Skocz do zawartości


Zdjęcie

Vittoria G+ 2.0

vittoria g+ graphene grafen

57 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 26 sierpień 2019 - 12:35

Bo rubino może mieć inną dętkę.

#22 matoos

matoos
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 26 sierpień 2019 - 12:37

Aha, ok, czyli może to być normalne. OK, jest to mój pierwszy kontakt z szytkami stąd mnie to zastanowiło.



#23 matoos

matoos
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 26 sierpień 2019 - 16:40

Czy jest sens zalac szytke tufo prevention sealant? Nie jest to zwykly uszczelniacz po awarii tylko niby prewencujnie zadzialac. Warto czy popsuje detke tym?

#24 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 26 sierpień 2019 - 19:30

Aha, ok, czyli może to być normalne. OK, jest to mój pierwszy kontakt z szytkami stąd mnie to zastanowiło.


Wysokie modele szytek mają dętki lateksowe które lubią puszczać powietrze. Niższe często mają zwykłe butylowe a te są szczelniejsze.

#25 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 251 postów
  • SkądOpole

Napisano 27 sierpień 2019 - 10:25

Czy jest sens zalac szytke tufo prevention sealant? Nie jest to zwykly uszczelniacz po awarii tylko niby prewencujnie zadzialac. Warto czy popsuje detke tym?


W przypadku dętek lateksowych zalanie ich mlekiem prewencyjnie uszczelnia - ale średnio na dłuższą metę. Dodatkowo uważaj przy doborze mleka aby nie zawierało ono amoniaku, bo najzwyczajniej niszczy on lateksową dętkę i z upływem czasu zaczyna przeciekać przez bok szytki (widać to zwłaszcza po jeździe w mokrym lub myciu kół kiedy na mokrej obręczy i szytce pojawiają się bąbelki z wypływającym mlekiem.

Corsy z lateksem trzeba po prostu pompować przed każdą jazdą. Teraz przerzuciłem się na model z butylem w środku i pompuje koła raz w tygodniu - natomiast co zauważyłem, to że  Corsa z dętką butylową znacznie szybciej się zużywa aniżeli z lateksem. Już po 4,5 tys tylna szytka zaczyna robić się kwadratowa, gdzie na lateksowych robiłem spokojnie po 8 tys zanim nadawały się do wymiany.



#26 matoos

matoos
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 27 sierpień 2019 - 11:05

W przypadku dętek lateksowych zalanie ich mlekiem prewencyjnie uszczelnia - ale średnio na dłuższą metę. Dodatkowo uważaj przy doborze mleka aby nie zawierało ono amoniaku, bo najzwyczajniej niszczy on lateksową dętkę i z upływem czasu zaczyna przeciekać przez bok szytki (widać to zwłaszcza po jeździe w mokrym lub myciu kół kiedy na mokrej obręczy i szytce pojawiają się bąbelki z wypływającym mlekiem.

Corsy z lateksem trzeba po prostu pompować przed każdą jazdą. Teraz przerzuciłem się na model z butylem w środku i pompuje koła raz w tygodniu - natomiast co zauważyłem, to że  Corsa z dętką butylową znacznie szybciej się zużywa aniżeli z lateksem. Już po 4,5 tys tylna szytka zaczyna robić się kwadratowa, gdzie na lateksowych robiłem spokojnie po 8 tys zanim nadawały się do wymiany.

Bardzo dziękuję za rzeczową odpowiedź! 

 

Maciej



#27 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 140 postów
  • Skądireland

Napisano 14 październik 2019 - 11:43

Corsa G+ 1.0 :mellow:

 

20190919-121424.jpg



#28 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 475 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 14 październik 2019 - 12:41

Mi odklejał się bieżnik już po 1 tyś. kilometrów. Vittoria olała moją reklamacje.



#29 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4174 postów
  • SkądSurrey

Napisano 14 październik 2019 - 19:49

Rappid, gdzie ty jezdziles, w Czernobylu? :)
Takiej akcji jeszcze nie widzialem, moze pare sztuk z lekko odlejajacym sie bieznikiem, ale to...?
Nie wiem od czego to zalezy, ja w sumie mialem w ciagu kilkunastu lat rozne modele open/szytki Vittorii od CX, SR, kilka Pave, G+ i Control. Zadne z nich nie mialy nawet min "odklejen".

#30 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 140 postów
  • Skądireland

Napisano 14 październik 2019 - 20:51

Pierwsze odklejenia pojawiły się po około 1500km.

Najpierw jedno, potem drugie i trzecie.

Na początku zaklejałem kropelką :) ale po kilku jazdach odklejało się.

Pewnie trzeba było użyć jakiegoś lepszego kleju.

To co widać na fotce stało się jak ściągąłem szytke z obręczy.

Puściło po całej linii :o

Mam nadzieję, że wersja 2.0 nie będzie miała takiej akcji.

Przejechałem prawie 2000km i na razie jest ok.



#31 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1333 postów
  • SkądBurzyn

Napisano 14 październik 2019 - 22:32

 

 


Corsa G+ 1.0 :mellow:

 

20190919-121424.jpg

 

Kurcze, miałem taki sen dziś prawie dosłownie!!!


www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#32 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 2881 postów
  • SkądWLKP

Napisano 17 październik 2019 - 05:58

Kleje puszczają gdy działa na nie wyższa temperatura. Ciekawe jak była przechowywana przez sprzedawcę, ile ma lat? A może rower permanentnie stojący na słońcu? Generalnie chora sytuacja. Ale coś jest chyba z Vittorią, kolega miał okrutne bicie na oponach, nie szło tego ustawić, oddał i reklamację przyjęli.

#33 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 310 postów

Napisano 25 listopad 2019 - 09:54

@Arni, ten problem z Vittorią to świeży temat? Rozważam zakup szytek Vittoria corsa speed 2.0 , byłem już zdecydowany, teraz się trochę waham.



#34 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4174 postów
  • SkądSurrey

Napisano 25 listopad 2019 - 11:44

Osobiście (internet) widziałem 2-3 przypadki odklejonego bieżnika w tych nowszych vittoriach. Przy ilości tych opon w użyciu sam odpowiedz sobie jakie jest ryzyko ze ten problem dotknie ciebie.

#35 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 310 postów

Napisano 25 listopad 2019 - 11:56

Powiedziałbym, że bardzo małe.



#36 KoweK

KoweK
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 15 grudzień 2019 - 23:28

Mam Vitorrię Rubino Pro G+ i dzisiaj zobaczyłem coś takiego na ściance bocznej. W sumie nawet nie wiem od kiedy z tym jeżdżę... Wydaje mi się że to tylko zdrapana guma, ale wolałbym zapytać. Nie martwiłem sie nigdy o mikro przecięcia na środku opony, więc nie wiem czy mam tak samo temat olać z boczną ścianką.

OXmb5LA.jpg



#37 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 6898 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 16 grudzień 2019 - 06:42

Oplot nie wygląda na naruszony, można jeździć. Ewentualnie, jeżeli chcesz mieć spokój, możesz nałożyć kropelkę elastycznego kleju (np. poliuretanowego do butów), żeby to dodatkowo zabezpieczyć.

Dobrze, że masz zdjęcie - będzie pamiątka, jak dziś to wygląda. Jeżeli nitki zaczną się rozłazić, będzie można myśleć o wymianie.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#38 nyto123

nyto123
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 01 styczeń 2020 - 20:13

zamówiłem komplet szytek corsa speed g2.0 na 25 mm. jutro dojdą, a w niedzielę na nich startuję, zdam relację...


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro

I jak z trwałością tych opon ? 



#39 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 310 postów

Napisano 21 kwiecień 2020 - 23:33

Pytanie do użytkowników: jak wygląda odporność tych opon (Vittoria Corsa speed g 2.0) w wersji tubeless na przebicia? I jak prędkość zużycia?

#40 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 310 postów

Napisano 21 kwiecień 2020 - 23:33

Pytanie do użytkowników: jak wygląda odporność tych opon (Vittoria Corsa speed g 2.0) w wersji tubeless na przebicia? I jak prędkość zużycia?



Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: vittoria, g+, graphene, grafen