Ostatnio na lokalnym wyścigu kolega przyjechał niebieską wersją - według mnie, wygląda średnio, jest taki bardziej błękitny, blady.
Ultimate Cf Sl 8.0 Vs Ultimate Cf Slx 8.0
#23
Napisano 19 sierpień 2018 - 11:00
Proszę
To raczej nie jest ten odcień, pomijam, że model inny. Poza tym...
Ostatnio na lokalnym wyścigu kolega przyjechał niebieską wersją - według mnie, wygląda średnio, jest taki bardziej błękitny, blady.
Mam identyczne odczucie.
Miałem okazję w czasie jednego Majka Days jechać jakiś czas razem z Ultimate właśnie w błękitnym malowaniu + jeszcze w szarym, o takim:
Obie ramy bledną przy czarnej
W znajomym sklepie stoi czarny Ultimate SLX, to dopiero jest rakieta, ale w moim przypadku nie warto inwestować w taki sprzęt.
#26 Gosc_chris1990accent_*
Napisano 19 sierpień 2018 - 12:16
Apropos tematu, gdyby ktoś był zainteresowany,
mam framesecik Canyon F10 Ultimate CF SLX w rozm.52.
Zestaw powystawowy z przebiegiem max 500km.
Pod osobę 170-176 (optymalnie).
W zestawie: rama + widelec + stery + zacisk sztycy + sztyca Canyon (dedykowana
do tej ramy, oryginalna - ZA DOPŁATĄ 400zł), hak tylnej przerzutki.
Waga zestawu: 1450g!. Bardzo sztywny frameset z naprawdę dobrą wagą !!!
Zdjęcia:
Cena: 3500zł (nowy zestaw kosztuje... szkoda gadac )
Odbiór we Wrocławiu.
Jeśli jest ktoś zainteresowany, zapraszam na PRIV.
#29
Napisano 20 maj 2019 - 20:48
Witam,
Podłączę się do tematu - zastanawiam się nad różnicami między SLX i SL (konkretnie: Ultimate CF SLX 8.0 Di2 vs Ultimate CF SL Disc 8.0 Di2). Osprzęt można fajnie porównać na stronie, ale nie do końca rozumiem różnice między ramami SLX i SL.
Według tabel geometrii, różnice są jak poniżej:
Teoretycznie SLX powinien być rowerem o bardziej wyścigowej geometrii ale jest krótszy i ma dłuższą główkę ramy, więc jeśli dobrze rozumiem - daje bardziej wyprostowaną pozycję?
Coś mi się tu nie zgadza... Możecie doradzić jak porównać te dwie geometrie?
Pozdrawiam,
Jarek
#31
Napisano 20 maj 2019 - 22:58
Teoretycznie SLX powinien być rowerem o bardziej wyścigowej geometrii ale jest krótszy i ma dłuższą główkę ramy, więc jeśli dobrze rozumiem - daje bardziej wyprostowaną pozycję?
Coś mi się tu nie zgadza... Możecie doradzić jak porównać te dwie geometrie?
Pozdrawiam,
Jarek
W sumie sa to bardzo podobne geometrie. Pozycja na obu ramach bedzie dokladnke taka sama. To okreslaja parametry reach i stack.
Krotsza glowka w wersji disc nie oznacza nizszej pozycji, gora glowki w obu jest dokladnie na tym samym poziomie. W wersji disc glowka jest krotsza od dolu, zeby skompensowac widelec z wyzszym przeswitem, umozliwiajacym zalozenie wiekszych opon.
SLX z krotsza baza powinien byc bardziej zwrotny, no i moze z racji wiekszej glowki, sztywniejszy z przodu ale to juz spekulacje.
W SLX jak napisal piotrkol91 uzyte sa lepszej jakosci wlokna, stad mniejsza waga.
- JHartman lubi to