Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ultimate Cf Sl 8.0 Vs Ultimate Cf Slx 8.0


31 odpowiedzi w tym temacie

#21 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 243 postów

Napisano 17 sierpień 2018 - 08:26

Ostatnio na lokalnym wyścigu kolega przyjechał niebieską wersją - według mnie, wygląda średnio, jest taki bardziej błękitny, blady. 



#22 msstefan

msstefan
  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 19 sierpień 2018 - 10:41

Dołączona grafika Proszę


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#23 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 366 postów

Napisano 19 sierpień 2018 - 11:00

Proszę

To raczej nie jest ten odcień, pomijam, że model inny. Poza tym...

 

Ostatnio na lokalnym wyścigu kolega przyjechał niebieską wersją - według mnie, wygląda średnio, jest taki bardziej błękitny, blady. 

Mam identyczne odczucie. 

 

Miałem okazję w czasie jednego Majka Days jechać jakiś czas razem z Ultimate właśnie w błękitnym malowaniu + jeszcze w szarym, o takim: 

yqK3cEx.png

Obie ramy bledną przy czarnej :) 

 

W znajomym sklepie stoi czarny Ultimate SLX, to dopiero jest rakieta, ale w moim przypadku nie warto inwestować w taki sprzęt.



#24 msstefan

msstefan
  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 19 sierpień 2018 - 11:29

To jest SL. SLX ma bardzo blady niebieski.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#25 msstefan

msstefan
  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 19 sierpień 2018 - 11:31

Ale mam na mysli wersje DISC.
Ramy na obreczowe sa inne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#26 chris1990accent

chris1990accent
  • Użytkownik
  • 1566 postów
  • SkądWrocław

Napisano 19 sierpień 2018 - 12:16

Apropos tematu, gdyby ktoś był zainteresowany,

mam framesecik Canyon F10 Ultimate CF SLX w rozm.52.

Zestaw powystawowy z przebiegiem max 500km.

Pod osobę 170-176 (optymalnie).

W zestawie: rama + widelec + stery + zacisk sztycy + sztyca Canyon (dedykowana

do tej ramy, oryginalna - ZA DOPŁATĄ 400zł), hak tylnej przerzutki.

Waga zestawu: 1450g!. Bardzo sztywny frameset z naprawdę dobrą wagą !!!

 

Zdjęcia:

https://tufotki.pl/2yJy2

 

 

Cena: 3500zł (nowy zestaw kosztuje... szkoda gadac :) )

 

Odbiór we Wrocławiu.

Jeśli jest ktoś zainteresowany, zapraszam na PRIV.



#27 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 366 postów

Napisano 19 sierpień 2018 - 12:48

Daj znać, jak uda się kogoś naciągnąć na zapłacenie takich pieniędzy za tę starą ramę. Szkoda kasy.



#28 Adonis

Adonis
  • Użytkownik
  • 52 postów
  • SkądTarnowo Podgórne

Napisano 19 sierpień 2018 - 21:27

msstefan 
Dzięki, fajna fota. Faktycznie chodziło mi o wersję ze zwykłymi hamulcami, tam jest inny niebieski, bledszy.
Ten Twój z tarczami jest ładniejszy (ciemniejszy) tyle ze model min 2,5k droższy. Nic, może dozbieram. 

 

 



#29 JHartman

JHartman
  • Użytkownik
  • 102 postów
  • SkądWarszaw

Napisano 20 maj 2019 - 20:48

Witam,

 

Podłączę się do tematu - zastanawiam się nad różnicami między SLX i SL (konkretnie: Ultimate CF SLX 8.0 Di2 vs Ultimate CF SL Disc 8.0 Di2). Osprzęt można fajnie porównać na stronie, ale nie do końca rozumiem różnice między ramami SLX i SL.

 

Według tabel geometrii, różnice są jak poniżej:

 

 

 

 

6OeHxeI.jpg

 

Teoretycznie SLX powinien być rowerem o bardziej wyścigowej geometrii ale jest krótszy i ma dłuższą główkę ramy, więc jeśli dobrze rozumiem - daje bardziej wyprostowaną pozycję?

 

Coś mi się tu nie zgadza... Możecie doradzić jak porównać te dwie geometrie?

 

Pozdrawiam,

Jarek



#30 piotrkol91

piotrkol91
  • Użytkownik
  • 1538 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 20 maj 2019 - 21:24

Tam są jeszcze jakieś różnice w użytych włóknach, teoretycznie slx jest lepsza, a na pewno jest trochę lżejsza.


  • JHartman lubi to

           42119503674_3846c7399f_o.png           41936345105_430ac2d1fb_o.png           41936344895_5d8a499da7_o.png


#31 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 3873 postów
  • SkądSurrey

Napisano 20 maj 2019 - 22:58



Teoretycznie SLX powinien być rowerem o bardziej wyścigowej geometrii ale jest krótszy i ma dłuższą główkę ramy, więc jeśli dobrze rozumiem - daje bardziej wyprostowaną pozycję?

Coś mi się tu nie zgadza... Możecie doradzić jak porównać te dwie geometrie?

Pozdrawiam,
Jarek


W sumie sa to bardzo podobne geometrie. Pozycja na obu ramach bedzie dokladnke taka sama. To okreslaja parametry reach i stack.
Krotsza glowka w wersji disc nie oznacza nizszej pozycji, gora glowki w obu jest dokladnie na tym samym poziomie. W wersji disc glowka jest krotsza od dolu, zeby skompensowac widelec z wyzszym przeswitem, umozliwiajacym zalozenie wiekszych opon.
SLX z krotsza baza powinien byc bardziej zwrotny, no i moze z racji wiekszej glowki, sztywniejszy z przodu ale to juz spekulacje.
W SLX jak napisal piotrkol91 uzyte sa lepszej jakosci wlokna, stad mniejsza waga.
  • JHartman lubi to

#32 Adonis

Adonis
  • Użytkownik
  • 52 postów
  • SkądTarnowo Podgórne

Napisano 23 maj 2019 - 19:19

Ja w zeszłym roku pytałem o kolory. No i w końcu zakupiłem wersje Movistar. 

Bardzo mi się podoba i świetnie się jeździ. 

Polecam :)

 

Załączone miniatury

  • Canyon.png

  • piotrkol91, JHartman i Born Ready lubią to



Dodaj odpowiedź