Witam,
Czy ktoś już miał przyjemność testować nowe szytki/oponki z grafenem w wersji 2.0?
Napisano 20 maj 2019 - 10:38
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
Napisano 21 maj 2019 - 11:44
U PL dystrybutora są już dostępne? Nigdzie się nie spotkałem jeszcze w PL. Czy corsa speed będzie też w G+ 2.0?
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
Napisano 21 maj 2019 - 15:04
Wszystkie dotychczasowe modele G sa zastapione przez G2, wszystkie Corsy, Rubino i najwyzszy model Zafiro Pro.
Napisano 22 maj 2019 - 23:32
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
Napisano 23 maj 2019 - 08:04
Na metalowym bębnie zawodzą opory toczenia. Przydałby się tutaj bardziej drogowy test lub na powierzchni płaskiej z asfaltem. Odporność na przebicia nieznacznie lepsza niż u głównego konkurenta. Ogółem taka se ta nowa Corsa. Ciekawe na ile poprawiła się żywotność. Raczej nie dam kolejnej szansy tym oponą.
Napisano 23 maj 2019 - 16:32
Niekoniecznie metalowy bęben zawodzi w teście pod warunkiem, że wszystkie porównywane opony były na tym samym bębnie testowane. Zawodzi końcowy wynik testowy, który mówi, że opory toczenia maleją w nieskończoność wraz ze wzrostem ciśnienia w oponie. Pod tym względem faktycznie testy drogowe dają inny wynik.
Napisano 23 maj 2019 - 17:47
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
Napisano 27 maj 2019 - 11:32
Witam,
Czy ktoś już miał przyjemność testować nowe szytki/oponki z grafenem w wersji 2.0?
Tak i generalnie jeżeli chodzi o wlaściwości typu opory toczenia czy klejenia nie ma różnicy, ale wyszły wersje drutowe rubino graphene 2.0 która ma tą samą odporność na przebicia co rubino pro g+ a są o połowę tańsze. Jak dodać, że taki zestaw starcza na 12-16kkm to jest już dopiero ok. W normalnych warunkach starczał by i na dużo więcej, bo mieszanka jest wytrzymała i na ścieranie, jednak ja je zabijam na brukach/kamieniach, po prostu poddawała się jedna z warstw oplotu.
Samo użycie grafenu nigdzie nie jest opisane szerzej. Diabli wiedzą ile jest użyte, pewnie niewiele, żeby tylko mogli przylepić "TU JEST GRAFEN" (bankowo nie na całej powierzchni, bo te opony kosztowałyby tysiące).
Imo cały ten grafen w oponach Vittorii to pic na wodę.
Ale wystarczajaco by mieszanka miała dobre właściwości i była odpowiednio odporna na przeciecia, czy przebicia. Marketing (bełkot, testy) mnie nie interesuje, ale jak coś jest w dobrej cenie i jest ok to jak najbardziej jestem tym zainteresowany.
CykloOpole !!!
Napisano 26 sierpień 2019 - 10:17
Jest to raczej normalne.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Rowery oraz części →
Koła - części do kół - ogumienie →
Ogumienie →
Vittoria Rubino Pro Vs. Tufo Calibra PlusNapisany przez lina , 03 lut 2019 vittoria, tufo, calibra plus i 1 więcej |
|