Mechanika to dział fizyki i nic jej nie zmniejszy
Nie czepiajmy się każdego słowa. Owszem m.in. dział fizyki, ale także warsztat mechanika, czyli (w skrócie myślowym, żeby znowu nie było wojny...) "przełożenie teorii na praktykę"
Posted 07 September 2019 - 21:25
Mechanika to dział fizyki i nic jej nie zmniejszy
Nie czepiajmy się każdego słowa. Owszem m.in. dział fizyki, ale także warsztat mechanika, czyli (w skrócie myślowym, żeby znowu nie było wojny...) "przełożenie teorii na praktykę"
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Posted 08 September 2019 - 11:08
Mechanika to dział fizyki i nic jej nie zmniejszy
A czy ja gdzieś napisałem, że zdaję sobie sprawę ze zmniejszonej mechaniki poruszania się tego typu roweru? Przecież to idiotyzm byłby...
Napisałem wyranie, że zdaję sobie sprawę ze znacznie zmniejszonego oporu aerodynamicznego jak i (zdaję sobie sprawę) fizyki oraz mechaniki poruszania się tego typu roweru. Nigdzie nie napisałem, że fizyka i mechanika jest zmniejszana, tylko że zdaję sobie sprawę z fizyki i mechaniki poruszania się poziomki.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Posted 27 February 2020 - 20:43
Bez mleczka może. Mleczko dopełnia uszczelnienia i po jego dodaniu problem powinien ustąpić.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 28 February 2020 - 05:18
Tylko opony UST mają (a właściwie miały) całkowicie szczelny oplot. Dla TLR żaden producent nie daje gwarancji szczelności bez mleczka.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 28 February 2020 - 13:26
Opona tubeless z założenia powinna działać bez uszczelniacza.
Założyłem na razie na sucho bez mleka, co prawda nie Continental GP 5000, a Schwalbe Pro One. W jednym kole po około 2 tyg. opona wciąż twarda, a w drugim po kilku godzinach już był flak, także u jednego producenta też różnie z tym bywa.
Posted 29 February 2020 - 20:49
Posted 01 March 2020 - 10:23
W tubelessie łatwo i luźno raczej nie będzie
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 03 March 2020 - 22:09
Panowie gdzie najlepsza cena na Conti 5000 w tej chwili ?
Posted 04 March 2020 - 15:39
@alterego znalazłeź taniej niż 160 zł ?
Posted 04 March 2020 - 16:17
Jeśli mają być 25mm TL to się zareklamuję nieśmiało:
https://szosa.org/to...z-pedały-opony/
Posted 11 March 2020 - 10:35
Ma ktoś tą oponkę w wersji 25mm tubeless lub 32mm tubeless? Zastanawiam się jak wygląda realna szerokość. Chcę na jeden komplet kół zrobić sobie oponki 25mm do ścigania, a na drugi coś szerokiego do 'turystyki', tylko w ramę nie wejdzie mi nic szerszego niż 32mm realnie, a wiem, że z conti różnie bywało.
Posted 17 March 2020 - 09:52
Jaki realne TPI ma conti 5000 w wersji TL? Oni jakoś dziwnie to podają bodajże 3x110 dla wersji nie TL i 3x60 dla TL. To w praktyce oznacza 330 i 180 czy to jakiś chwyt marketingowy i mamy do czynienia z 110 i 60 TPI, co by z kolei było bardzo, bardzo słabymi wartościami.