Skocz do zawartości


Zdjęcie

ROAD Trophy 2-4.09.2011


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
342 odpowiedzi w tym temacie

#241 piatekan

piatekan
  • Użytkownik
  • 158 postów
  • SkądMysłowice

Napisano 29 sierpień 2011 - 22:16

To jest wpis z forum z datą jak poniżej.


Wysłany: 2011-03-20, 21:20


--------------------------------------------------------------------------------

Czy 300 zł to dużo czy mało?
Oto odpowiedź: pierwsze Road Trophy kosztowało nas (mnie i Grzegorza) sumę która PRZEKROCZYŁA przychód z wpisowego, liczone netto.

Obaj żeśmy do tego dopłacili, ale tak to bywa: raz na wozie ...

Zatem logiczne byłoby podnieść nieco wpisowe żeby przynajmniej nie dopłacić z własnej kieszeni. Czy ktoś z uczestników odbiera z kieszeni kosztem siebie i własnej rodziny dla jakiejś idei? Ktoś z was pracuje/haruje dla szefa za darmo i jeszcze mu płaci??

Aleśmy z GG pasjonaci i nie popuścimy tak łatwo, nie poddam ziemi skąd nasz ród ... Wpisowe nie wzrośnie, bo liczymy na większą frekwencję i sponsorów.

P.s. Nie porównujemy się w żadnej mierze do imprez pana Langa z bardzo prostej przyczyny: porównajcie dotacje z miasta w wysokości 200.000 -300.000 i więcej złotych na Tour (tak, tak, tyle to kosztuje) do ZEROWEGO wsparcia np. w Istebnej




To dla tych co mają krótką pamięć kiedy co i jak było podane do wiadomości.
AP

#242 Tomek Wójcik

Tomek Wójcik
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 sierpień 2011 - 22:54

Tak czytam i dochodzę nie pierwszy raz do wniosku: prawda jak ten pies, leży po środku.
I takie powiedzenie Piłsudskiego, " Prawda jest ja dupa, każdy ma swoją".
Dobrrrrranoc Państwu.

#243 andrzej_lodz

andrzej_lodz
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • SkądŁódź

Napisano 29 sierpień 2011 - 22:56

Powyższy post świadczy o podejściu organizatorów do RT. Nie podniesiemy wpisowego!!! Podnieśliście!!! Frekwencja wzrośnie??? Widzę jak wzrasta, z około 200 w ubiegłym roku w tym być może będzie 100. Czy to o to Wam chodzi??? Mam rozumieć że w tym roku nie dołożycie??? Przepraszam za cynizm, ale nie mogłem się powstrzymać....

#244 jedroll1

jedroll1
  • Użytkownik
  • 357 postów
  • SkądSidzina

Napisano 30 sierpień 2011 - 06:20

Cytat

" Prawda jest ja dupa, każdy ma swoją".
Dobrrrrranoc Państwu.


hehe ja to bym dołożył jeszcze do tego prawdy Tishnera;)

piekielek skoro mówisz że na bufetach korzystasz tylko z wody i arbuza to po jaką cholerę walisz teksty o tym że bufety są marne?
a jak 50km na dwóch bidonach 0,75l co daje 1,5l nie możesz przejechać to ja nie wiem co ty robisz z tymi płynami.
"...nie pisząc obraźliwych tekstów do potencjalnych klientów" ten cytat kiepsko pasuje do twojego wcześniejszego posta.
jeździć trzeba Panowie, a nie narzekać zanim się jeszcze do Istebnej przyjechało i zanim się jeszcze zrobiło choćby jeden kilometr na RT
adios

#245 piekielek

piekielek
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 30 sierpień 2011 - 06:59

Jedroll1 szkoda, że nie czytasz ze zrozumieniem. Ja nigdzie nie napisałem, że bufety są marne, bo bufety były zajefajne i ludzie tam pracujący również byli rewelacyjni. Przetłumaczę Ci tylko prostszymi słowy to co napisałem. Mianowicie chodziło mi o ilość bufetów na trasach 100km, a nie o jakość. Płacąc 300zł można chyba oczekiwać dwóch bufetów na trasie 4h. Mam nadzieję, że wreszcie zrozumiałeś o co mi chodziło.
Nawet na biednych cyklokarpatach (taki cykl maratonów MTB na Podkarpaciu i w Małopolsce) na trasach mega mamy po dwa bufety, a trasy trwają 2-3h.

