Trend jak każdy inny, poklepią parę lat a później się wymyśli coś nowego lub historia zatoczy koło i wrócimy do cienkich, stalowych rurek, które okażą się jednak najbardziej sztywne, najbardziej komfortowe i najbardziej aero
Posted 24 October 2022 - 17:32
byłem o włos od kupienia przełaja gdy szukałem lekkiego sztywnego roweru
na szczęście skończyło się na szosie, ale żaden, kurna żaden sprzedawca nie raczył mi wytłumaczyć różnicy prócz tego że "ten rower to taka szosa do której można wsadzić grubsze opony", a o sporcie CX wtedy nie miałem nawet pojęcia
Posted 24 October 2022 - 18:13
Posted 25 October 2022 - 00:55
Nowe Bianchi dostało wloty powietrza. Tylko czekać kiedy spojler z tyłu.
https://www.bikerada...anchi-oltre-rc/
Posted 25 October 2022 - 05:24
W takim razie po pierwsze nie nazywaj jej Canyon, bo to tak, jakbyś nazwał kota psem.
Po drugie: na podstawie działania chińskiego badziewia nie oceniaj produktu, którego nie widziałeś na oczy.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 25 October 2022 - 07:37
Posted 25 October 2022 - 09:13
No to możliwe że będzie taka sztyca inaczej pod takim obciążeniem pracować, nie wiem może ktoś inny się wypowie.
Tak czy owak trudno jest mi uwierzyć że zasada działania ma taką samą co tani zamiennik, no ale nie jeździłem i chyba bym nawet nie miał odwagi jeździć/zaufać, w końcu to ważny element roweru, a zdrowie mamy tylko jedne.
No ale co kto lubi .
Posted 25 October 2022 - 10:40
Jeśli w tej sztycy nie ma regulacji twardości, to logiczne jest ze będzie bujać przy użytkowniku o wadze 100kg. Obstawiam ze przy moim 60kg, pewnie w ogóle by to dobrze nie działało. Trochę tak, jakbyśmy oczekiwali ze jedna sprężyna przy damperze obsłuży dwie skrajne wagi użytkownika - no nie uda się. Tak samo jak nie uda się, żeby osoba 100kg jeździła na takim ciśnieniu w oponach na jakim ja jeżdżę.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany