No to tymbardziej. Niech sie prywata uczy co to prawa klientaW Decathlonie z kartą klienta zwrot jest bezterminowy
Nic tylko cieszyć się że klient chciał tylko zwrotu zaliczki a nie przyszedł za 5 lat z kiecką do zwrotu
Napisano 02 marzec 2020 - 10:49
Napisano 02 marzec 2020 - 10:51
Prywata się uczy co to prawa klienta! Szkoda, że mało kto dostrzega, że jest jeszcze coś takiego jak prawa sprzedającego. I że ten sprzedający to też człowiek.No to tymbardziej. Niech sie prywata uczy co to prawa klienta
Napisano 02 marzec 2020 - 10:52
Nie przeszkadzaj, cicho być. Dorośli rozmawiają o życiu. Idź pobaw się rowerkiemPrzypominam tylko że forum nazywa się szosa.org. nie trenażery.org ani NFZ.org XD
Lepiej pokłóćcie się merytorycznie, w dziale trening z pomiarem mocy czy treningowe dylematy amatora, albo pochwalcie się dzisiejsza 12 godzinną jazda w mój dzisiejszy trening który również świeci pustkami.
Napisano 02 marzec 2020 - 10:56
Spokojnie! Ja zacznę dyskutować w innych wątkach bardzo merytorycznie ale najpierw muszę się nauczyć samodzielnie zmieniać dętki... 😁💪😂😅 I liczę, że potem to już będzie z górki...Ale forum jest właśnie rowerowe a niedługo będzie zakaz pisania o rowerach 😀😱
Napisano 02 marzec 2020 - 10:57
oczywiście. Żarty sobie robię w tym przypadku. Wiadomo że deca jest wielki, są producentem, sprzedawcą asortymentu dziesiątek dyscyplin itd i mogą sobie pozwolić na specjalne przywileje dla klientów, ale prawda też jest taka że w jakim rowerowym nie byłem to na temat decathlonu, wszystkim skacze gul chyba nie za bardzo ich lubią i nie ma co się w sumie dziwić. Za 8 tys mieli ostatnio promo na full carbon, łącznie z kołamiPrywata się uczy co to prawa klienta! Szkoda, że mało kto dostrzega, że jest jeszcze coś takiego jak prawa sprzedającego. I że ten sprzedający to też człowiek.
Napisano 02 marzec 2020 - 11:31
Mi mówiono że narzekałeś, że średnia prędkość z okresu miesiąca spadła z 32 na 31.9 bo mają syfiaste opony XD
Napisano 02 marzec 2020 - 11:33
Napisano 02 marzec 2020 - 11:41