#246 jedroll1

jedroll1
  • Użytkownik
  • 357 postów
  • SkądSidzina

Napisano 30 sierpień 2011 - 07:09

a no dzięki za przetłumaczenie;)

#247 Karol_R

Karol_R
  • Użytkownik
  • 151 postów
  • SkądKatowice

Napisano 30 sierpień 2011 - 08:10

Cytat

a jak 50km na dwóch bidonach 0,75l co daje 1,5l nie możesz przejechać to ja nie wiem co ty robisz z tymi płynami.

Dokładnie, na pierwszy rzut oka może się wydawać, że bufety daleko od siebie, ale to są przy jakimś niezbyt wygórowanym tempie 2h jazdy gdzie 1,5l wody powinno wystarczyć (są i większe bidony), o jedzeniu nie wspominając. Przy dodaniu bufetu pewnie zmieniła by się lokalizacja tych podanych i wyszłoby, że pierwszy jest za wcześnie, a drugi za późno i ludzie gadali by po co bufet na ostatnim podjeździe (patrz: Rajcza Tour). Dobrze że wiemy gdzie są, można przygotować bidony pod siebie :)

#248 gres

gres
  • Użytkownik
  • 641 postów
  • Skądkraków

Napisano 30 sierpień 2011 - 08:19

Cytat

A kto zapłaci koszty stałe: opiekę medyczną, ratowników GOPR, prąd, wynajem sprzętu, obsługę techniczną, wywóz śmieci, paliwo, puchary, medale, obsługę osobową, bufety, samochody, serwer, pomiar czasu, i tysiąc innych drobniejszych spraw??

)


aha, już parę osób pisało ale może i ja dorzucę żeby org nie przeoczył.
Koszty stałe zmaleją jeśli przybędzie uczestników.
To co zrobić żeby więcej ludzi przyjechało? hmmm.
Obniżmy wpisowe?
zróbmy ankiete żeby wiedzieć czego ludzie by chcieli ?
hej a może to 20 chce łatwiejszej trasy a 5 trudniejszej, czyli odwrotnie niż nam się wydawało :?: :!:

Ok dobra jest już 71 uczestników. Ile było w tamtym roku ? Wydaje mi się że koło 130? Jak tak dalej pójdzie to za rok będzie 30?

geolog - www.geologpoludnie.cba.pl


#249 Riccardo

Riccardo
  • Użytkownik
  • 63 postów
  • SkądOwock

Napisano 30 sierpień 2011 - 10:21

Panowie, cała ta dyskusja jest mocno spóźniona, teraz nic już nie zostanie zmienione.

Co do kwoty, od dawna była znana, było też uzasadnienie, które do mnie przemawia, powtórzone zresztą kilka postów powyżej.

Co do trudności trasy - wiem, że będę rower potocznie prowadził, a w sensie przepisów Prawa o ruchu drogowym będę raczej ciągnął lub pchał :-). Wiedziałem, o tym od początku :-)
Być może będzie to najdłuższy spacer z rowerem jaki w życiu odbyłem :-) Grzeczny jest to mu się należy :-)
Pociesza mnie że i mocniejsi też coś z buta pokonają, nie jakaś tam zawiść czy złośliwość, raczej dziwny przejaw instynktu społecznego:-)

Jeśli będę ostatnim sklasyfikowanym zawodnikiem (kurde brzmi dumnie) po 3 etapach to biorę to teraz w ciemno.

Taki mały apel/prośba
Panie, Panowie, utnijmy dyskusje i zostawmy miejsce na informacje potrzebne startującym, zostało tylko kilka dni do początku imprezy. Wróćmy do dyskusji po imprezie, gdy aktualne emocje opadną, a całość pozwoli lepiej zorganizować przyszłoroczną imprezę.

Nie wiem, może gdzieś przeoczyłem, ale brakuje mi potwierdzenia informacji że przed i po każdym etapie będą zapewnione stoiska z suplementami i z częściami do rowerów.

#250 Tomek Wójcik

Tomek Wójcik
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 sierpień 2011 - 10:51

Dobra, jak biuro, rozumiem że w czwartek wieczorem nie działa?
Start w piątek, już ktoś pytał,o 12 tak jak na stronie RM?

