Conti od lat podaje TPI łącznie dla trzech warstw. Czyli np. 330 TPI to 3 warstwy po 110 TPI.
Continental Grand Prix 5000 (Teraz Także Tubeless)
#83
Posted 17 March 2020 - 10:59
Zgadza się, jest to ordynarne oszustwo.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#88
Posted 03 May 2020 - 19:33
@glomo tak
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#90
Posted 20 August 2021 - 17:17
- kleją się do asfaltu jak wściekłe. Natychmiast po zamontowaniu czułem wyraźną poprawę (w stosunku do starych, zajeżdżonych Mavicsów)
- Regularnie zamieniałem przód z tyłem ale po przejechaniu 6700km zbliżają się do końca (znaczniki jeszcze widoczne ale na wykończeniu)
- Ogólnie jestem bardzo zadowolony, za kilka tygodni zmienię na ten sam model.
Pozdrawiam,
Jarek
- pHarry likes this
#91
Posted 23 August 2021 - 21:38
Mam zamiar kupić Conti GP 5000 25mm i założyć je na obręcze Giant SLR 2 o szerokości wewnętrznej 19,4mm. Koła te dedykowane są pod opony bezdętkowe (hookless), jednak ja chcę ich użyć z w/w oponami i dętkami. Czy ktoś już używał takiej kombinacji i mógłby podzielić się wrażeniami?
#94
Posted 24 August 2021 - 06:22
#95
Posted 24 August 2021 - 08:03
Na stronie Gianta masz list opon kompatybilnych z systemem hookless:
https://www.giant-bi...less-technology
Jak widać GP5000 TL nie ma na tej liście, ani na liście innych producentów, którzy oferują koła hookless.
Natomiast na forum Weightweenies przeczytasz, że ludzie włożyli te opony na obręcze hookless różnych producentów i jeżdżą. Podobno działa, ale nie jestem zwolennikiem takiego kombinowania.
#96
Posted 24 August 2021 - 08:21
Jest jeszcze lepiej conti wyraźnie podaje że gp 5000 nie jest kompatybilna z hookless.
According to Continental product manager, Jan-Niklas Jünger: “[hookless] does not work in our favour and we would certainly prefer to stay on hooked rims as it allows more safety to the end user, however we understand the wheelbuilding industry will push towards hookless-only as it decreases weight, carbon-scrap rate, production costs etc.
- bonobo likes this
#98
Posted 24 August 2021 - 11:45
Z ciekawości zajrzałem do instrukcji dołączonej do opony 5000 TL. Nawet na niej nie ma żadnej wzmianki o obręczach hookless.
Żeby było jeszcze śmieszniej, instrukcja zawiera zakaz łączenia tej opony z dętkami lżejszymi niż 70 g.
Ktoś tu się prosi o srogi pozew w razie wypadku
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#99
Posted 24 August 2021 - 11:49
Żeby było jeszcze śmieszniej, instrukcja zawiera zakaz łączenia tej opony z dętkami lżejszymi niż 70 g.
Na to samo zwróciłem uwagę, gdy w zeszłym roku wrzuciłem zestaw GP5000 + dętki Supersonic (45 g). Śmieszne było to, że jedna z topowych opon nie może być używana z topową dętką tego samego producenta. Ale jakby co - działało i śmigałem z powodzeniem przez długi czas. Ale złapałem też trzy kapciuchy i dałem spokój z tymi dętkami - nowych już nie kupiłem, a łatały się jakoś słabo.
#100
Posted 24 August 2021 - 11:54
Dętka nie ma istotnego wpływu na przebijalność. Ochronę antyprzebiciową zapewnia opona, a dętka wpływa co najwyżej na ryzyko uszkodzenia w wyniku skoku ciśnienia albo przegrzania.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?