Skocz do zawartości


Zdjęcie

Urządzenia Treningowe Garmin (Edge/fenix/fr) + Akcesoria


11701 odpowiedzi w tym temacie

#11301 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2828 postów

Napisano 30 sierpień 2022 - 12:17

Źle przeczytałem, zrozumiałem, że liczysz na ficzer, o który dopytują niektórzy na forach średnio co 3-5 stron, co przyznam, ze jest niezmiernie irytujące.

 

Niemniej rozwiążmy Twój problem:

 

Nie kumasz tego, że od co najmniej 2020 roku Edge 530 ma błąd który rozwala całą aktywność? Nieudana próba aktualizacji oprogramowania GPS wywala działanie tego modułu - ale rozumiem, że błąd nie dotyczy "profesjonalnych sportowców" - heh.

U mnie problem nie występuje. Ale skoro od dwóch lat masz z urządzeniem problem, to celem pomocy przyszłym czytającym podziel się z nami jakie kroki poczyniłeś aby wyeliminować ten błąd: czy zwróciłeś się do supportu Garmina celem rozwiązania problemu? Czy przekazałeś działowi wsparcia logi z urządzenia i przykładowe pliki aktywności? Czy zastosowałeś się do zaproponowanych przez nich kroków? Czy przesłałeś im urządzenie celem wyeliminowania problemu?



#11302 Daniel_105

Daniel_105
  • Użytkownik
  • 178 postów

Napisano 01 wrzesień 2022 - 15:15

Pojawiła się alternatywa do radarów Garmina, choć patrząc na cenę tylko trochę niższą (w przypadku Magene) i niepewny serwis w porównaniu do Garmina, to raczej kiepska okazja.
https://akademiatria...ystepnej-cenie/

#11303 mataman

mataman
  • Użytkownik
  • 387 postów

Napisano 02 wrzesień 2022 - 07:24

Ta alternatywa jest od dłuższego czasu omawiana na forum

#11304 mucher

mucher
  • Użytkownik
  • 283 postów

Napisano 06 wrzesień 2022 - 07:01

No i kolejny 530 wyzionął ducha (a raczej czujnik ciśnienia) - wygląda, że jest mocno wrażliwy. Poprzednio wystarczała jedna jazda w deszczu, tym razem - przytkanie palcem dosłownie przez minutę - dziurek czujnika ciśnienia. Nie sądzę, żeby problem był w samym czujniku, być może w software i pewnie pójdzie na gwarancji do wymiany - ale może macie jakiś pomysł, w jaki spośób można go reanimować? 



#11305 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8554 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 wrzesień 2022 - 08:13

Właściwie po co go przytykałeś?

 

Dałeś mu wyschnąć po tym zdarzeniu? Może po prostu ciągle jest mokry i ta odrobina wody go przytyka? Ewentualnie zakleił się czymś, co naniosłeś palcem?


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#11306 mucher

mucher
  • Użytkownik
  • 283 postów

Napisano 06 wrzesień 2022 - 10:50

Tak, minęło półtora tygodnia i dalej wariuje. A przytkałem bo dość głośnio piszczał, chciałem zatkać głośniczek, wiem - bez sensu ale też nie spodziewałem się że to załatwi czujnik..

 

Tak czy inaczej umiejscowienie tych dziurek od spodu powoduje problemy, 520 miał chyba pod klapką/od dołu - owszem, wariował na mokrym ale wracał do normy, tutaj jeden egzemplarz już poszedł po deszczu.



#11307 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8554 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 wrzesień 2022 - 10:53

Niestety, coś za coś. Im bardziej odsłonięty, tym szybciej reaguje i dokładniej mierzy ciśnienie, ale... no cóż, jest bardziej odsłonięty ;)


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#11308 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 06 wrzesień 2022 - 12:42

Od niedzieli nie przesyła mi automatycznie aktywności z connect na stravę, ktoś ma podobny problem? 



#11309 biker1974

biker1974
  • Użytkownik
  • 448 postów
  • SkądMirków/Wroclaw

Napisano 06 wrzesień 2022 - 13:52

Też mi nie przesłało,musiałem wejść na GC

#11310 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1086 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 06 wrzesień 2022 - 14:25

Od niedzieli nie przesyła mi automatycznie aktywności z connect na stravę, ktoś ma podobny problem? 

