Źle przeczytałem, zrozumiałem, że liczysz na ficzer, o który dopytują niektórzy na forach średnio co 3-5 stron, co przyznam, ze jest niezmiernie irytujące.
Niemniej rozwiążmy Twój problem:
Nie kumasz tego, że od co najmniej 2020 roku Edge 530 ma błąd który rozwala całą aktywność? Nieudana próba aktualizacji oprogramowania GPS wywala działanie tego modułu - ale rozumiem, że błąd nie dotyczy "profesjonalnych sportowców" - heh.
U mnie problem nie występuje. Ale skoro od dwóch lat masz z urządzeniem problem, to celem pomocy przyszłym czytającym podziel się z nami jakie kroki poczyniłeś aby wyeliminować ten błąd: czy zwróciłeś się do supportu Garmina celem rozwiązania problemu? Czy przekazałeś działowi wsparcia logi z urządzenia i przykładowe pliki aktywności? Czy zastosowałeś się do zaproponowanych przez nich kroków? Czy przesłałeś im urządzenie celem wyeliminowania problemu?