[2020] Wspólne Zamówienie Ubrań Kolarskich
#622
Posted 23 February 2020 - 17:45
Dzięki URAZ za ogarniecie tematu!!!
I zamknij już post bo te jęczenie to nawet mnie spokojnego wykończy
W przyszłym roku wytnij tych marudów co "za długie" lub "za krótkie" lub "za ciasne" a "punkty Vitaj dlaczego mi się nie naliczyły??"
Każdy jak ma problem niech pisze od razu do RASO a nie tu!!!
- uraz and wierzba like this
#623
Posted 23 February 2020 - 18:13
Uraz, również dziękuję za zorganizowanie wszystkiego.
Szymszel, rzeczywiście indywidualne posty tego typu nic nie wnoszą, aczkolwiek ja jestem ciekawy jak Raso załatwi te sprawy, więc chętnie poczekam na wieści od chłopaków w tym temacie. U mnie wszystko rozmiarowo jest ok, to bardziej z ciekawości czy Raso będzie poważnie podchodzić do takich zgloszeń
- uraz likes this
#625
Posted 24 February 2020 - 08:56
Szymszel, rzeczywiście indywidualne posty tego typu nic nie wnoszą, aczkolwiek ja jestem ciekawy jak Raso załatwi te sprawy, więc chętnie poczekam na wieści od chłopaków w tym temacie. U mnie wszystko rozmiarowo jest ok, to bardziej z ciekawości czy Raso będzie poważnie podchodzić do takich zgloszeń
W zasadzie mogą wcale nie podejmować tematu i olać sprawę. Zrealizowali zamówienie, a to że ktoś ma za długie nogawki, czy luźne rękawki, to nie ich wina. Napiszą, że "nie wykonują takich poprawek" i to też będzie jak najbardziej poważnie i ok
#626
Posted 24 February 2020 - 09:00
Bzdura, raso bez najmniejszego problemu wykonuje poprawki.W zasadzie mogą wcale nie podejmować tematu i olać sprawę. Zrealizowali zamówienie, a to że ktoś ma za długie nogawki, czy luźne rękawki, to nie ich wina. Napiszą, że "nie wykonują takich poprawek" i to też będzie jak najbardziej poważnie i ok
Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
#628
Posted 24 February 2020 - 09:14
Każdy ma inną budowe, to są ciuchy sportowe, nic dziwnego w tym że parę osób chce sobie coś poprawić.Ale co bzdura? Jeśli wykonują to super. Jakby powiedzieli że "nie", a ciuchy uszyte zgodnie z zamówieniem (rozmiar, jakość szycia) to pretensje można mieć tylko do siebie.
Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
#629
Posted 24 February 2020 - 09:21
Każdy ma inną budowe, to są ciuchy sportowe, nic dziwnego w tym że parę osób chce sobie coś poprawić.
To prawda, ale firma nie ma żadnego obowiązku, żeby się na to godzić. Spróbuj napisać np. do Castelli, że kupiłeś ich spodenki, a ze względu na swoją budowę masz za długie i luźne nogawki Czy to jest zła firma, bo odmówią ci skrócenia? (a to niemal pewne, że tak będzie)
#630
Posted 24 February 2020 - 11:27
Również mam nie całkowicie obszyta wkładkę, choć nie wygląda to źle.
Koszulka L cut jest troszkę ciaśniejsza niż ta kupiona ze sklepu Raso.
Bluza bardzo ok, rękawy troszkę za długie ale mniejsza z tym.
Bardzo, bardzo dziękuję za przeprowadzenie zamówienia, brałem w nim udział pierwszy raz. Jestem pod wrażeniem organizacji oraz wdzięczny Urazowi! Jeszcze raz bardzo dziękuję!
- uraz likes this
#631
Posted 24 February 2020 - 13:33
[...] mam od nich dwie pary spodenek w tym samym rozmiarze który zamawiałem teraz i długość nogawki w obu przypadkach jest niemalże identyczna i kończą się w dobrym miejscu a nie tuż nad kolanem
Może wystarczy że podciągniesz ściągacze do góry? Ja jak założę spodenki jak jeansy i ich nie poprawię to też mam ściągacze na kolanach.
Będę też pytał o możliwość zwężenia rękawków w koszulce training jakieś 2 cm bo trzepotania nie zniosę.
Z tym nie będzie problemu.
[...] I zamknij już post bo te jęczenie to nawet mnie spokojnego wykończy.
W przyszłym roku wytnij tych marudów co "za długie" lub "za krótkie" lub "za ciasne" [...]"
Mi to nie przeszkadza. Część skarg jest uzasadniona i można się do nich jakoś sensownie odnieść.
Czy wyjaśniło się coś na temat prowadzenia szwów w spodenkach premium ?
Jeszcze się wyjaśnia. Wiem że długo to trwa ale chwilowo są sprawy związane z tegorocznym zamówieniem o nieco wyższym priorytecie
Również mam nie całkowicie obszyta wkładkę, choć nie wygląda to źle.
Wkładka premium "tak ma"
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#634
Posted 27 February 2020 - 12:11
Czy reklamację składamy przez Ciebie czy bezpośrednio?
Panel reklamacyjny na stronie Raso umożliwia jedynie składanie reklamacji na towary zakupione bezpośrednio....a panel ten gwarantuje darmową przesyłkę zwrotną
Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
#638
Posted 05 March 2020 - 20:07
Jakie macie doświadczenia z kontaktem z raso?
Dostałem zły model koszulki (damską zamiast męskiej) i do dzisiaj (trzeci tydzień) nie udało mi się z nimi dogadać na temat wymiany. Mieli kuriera przysłać w środę. Zeszłą. Do dzisiaj nie ma. W piątek zeszły poprosili mnie o adres, mimo że powinni go mieć. Ale ok, dostali natychmiast. Od tego czasu cisza totalna. Nawet na prostego maila nie potrafią odpisać. Przedwczoraj ich lekko zjechałem i wciąż nic nie odpisali. Najgorsza obsługa klienta z jaką się w życiu spotkałem szczerze mówiąc. Nie chciałem tego wywlekać na forum publiczne ale to jak mnie traktują to jest skandal i już nigdy więcej niczego u nich nie kupię.
Zaznaczam, że nie mam absolutnie najmniejszych zastrzeżeń do Uraz'a bo z jego strony wszystko przebiegło wzorowo.
- wierzba likes this