Jump to content


Photo

Vittoria G+ 2.0

vittoria g+ graphene grafen

65 replies to this topic

#1 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 147 posts
  • Skądireland

Posted 20 May 2019 - 09:46

Witam,

 

Czy ktoś już miał przyjemność testować nowe szytki/oponki z grafenem w wersji 2.0?

 

 



#2 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 posts

Posted 20 May 2019 - 09:50

zamówiłem komplet szytek corsa speed g2.0 na 25 mm. jutro dojdą, a w niedzielę na nich startuję, zdam relację...


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#3 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 20 May 2019 - 10:34

Kolega do swojego CAADa jakieś 3 tygodnie temu założył Rubino w wersji 2.0. Póki co jest ogromnie zadowolony.
Jeżdżę na co dzień na szytkach Corsy (wer. 1), miałem je też w wersji pod oponę i przyznaję, że Rubino 2.0 mile zaskakuje.



#4 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 147 posts
  • Skądireland

Posted 20 May 2019 - 10:34

Podobno przyczepność na mokrym sie polepszyła.

Jeśli będzie tak samo odporna na rozcięcia/przebicia i zrobię na nich tyle samo kilometrów to się przesiadam z wersji 1.0 :)

@kal800, daj znać jak ci poszło.

 



#5 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 posts

Posted 20 May 2019 - 10:38

dam dam, jestem bardzo mocno ciekawy efektu - jeszcze nigdy nie jezdziłem na szytce, do tego to będzie debiut na kołach karbonowych - w zeszłym tygodniu odebrałem piękne Xentisy Mark 3.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#6 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 147 posts
  • Skądireland

Posted 20 May 2019 - 10:49

Właśnie znalazłem świeży test Corsy G+ 2.0.



#7 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2,263 posts
  • SkądSheffield

Posted 20 May 2019 - 13:06

Słowem dużo marketingowego bełkotu, a i tak jeździmy na tym samym co w 2014.

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#8 klu88

klu88
  • Użytkownik
  • 133 posts

Posted 21 May 2019 - 11:41

U PL dystrybutora są już dostępne? Nigdzie się nie spotkałem jeszcze w PL. Czy corsa speed będzie też w G+ 2.0?



#9 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 posts

Posted 21 May 2019 - 11:44

U PL dystrybutora są już dostępne? Nigdzie się nie spotkałem jeszcze w PL. Czy corsa speed będzie też w G+ 2.0?


Ja kupiłem corsa speed g2.0 na sportpoint.pl.

Aktualnie są w doręczeniu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#10 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 21 May 2019 - 15:04

Wszystkie dotychczasowe modele G sa zastapione przez G2, wszystkie Corsy, Rubino i najwyzszy model Zafiro Pro.



#11 nick

nick
  • Użytkownik
  • 2,254 posts
  • Skądkrakow

Posted 21 May 2019 - 21:36

Może się mylę, ale....sadza w gumie daje ,sprężystość, elastyczność i odporność na ścieranie. Grafen? Też odmiana węgla. Reszta pewnie to reklamowy hit.  pozdr



#12 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2,263 posts
  • SkądSheffield

Posted 22 May 2019 - 23:32

Samo użycie grafenu nigdzie nie jest opisane szerzej. Diabli wiedzą ile jest użyte, pewnie niewiele, żeby tylko mogli przylepić "TU JEST GRAFEN" (bankowo nie na całej powierzchni, bo te opony kosztowałyby tysiące).

Imo cały ten grafen w oponach Vittorii to pic na wodę.

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#13 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 711 posts

Posted 23 May 2019 - 08:04

Na metalowym bębnie zawodzą opory toczenia. Przydałby się tutaj bardziej drogowy test lub na powierzchni płaskiej z asfaltem. Odporność na przebicia nieznacznie lepsza niż u głównego konkurenta. Ogółem taka se ta nowa Corsa. Ciekawe na ile poprawiła się żywotność. Raczej nie dam kolejnej szansy tym oponą.



#14 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3,088 posts
  • SkądWLKP

Posted 23 May 2019 - 16:32

Niekoniecznie metalowy bęben zawodzi w teście pod warunkiem, że wszystkie porównywane opony były na tym samym bębnie testowane. Zawodzi końcowy wynik testowy, który mówi, że opory toczenia maleją w nieskończoność wraz ze wzrostem ciśnienia w oponie. Pod tym względem faktycznie testy drogowe dają inny wynik. 



#15 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 posts

Posted 23 May 2019 - 17:47

ja się tylko zawsze zastanawiam dlaczego na tych testach opony wypadają lepiej niż szytki - nawet z tym samym bieżnikiem. Według nich Corsa speed w wersji oponkowej jest prawie 2W szybsza. Na zdrowy rozsądek powinno być na odwrót...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#16 kaido2

kaido2
  • Użytkownik
  • 837 posts

Posted 27 May 2019 - 11:32

Witam,

 

Czy ktoś już miał przyjemność testować nowe szytki/oponki z grafenem w wersji 2.0?

Tak i generalnie jeżeli chodzi o wlaściwości typu opory toczenia czy klejenia nie ma różnicy, ale wyszły wersje drutowe rubino graphene 2.0 która ma tą samą odporność na przebicia co rubino pro g+ a są o połowę tańsze. Jak dodać, że taki zestaw starcza na 12-16kkm  to jest już dopiero ok. W normalnych warunkach starczał by i na dużo więcej, bo mieszanka jest wytrzymała i na ścieranie, jednak ja je zabijam na brukach/kamieniach, po prostu poddawała się jedna z warstw oplotu.

 

Samo użycie grafenu nigdzie nie jest opisane szerzej. Diabli wiedzą ile jest użyte, pewnie niewiele, żeby tylko mogli przylepić "TU JEST GRAFEN" (bankowo nie na całej powierzchni, bo te opony kosztowałyby tysiące).

Imo cały ten grafen w oponach Vittorii to pic na wodę.

Ale wystarczajaco by mieszanka miała dobre właściwości i była odpowiednio odporna na przeciecia, czy przebicia. Marketing (bełkot, testy) mnie nie interesuje, ale jak coś jest w dobrej cenie i jest ok to jak najbardziej jestem tym zainteresowany.


CykloOpole !!! :)


#17 nick

nick
  • Użytkownik
  • 2,254 posts
  • Skądkrakow

Posted 27 May 2019 - 13:02

Opony w testach wypadają lepiej, bo nie decyduje zdrowy rozsądek, tylko to, że oponek sprzedaje się kilka razy więcej.  pozdr



#18 matoos

matoos
  • Użytkownik
  • 7 posts

Posted 26 August 2019 - 08:39

Cześć! Mam szytkę Vittoria Corsa (nowa). Martwi mnie, ze szybko uchodz z niej powietrze. Pompuję na 8bar, jadę na trening, na drugi dzień jest ok. 6 bar. Czy to normalne czy może być jakaś dziurka już na dzień dobry? :D



#19 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 posts
  • SkądOstrów Wlkp.

Posted 26 August 2019 - 10:17

Jest to raczej normalne.



#20 matoos

matoos
  • Użytkownik
  • 7 posts

Posted 26 August 2019 - 10:30

Mam inną szytkę z tyłu Vittoria Rubino Pro i tam powietrze ładnie się trzyma. Ubytek rzędu 0,5 Bar a nie 2 :)





Reply to this topic



  

Also tagged with one or more of these keywords: vittoria, g+, graphene, grafen