#25
Napisano 27 sierpień 2019 - 10:25
Czy jest sens zalac szytke tufo prevention sealant? Nie jest to zwykly uszczelniacz po awarii tylko niby prewencujnie zadzialac. Warto czy popsuje detke tym?
W przypadku dętek lateksowych zalanie ich mlekiem prewencyjnie uszczelnia - ale średnio na dłuższą metę. Dodatkowo uważaj przy doborze mleka aby nie zawierało ono amoniaku, bo najzwyczajniej niszczy on lateksową dętkę i z upływem czasu zaczyna przeciekać przez bok szytki (widać to zwłaszcza po jeździe w mokrym lub myciu kół kiedy na mokrej obręczy i szytce pojawiają się bąbelki z wypływającym mlekiem.
Corsy z lateksem trzeba po prostu pompować przed każdą jazdą. Teraz przerzuciłem się na model z butylem w środku i pompuje koła raz w tygodniu - natomiast co zauważyłem, to że Corsa z dętką butylową znacznie szybciej się zużywa aniżeli z lateksem. Już po 4,5 tys tylna szytka zaczyna robić się kwadratowa, gdzie na lateksowych robiłem spokojnie po 8 tys zanim nadawały się do wymiany.
- faraday lubi to
#26
Napisano 27 sierpień 2019 - 11:05
W przypadku dętek lateksowych zalanie ich mlekiem prewencyjnie uszczelnia - ale średnio na dłuższą metę. Dodatkowo uważaj przy doborze mleka aby nie zawierało ono amoniaku, bo najzwyczajniej niszczy on lateksową dętkę i z upływem czasu zaczyna przeciekać przez bok szytki (widać to zwłaszcza po jeździe w mokrym lub myciu kół kiedy na mokrej obręczy i szytce pojawiają się bąbelki z wypływającym mlekiem.
Corsy z lateksem trzeba po prostu pompować przed każdą jazdą. Teraz przerzuciłem się na model z butylem w środku i pompuje koła raz w tygodniu - natomiast co zauważyłem, to że Corsa z dętką butylową znacznie szybciej się zużywa aniżeli z lateksem. Już po 4,5 tys tylna szytka zaczyna robić się kwadratowa, gdzie na lateksowych robiłem spokojnie po 8 tys zanim nadawały się do wymiany.
Bardzo dziękuję za rzeczową odpowiedź!
Maciej
#28
Napisano 14 październik 2019 - 12:41
Mi odklejał się bieżnik już po 1 tyś. kilometrów. Vittoria olała moją reklamacje.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#29
Napisano 14 październik 2019 - 19:49
Takiej akcji jeszcze nie widzialem, moze pare sztuk z lekko odlejajacym sie bieznikiem, ale to...?
Nie wiem od czego to zalezy, ja w sumie mialem w ciagu kilkunastu lat rozne modele open/szytki Vittorii od CX, SR, kilka Pave, G+ i Control. Zadne z nich nie mialy nawet min "odklejen".
#30
Napisano 14 październik 2019 - 20:51
Pierwsze odklejenia pojawiły się po około 1500km.
Najpierw jedno, potem drugie i trzecie.
Na początku zaklejałem kropelką ale po kilku jazdach odklejało się.
Pewnie trzeba było użyć jakiegoś lepszego kleju.
To co widać na fotce stało się jak ściągąłem szytke z obręczy.
Puściło po całej linii
Mam nadzieję, że wersja 2.0 nie będzie miała takiej akcji.
Przejechałem prawie 2000km i na razie jest ok.
- faraday lubi to
#31
Napisano 14 październik 2019 - 22:32
Corsa G+ 1.0
Kurcze, miałem taki sen dziś prawie dosłownie!!!
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#32
Napisano 17 październik 2019 - 05:58
#34
Napisano 25 listopad 2019 - 11:44
#36
Napisano 15 grudzień 2019 - 23:28
Mam Vitorrię Rubino Pro G+ i dzisiaj zobaczyłem coś takiego na ściance bocznej. W sumie nawet nie wiem od kiedy z tym jeżdżę... Wydaje mi się że to tylko zdrapana guma, ale wolałbym zapytać. Nie martwiłem sie nigdy o mikro przecięcia na środku opony, więc nie wiem czy mam tak samo temat olać z boczną ścianką.
#37
Napisano 16 grudzień 2019 - 06:42
Oplot nie wygląda na naruszony, można jeździć. Ewentualnie, jeżeli chcesz mieć spokój, możesz nałożyć kropelkę elastycznego kleju (np. poliuretanowego do butów), żeby to dodatkowo zabezpieczyć.
Dobrze, że masz zdjęcie - będzie pamiątka, jak dziś to wygląda. Jeżeli nitki zaczną się rozłazić, będzie można myśleć o wymianie.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Dodaj odpowiedź
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: vittoria, g+, graphene, grafen
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Ogumienie →
Vittoria Rubino Pro Vs. Tufo Calibra PlusNapisany przez lina , 03 lut 2019 vittoria, tufo, calibra plus i 1 więcej |
|