Skocz do zawartości


Zdjęcie

Vittoria G+ 2.0

vittoria g+ graphene grafen

65 odpowiedzi w tym temacie

#41 glomo

glomo
  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 23 kwiecień 2020 - 21:58

Słaba odporność na przebicia, zużycie w mojej ocenie nie jest źle, chociaż wiele osób uważa że również słaba żywotność. Do tego wersja tubeless bardzo opornie się uszczelnia i łatwo przeciąć. Ogólnie nie polecam, tym bardziej że w moim odczuciu conti GP 5000 tlr toczą się lepiej

#42 glomo

glomo
  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 23 kwiecień 2020 - 21:58

Zdublowany post



#43 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2241 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 kwiecień 2020 - 07:00

Nie wiem jak corsy 2-ki ale po doświadczeniach z pierwszą wersją już raczej do nich nie wrócę. Szybko łapały drobne nacięcia i mam wrażenie że obecne conti 4000 toczą się lepiej. Tempo zużycia podobne w obu przypadkach.

Na corsach złapałem kapcia ze 3 razy na 8kkm. Na conti na razie spokój (2kkm).

Nadtępne będą pewnie conti 5000 (wersja dętkowa).

#44 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 kwiecień 2020 - 07:27

Używałem Corsa G+ 2.0 28mm przez pół roku w 2018. Mniejszy balon w porównaniu do Conti, bardziej się "lepią" do asfaltu co przekłada się na nieco wolniejszą jazdę (zwłaszcza różnica była odczuwalna na zjazdach, zawsze te kilka km/h było mniej). Za to look mają +10 :) Wróciłem do 4000s2 i na razie nie zmieniam. Na przyszły sezon pewnie wjadą 5000 32mm. 



#45 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 24 kwiecień 2020 - 08:03

Wersji tubless nie używałem, ale zwykłej i mam podobna podobna opinię jak koledzy wypowiadający się wcześniej: opona łapie nacięcia

i toczy się gorzej niz Conti 4000 (o 5000 nie ma nawet co wspominać). Zdjąłem je po niecałych 2000 km. Może jeszcze założę, aby je wykończyć i już do tego modelu nie wrócę.



#46 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 24 kwiecień 2020 - 08:33

Vittoria jest dobra i szybka, ale pod warunkiem, że za Tobą jedzie samochód serwisowy z kompletem kół zapasowych albo nawet i dwoma. Gdyby zaczęli kondomy produkować, to problem z przyrostem naturalnym by przestał być problemem w niecały rok 😂😂😂
  • PP300 lubi to

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#47 glomo

glomo
  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 24 kwiecień 2020 - 10:53

Nie rozumiem tylko ,dlaczego we wszystkich testach to opona wypada jako najlepiej tocząca się, podczas gdy odczucia większości użytkowników są takie, że toczą się gorzej od conti. A do tego ta odporność na przebicia to tragedia.



#48 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 706 postów

Napisano 24 kwiecień 2020 - 11:03

Vittoria Corsa G+ 2.0 (open) 13.0 W
 
Continental Grand Prix 4000S II 12.2 W
 
Continental Grand Prix 5000 10.0 W
 
dla 120 psi 8.3 bar

na metalowym bębnie.

Wątpię, że ktoś może wyczuć takie różnice (Corsa vs 4000). Najprawdopodobniej działa autosugestia "bo w testach" lub Corsa jest oponą głośniejszą. Byli tacy dla których Corsa była mniej przyczepna na mokrych zakrętach a w testach (magazyn Bike/Tour) zdecydowanie wygrywała. Moja przygoda z Corsą zakończyła się po serii nieukończonych wyścigów z powodu kapci w 2015/16. Wersji 2.0 nie testowałem ale ciężko mi odzyskać zaufanie do tego producenta.



#49 glomo

glomo
  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 24 kwiecień 2020 - 11:34

Mam na myśli Corsę Speed G+ 2.0, która ma opory w testach mniejsze niż GP 5000, a opinie są jak widać. Autosugestia powinna działać raczej w drugą stronę.



#50 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 24 kwiecień 2020 - 11:47

Powyższe opinie nie są o wersji Speed.



#51 glomo

glomo
  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 24 kwiecień 2020 - 11:59

Racja, ja miałem w głowie speed i czytałem powyższe jako o wersji speed. Nie sądzę jednak, zeby speed toczyła się jakoś o niebo lepiej, to ta sama opona, tylko mniej gumy ma nałożone. A więc przebiciowo wypada jeszcze gorzej od tak słabej 'nie speed'



#52 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Skądireland

Napisano 03 czerwiec 2020 - 18:29

Niestety, druga generacja Corsy ma tą samą przypadłość co jej poprzedniczka.

 

corsajpg_qqpshxe.jpg



#53 EmPe

EmPe
  • Użytkownik
  • 1027 postów

Napisano 03 czerwiec 2020 - 18:55

Po jakim przebiegu takie atrakcje??

#54 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Skądireland

Napisano 03 czerwiec 2020 - 20:03

Po jakim przebiegu takie atrakcje??

4000km



#55 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 03 czerwiec 2020 - 20:55

Ja mam G i Control (pierwsze wersje) jakos bez problemow ale cos musi byc na rzeczy, bo to juz ktores zkolei zdjecie i nie tylko na tym forum pokazujace odchodzacy bieznik.
Gwarancja?

#56 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 885 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 03 czerwiec 2020 - 21:49

Ja miałem odchodzący bieżnik po około 1,5 tyś km. Pisałem maila do Vittorii chyba z 3? Głucho ... chyba, że nie rozumieją po angielsku.

Dałem sobie siana, i omijam szerokim łukiem.



#57 EmPe

EmPe
  • Użytkownik
  • 1027 postów

Napisano 03 czerwiec 2020 - 22:08

4000km

Masakra, a tu jeszcze kolega pisze, że po 1,5kkm to samo to już w ogóle szok. Zastanawiałem się nad nimi ale ostatecznie wszedłem w Schwalbe i chyba nie ma co żałować

#58 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Skądireland

Napisano 03 czerwiec 2020 - 23:06

Gwarancja?

Eee... szkoda czasu i nerwów ;)



#59 Tom6

Tom6
  • Użytkownik
  • 196 postów

Napisano 09 czerwiec 2020 - 09:51

A gdzie wy kupujecie te corsy? Ja przez dobre sklepy rowerowe i reklamację mi uznali bez problemu.

#60 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 3724 postów

Napisano 10 czerwiec 2020 - 19:02

Ja miałem odchodzący bieżnik po około 1,5 tyś km. Pisałem maila do Vittorii chyba z 3? Głucho ... chyba, że nie rozumieją po angielsku.
Dałem sobie siana, i omijam szerokim łukiem.


Jeśli robiłeś to w ciągu ostatnich 3 miesięcy to szansa na odpowiedź jest marna, komunikacja ze sklepami i firmami w Europie jest w najlepszym przypadku mizerna.



Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: vittoria, g+, graphene, grafen