 14 June 2018 - 22:03
Bo to tak działa. Reset bez utraty danych.
Jak na razie wszyscy się zachwycają e1030, może i jest dobry ale cena super nie jest. Można go kupić za mniej niż 2 tysie?
Jak poszukasz to i owszem. Sam kupiłem nówkę funkiel za 1,7 tysiaka.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Posted 15 June 2018 - 07:43
Garmin 520 Plus
Jakie polecacie widgety i apki ?
Ponoć jest apka, która wygasza ekrany, ślad zapisuje co 1 sec - natomiast wydłuża czas działania prawie podwójnie.
Wczoraj podczas treningu włączyłem interwał (4x 1km) i po tych 4 km Garmin zakończył mi trening - tak ma być ??
Posted 15 June 2018 - 07:48
Na OLX e1030 jest za 1.790 tylko jak to sprzedający napisał, nie posiada do niego gwarancji.
Może jak mnie e820 wkurzy to się wtedy zastanowię nad zakupem, ale czy mi telefon na kierownicy potrzebny ?
Posted 15 June 2018 - 09:17
Michał Kwiatkowski chyba nie narzeka, że musi jeździć z dużym Edge 1030... Swoją drogą ciekawe, dlaczego w SKY nie wybrali Wahoo? Może używają tego co lepsze? Trenażery Wahoo, ale komputerki treningowe Garmina?
No właśnie, z telefonem jest problem, robią za duże, żeby to cholerstwo można było wygodnie trzymać gdziekolwiek, trzymanie w lejącym się pocie na plecach wymaga na dodatek zabezpieczenia wodoodpornego... Stąd na ogół jeżdżę bez telefonu. (tak, wiem - twierdzisz, że Edge 1xxx to wielkość telefonu, naprawdę chciałbym żeby współczesne telefony były tej wielkości...)
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Posted 15 June 2018 - 09:29
Garmin 520 Plus
Jakie polecacie widgety i apki ?
Ponoć jest apka, która wygasza ekrany, ślad zapisuje co 1 sec - natomiast wydłuża czas działania prawie podwójnie.
Wczoraj podczas treningu włączyłem interwał (4x 1km) i po tych 4 km Garmin zakończył mi trening - tak ma być ??
Te same co na wersję bez plusa - pisałem już o tym. Dodam jeszcze pole Wind Lite.
O apce też pisałem (Low Power Activity Recorder), nie wygasza ekranów, a przedstawia 4 ekrany bez częstych aktualizacji zawartości, na każdym ekranie tylko jedno pole (czas jazdy, aktualna godzina, dystans, % baterii) i nie wydłuża podwójnie tylko o parę godzin, u mnie w e520 wyszła okrągła doba pracy, czyli 6h więcej niż w tych samych warunkach z normalnie wyświetlanym ekranem z danymi. W e1030 nie testowałem, bo tam jest tryb "oszczędnościowy": zmniejsza/wyłącza podświetlenie, po pewnym czasie wyłącza ekran, włączenie po dotknięciu, przycisk pilota, albo komunikat na ekranie (np. nawigacyjny, ustawiony alert czy obsługa radaru). Z drugiej strony w E1030 prądu w akumulatorze jest na tyle dużo, że spokojnie można włączyć automatyczne podświetlanie i nie martwić się o nagły brak zasilania...
Widocznie tak, bo jeśli włączysz interwał, to jest to blok treningowy. Jak się zakończy to się zakończy. Chcesz rejestrować dalej to rejestrujesz (start - będzie ciągłość zapisu), albo robisz interwał "z głową" czyli "rozgrzewka" na początku i "schłodzenie" na końcu, z tym że to ostatnie może mieć dowolną długość do naciśnięcia stop. To zresztą jest w każdym nowym urządzeniu treningowym garmina.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Posted 15 June 2018 - 09:29
Polecam wodoodporne telefony zabezpieczenie z certyfikatem ip66, ip67 oraz ip68
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Posted 15 June 2018 - 09:34
Taaaa... Najchętniej bym miał dwa: jeden z większym ekranem do normalnego użytkowania (stary i ślepy, no cóż...), drugi kompaktowy max 4,5" (obudowa niewiele większa niż ekran), uszczelniony i odporny na pot i lekkie traktowanie po macoszemu. No i najważniejsze e-sim w obu, tak żeby można było przenosić nr pomiędzy dwoma telefonami w zależności który aktualnie jest w użytku, bez zabawy w wyciągnie kart i przekładanie (jeszcze na dodatek czytnik kart w różnych rozmiarach...), restartu smartfona po włożeniu karty... Ech. Pomarzyć można, nie?
Najlepsza opcja: slot na kartę sim lub e-sim w Edge do łączności z internetem i możliwość wykonywania połączeń telefonicznych, nawet tylko przez zestaw słuchawkowy BT. Może w następnej generacji?
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Posted 15 June 2018 - 09:47
Ja mam drugi telefon tzw. rowerowy i teraz mam "konflikt" bo na rowerowym nie mam netu i synchro z GC, a segmenty Strava trzeba "robić".
I małe spostrzeżenie dotyczące wielkości ekranów w 520/820 (tym razem) - tuż przed zachodem słońca, jak wracam to mało co widzę na na tych Garminach przez okulary przeciwsłoneczne.
AAA i jeszcze jaką apką zmierzyć konsumpcję prądu
Posted 15 June 2018 - 09:58
Segmenty Strava można robić i bez telefonu. Właściwie to nawet i bez samej Stravy też. Byleby segmenty były w Edge.
Okulary z polaryzacją? Albo za ciemne
Konsumpcja prądu: wielokrotnie wspomniane pole IQC: Battery UP Down: rejestracja zużycia w czasie pracy (poziom i procentowe zużycie), szacowanie ile czasu jeszcze popracuje itd.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Posted 15 June 2018 - 12:02
Miałem stary telefon Sony Xperia M2 wodoodporny i kurzo nie był, a nie jedną ulewę przeszedł. upadki itp.
Żona kupiła Xcover'a, spadł jej 2-3 razy i już tylny aparat nie działa. Kupiłem ostatnio nowy telefon Samsung Galaxy J7 o wiele szybciej łączy się po BT niz Xperia M2. Poprzedni miałem 4-5 lat. Myślałem że przy nowszym Andku, będzie bez problemu ale czytając opinie na temat softu 9.00-9.10 zostaje przy 8.70
Galaxy J7 wożę ze sobą ma plecach, już kilka razy potem dostał, ma etui ochronne ale na wodę i kurz odporne nie jest. Deszcz mnie jeszcze nie złapał, ale zastanawiam się czy nie wrzucać telefonu do wodoodpornego etui jakie mam.
Jak by mi ktoś dał e1030 że mam z tym jeździć a nic bym nie musiał płacić to też bym nie narzekał, ale jak porównałem go z obecnym telefonem i e820 to mogli zrobić już opcje dzwonienia Jak tak dalej pójdzie to zaraz tablety na kierownicy będą.
Posted 15 June 2018 - 12:45
W sumie dla niektórych w/w to całkiem niezłe wytłumaczenie na pytanie "po co ci te kondony, przecież my nie używamy". Gorzej jak będzie bardziej kumata i dorzuci, że "przecież w deszczu nie jeździsz, a kolejną paczkę kupujesz"
Jak by mi ktoś dał e1030 że mam z tym jeździć a nic bym nie musiał płacić to też bym nie narzekał, ale jak porównałem go z obecnym telefonem i e820 to mogli zrobić już opcje dzwonienia Jak tak dalej pójdzie to zaraz tablety na kierownicy będą.
Jakby mi ktoś dał willę z basenem, za którą płacić bym nie musiał, to pewno bym brał i nie narzekał
Autentyk: dziecko do mnie: "ale pan ma fajny tablet na tym rowerze". Kolega na treningu: "jak się znudzisz, to przynajmniej możesz TV pooglądać"
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Posted 15 June 2018 - 14:43
Nie wiem czy mój telefon się do prezerwatywy zmieści
Na jednych zawodach koło mnie stał zawodnik chyba z e1000 i się dziwiłem, że ma taką patelnie na kierownicy.
Prozor możesz sobie transmisję TdF na żywo obejrzeć na e1030 na treningu
A tak na poważnie, skoro Garmin wypuścił e520+ to może coś w temacie e820 wiadomo czy będzie wersja +? Chyba, że ten nowy e520 to już za e820 nowe robi?