 

Próbowałeś wycofać zgodę na łączność GC ze Stravą i połączyć znowu? Często to pomaga.


Trzepak 

"MAMIL"


#11311 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 06 wrzesień 2022 - 19:56

Guzik. Sprawdzałem wieczorem, specjalnie rower wyciągałem. 

 

Może naskoczy w końcu. 



#11312 perun

perun
  • Użytkownik
  • 112 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 wrzesień 2022 - 11:41

Wymienili mi dziś router i E830 za nic nie chce się połączyć z nową siecią. Z Fenixem nie było żadnego problemu, z Edge nie da się ani przez aplikację ani bezpośrednio w urządzeniu. Sieć nie jest wykrywana, albo zamiast nazwy są jakieś dziwne znaczki, ręczne dodawanie też nie działa. Ma ktoś pomysł o co może chodzić?



#11313 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8589 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 07 wrzesień 2022 - 12:05

Problem rozwiążesz zmieniając opcję bezpieczeństwa szyfrowania routera z "WPA-PSK/WPA2-PSK" na "WPA2-PSK" albo "WPA2-AES", ważne żeby nie było "WPA" ;).


  • perun lubi to

Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#11314 perun

perun
  • Użytkownik
  • 112 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 wrzesień 2022 - 18:02

Problem rozwiążesz zmieniając opcję bezpieczeństwa szyfrowania routera z "WPA-PSK/WPA2-PSK" na "WPA2-PSK" albo "WPA2-AES", ważne żeby nie było "WPA" ;).

 

Dziękuję za pomoc, udało się.



#11315 Mediana

Mediana
  • Użytkownik
  • 410 postów
  • SkądLublin

Napisano 11 wrzesień 2022 - 19:47

Garmin 520 Plus - muszę wymienić obudowę, gdzie najsensowniej ją nabyć drogą kupna ?
M...

Merida Scultura Disc 6000 - Black  Power :)


#11316 faraday

faraday
  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 18 wrzesień 2022 - 17:37

Mój 530 przywitał mnie takim wynikiem da się to jakoś skorygować?

Załączone pliki

  • Załączony plik  2411.jpg   104,84 KB   27 Ilość pobrań


#11317 pdurys

pdurys
  • Użytkownik
  • 24 postów

Napisano 18 wrzesień 2022 - 17:48

Podlacz do komputera i skasuj plik rekordów. Tylko teraz nie pamiętam czy wszystko jest w jednym pliku czy w osobnych

Edit: Jednak wszystko jest w jednym pliku.

Ale moze tutaj jest odpowiedz https://www8.garmin....4343CD7468.html



#11318 faraday

faraday
  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 18 wrzesień 2022 - 18:13

Podlacz do komputera i skasuj plik rekordów. Tylko teraz nie pamiętam czy wszystko jest w jednym pliku czy w osobnych

Bardziej zleżałoby mi na skorygowaniu tego.



#11319 vpablov

vpablov
  • Użytkownik
  • 217 postów

Napisano 18 wrzesień 2022 - 18:37

W garmin connect, wchodzisz w statystyki wydajności - krzywa mocy ,zaznaczasz wartość, która chcesz usunąć.
  • faraday lubi to

#11320 Bartek_S79

Bartek_S79
  • Użytkownik
  • 37 postów

Napisano 20 wrzesień 2022 - 20:58

Pacjent Edge 1040. Świeżo wyjęty z pudełka, przy konfiguracji wszystko poszło gładko łącznie z aktualizacją oprogramowania (do wersji 14.20). Po połączeniu z Garmin Express wyświetliła się informacja o możliwości zainstalowania aktualnej wersji map. I tutaj zaczynają się schody, bo przy próbie ich instalacji wyświetla komunikat o za małej ilości pamięci w urządzeniu (dostępne jest 9 GB wolnej przestrzeni).

Garmin Express w najnowszej wersji (dziś była świeża aktualizacja).

Kontaktowałem się z pomocą techniczną Garmina, ale na dzień dzisiejszy skończyło się na wysłaniu logów z Garmin Expressa i plików z urządzenia.

Może ktoś miał podobny przypadek (nawet niekoniecznie w tym modelu) i zna rozwiązanie problemu.

Z tego co widziałem na forum chyba parę osób ma już ten model. Dajcie znać jak to u Was wyglądało, czy mieliście w tej kwestii jakieś problemy.





Dodaj odpowiedź