Jump to content


Photo

Cervelo S5 2019 (?)

cervelo aero s5 disc

16 replies to this topic

#1 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 18 September 2018 - 08:49

W internety wyciekło parę fotek najnowszego S5.
Naturalne było, że idąc za chorym trendem obrzydliwych aero szosówek na tarczach (jeszcze bardziej obrzydliwych), Cervelo ze swoim "S" nie mogło zostać w tyle. Osobiście mam mieszane odczucia, szczególnie wobec mostka/kierownicy... 


UDvEcNW.jpg

Zse8C1v.jpg

c6SzSRK.jpg

Źródło: https://weightweenie...p?f=10&t=153472
 



#2 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,625 posts
  • SkądSzczecin

Posted 18 September 2018 - 09:55

Form follows function, jak zawsze u Cervelo.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#3 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2,692 posts
  • SkądWarszawa

Posted 18 September 2018 - 14:41

co to znaczy obrzydliwe aero szosówki? czy tylko są obrzydliwe z tarczami czy bez również? :P



#4 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 18 September 2018 - 14:46

co to znaczy obrzydliwe aero szosówki? czy tylko są obrzydliwe z tarczami czy bez również? :P

Druzgocząca ilość aero modeli wygląda po prostu brzydko z której strony by nie patrząc. Proporcje rodem z komiksów Marvela, choć o gustach się nie dyskutuje. Te w wersji pod tarcze w wielu przypadkach wyglądają jeszcze brzydziej - raz że nieudolne aero, dwa że właśnie na tarcze. No ale może to ja jestem szosowym purystą... :)



#5 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,625 posts
  • SkądSzczecin

Posted 18 September 2018 - 15:16

Skąd domysł, że nieudolne aero?

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#6 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 18 September 2018 - 16:05

Skąd domysł, że nieudolne aero?

Czyżbym trafił na 2. posiadaczy tego typu wynalazków? :)

A czy udolnym można nazwać prowadzenie przewodu przedniego hamulca w poprzedniej edycji Propela oraz jego fatalne hamowanie? Czy znakomitym i funkcjonalnym nazwać można rozwiązanie zintegrowanego kokpitu w przedostatniej Madone, które utrudniało możliwość jego dopasowania do absolutnego maksimum? Przykładów jest jeszcze więcej, nie wspominając np o tym, że większość z tych mniej udanych rowerów w przypadku kiedy nie jeździmy na Di2 prowadzenie przewodów wewnątrz ramy i ich późniejsze działanie jest po prostu fatalne. Gdzie więc mamy funkcjonalność? Owszem, można mówić że mechaniczne grupy to przeżytek (sam mam elektryczną), że hamulce obręczowe to przeszłość. Zgadza się - producenci idą do przodu i uczą się na błędach, co widać po modelach dużych producentów i ich wypustach na TdF, natomiast dla mnie rower oprócz funkcjonalności istnieje także jako bryła, pewien zestaw proporcji, kątów i zależności które w przypadku rowerów aero nagminnie są "gwałcone". Ale to tylko moja subiektywna opinia ;)



#7 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2,692 posts
  • SkądWarszawa

Posted 18 September 2018 - 18:27

szanuję, lets move on :D

 

ciekaw jestem jak ten cervelo jeździ, w sumie to dla mnie najważniejsze :D



#8 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 18 September 2018 - 20:04

ale paskud :) 



#9 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1,035 posts
  • SkądStargard

Posted 18 September 2018 - 21:00

Podoba mi się. Ciekawie wygląda ten "rozdwojony" mostek. Pewnie poprawia sztywność kokpitu, a przy tym łatwiej ukryć "kable".

W nowym Treku Madone kable przy kokpicie wyglądają dość paskudnie, choć sam rower na żywo zrobił na mnie duże wrażenie.

 



#10 tadzikpl

tadzikpl
  • Użytkownik
  • 861 posts

Posted 18 September 2018 - 21:11

Gust jest jak dupa, każdy ma swoją.. Mi się aero podobają, Propela mam i uwielbiam na nim zasiadać.. Tyle, że trzeba mieć dystans do tych dyrdymał wypisywanych przez producentów. Pro peleton jeździ na tym, co z kontraktu wynika, i jakoś chyba aż takiej różnicy to nie robi, bo wiele firm produkujących ma swoje teamy. Ja tam wybieram oczami, bom amator :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka



#11 herbatniczek

herbatniczek
  • Użytkownik
  • 339 posts

Posted 19 September 2018 - 12:32

Wygląda jak brzydal Rose

#12 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Posted 19 September 2018 - 15:00

Podoba mi się. Ciekawie wygląda ten "rozdwojony" mostek. Pewnie poprawia sztywność kokpitu, a przy tym łatwiej ukryć "kable".
W nowym Treku Madone kable przy kokpicie wyglądają dość paskudnie, choć sam rower na żywo zrobił na mnie duże wrażenie.


Który model? Tylko najniższy ma zabiedzony kokpit, wyższe mają wszystko schowane.

#13 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1,035 posts
  • SkądStargard

Posted 19 September 2018 - 17:07

Który model? Tylko najniższy ma zabiedzony kokpit, wyższe mają wszystko schowane.

Widziałem model z mechaniczną Ultegrą w ciemnym malowaniu. 



#14 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Posted 19 September 2018 - 17:23

9.0 ma w ramach oszczędności normalny mostek i kierownicę. Wyższe mają schowane.

#15 RBT

RBT
  • Użytkownik
  • 111 posts
  • SkądWarszawa

Posted 19 September 2018 - 19:15

Fujj, obrzydzenie bierze. Na szczęście nie ścigam się, nie walczę o sekundy i nie muszę na takiej paskudzie jeździć. Wybieram zdecydowanie Colnago C60. Wiem, wiem - to nie aero...

#16 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 711 posts

Posted 20 September 2018 - 16:32

Piękny ten rower nie jest. Chyba najbrzydszy aero z tych co ostatnio widziałem.



#17 Gosc_adazz_*

Gosc_adazz_*
  • Gość

Posted 01 January 2019 - 11:17

Odgrzewam kotleta...

 

Sam jeżdżę na Cervelo S3, z 2016 roku, ale to S5 to jakiś koszmar.....zaczeli od nowej, idiotycznie wyglądającej sztycy aero, ponieważ poprzednie wersje sztycy miały problem z jarzemkiem, teraz dowalili estetycznego babola z kokpitem.....jednocześnie wypuszczając brandowane na cervelo karbo mostki, i kierownice .......nic się tu kupy nie trzyma ;D 


  • Ciachoorsky likes this



Reply to this topic



  

Also tagged with one or more of these keywords: cervelo, aero, s5, disc