I faktycznie nie ma co bić piany. Wieśka chyba nie trzeba uczyć ekonomi i przekonywać do zasadności bilansowania imprezy na plusie. Na kąśliwe uwagi , zgryźliwe komentarze też już za późno, mleko się wylało.
Pozwólmy toczyć się sprawie do szczęśliwego końca i dajmy sobie i orgowi szanse.

#251 piatekan

piatekan
  • Użytkownik
  • 158 postów
  • SkądMysłowice

Napisano 30 sierpień 2011 - 11:17

Biuro Zawodów: Ośrodek Rekreacyjno- Szkoleniowy ZAGROŃ, adres: Zaolzie 634, 43-470 Istebna, woj. śląskie, http://www.istebna.org będzie czynne w piątek w godzinach 8.00 – 11.00

Zawodnicy przed startem zobowiązani są do stawienia się w biurze zawodów celem:
» rejestracji i odbioru numeru startowego,

Rozgrywanie wyścigu:
» sektory startowe będą otwarte 30 minut przed godziną startu
» start: etap 1 - godz. 12.00, etap 2 – godz. 9.00, etap 3 - godz. 9.00
» zamknięcie mety na etapach o godz. 18.00
» na trasie każdego etapu zlokalizowane będą:
- od 1 do 2 bufetów regeneracyjnych
- punkty kontrolne na trasie
- służby techniczne i medyczne

» należy zachować szczególną ostrożność podczas przejazdu przez drogi publiczne !
» należy zachować szczególną ostrożność podczas stromych i niebezpiecznych zjazdów
» numer startowy musi być umieszczony w sposób umożliwiający identyfikację zawodników przez sędziów (nie dozwolone jest umyślne niszczenie, obcinanie lub deformowanie otrzymanego numeru)

Sugerowane wyposażenie zawodników:
» napoje, batony, żele energetyczne w myśl zasady, że lepiej mieć za dużo niż za mało,
» podstawowe narzędzia do naprawy roweru,
» zapasowa dętka, pompka,
» licznik kilometrów,
» telefon komórkowy,
» okulary przeciwsłoneczne,

Informacje różne:
» w przypadku wycofania się zawodnika/ów w trakcie trwania etapu, fakt ten należy zgłosić dzwoniąc pod numer telefonu +48 607 117 424 celem uniknięcia rozpoczęcia akcji ratowniczej
» stan techniczny roweru musi umożliwiać start w Beskidy ROAD Trophy
» serwis rowerowy będzie zlokalizowany w okolicy startu / mety w Istebnej (wykonuje tylko doraźne naprawy), wszelkie części zamienne uczestnik powinien posiadać ze sobą (linki, klocki hamulcowe, etc.)
» do ew. napraw będą przyjmowane tylko czyste rowery
» każdy zawodnik pilnuje swego roweru
» odprawa techniczna - piątek, Ośrodek Rekreacyjno- Szkoleniowy ZAGROŃ, godz. 9.45
» dekoracja zwycięzców - godz. 18.00

#252 andrzej_lodz

andrzej_lodz
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 sierpień 2011 - 11:46

Pewnie ze nie ma co bić piany, ale powiem tak. Gdyby koszty były 300zł to pojechałbym na road trophy, razem z trzema kolegami. Nie okłamujmy się, organizatorom nie ubyłoby gdyby zrobili wpisowe cały czas takie samo, a tak, podejrzewam że będzie 70 startujących. Panowie to nie jest impreza MTB na która zjeżdżają się tysiące ludzi. Pamiętam wielką radośc Wieśka na Rajczy jak krzyczał przez megafon ze jest o iles tam set ludzi więcej niż przed rokiem... Ilośc uczestników po pierwsze podnosi poziom, a co za tym idzie prestiż, a ponadto przyciąga nastepnych... A jak ktoś spojrzy na liczbę uczestników tegorocznego RT to pomysli ze nie warto jechać...
Tak, drogi Wiesławie nalezy się z tego cieszyć i przyciągac ludzi, zachęcać ich. A słowa "nie pasuje niech nie jedzie"-nie były zbyt fortunne...
Wierzę że po tegorocznym RT organizatorzy wezma to do siebie i w przyszłym roku konkrety będa znane dużo wcześniej.

#253 Gosc_orbea29er_*

Gosc_orbea29er_*
  • Gość

Napisano 30 sierpień 2011 - 12:37

Cytat

Pewnie ze nie ma co bić piany, ale powiem tak. Gdyby koszty były 300zł to pojechałbym na road trophy, razem z trzema kolegami.

To jest tylko 89 zł więcej. Ja też w tamtym roku zapłaciłem po terminie o 100 zł więcej i nie żałuję. To była najlepsza moja impreza w życiu. Ci co rozpaczają o te grosze, to będą mocno żałować. Zwykłe tak jest, jak się nie wystartuję i potem ogląda fotki.
Moim marzeniem byłaby etapówka 5-6 dni w przyszłym roku i drugie tyle startowe. 8-)

#254 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 postów
  • SkądKT

Napisano 30 sierpień 2011 - 14:25

Dla jednych grosze, dla innych 3 noclegi.


Piszę to zupełnie obiektywnie. Nie startuje, a decyzję o tym podjąłem zanim jeszcze było wiadomo czy RT w ogóle wystartuje.

Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#255 Gosc_Kuba1987_*

Gosc_Kuba1987_*
  • Gość

Napisano 30 sierpień 2011 - 18:03

Cytat

Cytat

a jak 50km na dwóch bidonach 0,75l co daje 1,5l nie możesz przejechać to ja nie wiem co ty robisz z tymi płynami.

Dokładnie, na pierwszy rzut oka może się wydawać, że bufety daleko od siebie, ale to są przy jakimś niezbyt wygórowanym tempie 2h jazdy gdzie 1,5l wody powinno wystarczyć (są i większe bidony),


Świetnie tylko nie po to się kupuje lekki rower koła etc żeby później dodawać sobie 1,5 kg lub więcej do niego.

#256 Karol_R

Karol_R
  • Użytkownik
  • 151 postów
  • SkądKatowice

Napisano 30 sierpień 2011 - 18:48

Sugerujesz, że jak ktoś ma cięższy rower od Twojego to wystarczy mu 0,5 bidon? :mrgreen:

#257 mickrz

mickrz
  • Użytkownik
  • 423 postów
  • SkądKatowice

Napisano 30 sierpień 2011 - 19:05

Mogę już teraz potwierdzić, że przed każdym z etapów i po etapach I i II będzie można nabyć podstawowe przydatne akcesoria.
Na 100% będą: dętki, łatki, opony, bidony, jakieś podstawowe klucze ze skuwaczem, itp. Jeżeli się uda może będzie coś więcej.
Ponadto dostępne będą produkty Nutraxx - batony.

"Sklepik" umiejscowiony będzie przy starcie (przy/w goprówce) w następujących godzinach:
I etap - Piątek - 11.00 - 11.30 i od 16:30 - 17.00
II etap - Sobota - 8.00 - 8.30 i od 16:30 - 17.00
III etap - Niedziela - 8.00 - 8.30

Gdyby ktoś był poza tymi godzinami, proszę pytać w biurze zawodów, ktoś mnie pewnie znajdzie ;-) Proszę mnie nie szukać w czasie wyścigu bo będę na trasie :-D

Uprzedzając - karty płatnicze nie będą akceptowane ;-)

#258 Tomek Wójcik

Tomek Wójcik
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 sierpień 2011 - 20:12

Cytat

Uprzedzając - karty płatnicze nie będą akceptowane ;-)

Chłopie! Będziesz posądzony o próby zniechęcania do zakupów. :-P
Słowa trza dobierać ostrożnie....

#259 acerola

acerola
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • SkądŁask

Napisano 30 sierpień 2011 - 20:36

Może wreszcie Wiesławie (piszę jako do organizatora) jakaś ostateczna wersja programu RT ?
Już mnie szlag trafia czytając kiedy i w jakich godzinach będzie czynne biuro zawodów. Najpierw czwartek, teraz już jest piątek. Na stronie RT pisze o odprawie technicznej na 15 minut przed startem, na forum pojawił się wpis, że odprawa o 9:45, a biuro otwarte do godziny 10-tej (na stronie RT, że do 11-tej). Czy może już wystarczy tej DEZ-informacji ?
Na dwa dni przed imprezą ciągłe zmiany ? Słów brak.

#260 szamanviking

szamanviking
  • Użytkownik
  • 1199 postów
  • SkądWadowice

Napisano 30 sierpień 2011 - 21:22

medytacja,suplementacja,ZEN,joga dla wszystkich na forum RT :mrgreen: