Tak. Gorzej, że to fotka z cyclingweekly, gdzie testują rower w takim właśnie rozmiarze. Nie znam się może na marketingu, ale wydaje mi się, że te zdjęcia po prostu nie zachęcają. A w każdym razie nie oddają właściwie urody roweru co dla firmy BMC powinno mieć znaczenie przy premierze nowego roweru.
Nowości Rowerowe
#82
Posted 17 July 2020 - 06:20
No to faktycznie tanio tam wychodzi, dzięki.
Wiadomo jakie długości kabli dają w zestawie?
Już zmęczony jestem rozkminą tego wszystkiego
Dają Ci taki zestaw, że wszystko powinieneś połączyć na tip top ;-)
To jest po prostu kompletny zestaw do upgrade. Dostajesz, łączysz, działa.
Jak Ci nie szkoda 37 zł to dopłać do DPD, TrakPak idzie tydzień
- Bzyk likes this
#83
Posted 17 July 2020 - 09:05
No to faktycznie tanio tam wychodzi, dzięki.
Wiadomo jakie długości kabli dają w zestawie?
Już zmęczony jestem rozkminą tego wszystkiego
W tym zestawie z Merlina są zaciski hamulcowe, które jak się domyślam posiadasz w r8020. To kompletny kit jak, ktoś buduje rower od podstaw.
#85
Posted 17 July 2020 - 10:37
Tak. Gorzej, że to fotka z cyclingweekly, gdzie testują rower w takim właśnie rozmiarze. Nie znam się może na marketingu, ale wydaje mi się, że te zdjęcia po prostu nie zachęcają. A w każdym razie nie oddają właściwie urody roweru co dla firmy BMC powinno mieć znaczenie przy premierze nowego roweru.
Rozmawiałem właśnie z gościem w BMC i ceny wszystkich modeli zostają z zeszłego roku. Ewentualnie kilkaset złotych różnicy.
W przyszłym tygodniu będzie też info odnośnie nowej kolekcji Timemachine, ale co najwyżej mogą zmienić się kolory.
- bonobo likes this
#86
Posted 18 July 2020 - 21:21
https://naszosie.pl/...del-madone-slr/
#87
Posted 18 July 2020 - 21:33
Jedno trzeba im oddać, te niektóre malowania są zajefajne.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#88
Posted 18 July 2020 - 21:44
Sama ramą jest lżejsza o 80 g od zeszłorocznej. Jedyny plus, to zmiana suportu na T47.
Najbardziej podobało mi się podstawowe Malowanie SLR 7, które było o 2k tańsze i nie wiedzieć czemu dzisiaj zniknęło ze strony.
#91
Posted 23 July 2020 - 20:41
Trochę więcej przecieków nowego Tarmaca.
Premiera 28 lipca. Rowery dostępne będą podobno dopiero na początku października.
https://www.cyclingw...ks-cover-460354
#92
Posted 23 July 2020 - 20:50
Zapomniałem, że jest ten temat i pisałem w "Nowości sprzętowe".
Zamieszczę więc jeszcze raz tu: nowy Cervelo
https://www.cervelo.com/en/caledonia-5
I nowa Merida:
https://www.merida-b...ndurance-7000-e
#93
Posted 23 July 2020 - 21:51
Niektore rowery z takimi widelkami wygladaly calkiem dobrze, do momentu, jak "pomysl" zaczal sie dosc szybko rozprzestrzeniac. Znowu, niektore rowery stracily swoj klasyczny wyglad, tym samym z klasykow, staly sie szara masa. Smutne ale takie mamy czasy.
#95
Posted 24 July 2020 - 00:19
Tu akurat chyba pojechales po sliskim mydle.
#96
Posted 24 July 2020 - 05:38
Przecież jest mowa o "masówce", firmach-molochach, Specializedach, Trekach itp a nie czymś, o czym nikt albo nie słyszał albo już dawno nie pamięta.
Ja też uważam, że to KIEDYŚ wszystko było takie same. Dzisiaj masz rowery aero, rowery nie aero, różne kształty karbonowych ram, profile rur, nawet te głupie widełki z tyłu się różnią. Ot patrzę właśnie na jakieś dziwadło przy sztycy w choćby moim masowo tłuczonym Canyonie Inflite. Masz rowery na tarczach, U-brake. Masz koła alu, karbony, stożki niskie i wysokie. Przerzutki mechaniczne, elektryczne, wchodzące napędy 1x w szosie, kable na wierzchu, kable pochowane, kierownice osobno i zintegrowane rozwiązania.
No nie wydaje mi się, żeby kiedyś była taka różnorodność tego co spotykasz na codzień na ulicy.
- cauchy likes this
#97 Gosc_Bullet_*
Posted 24 July 2020 - 13:40
Kiedyś wszystko było takie same? Nieprawda, dawniej eksperymentowano, było dużo ciekawiej niż obecnie. Ta rzekoma, obecna różnorodność, na którą się powołujesz, to tylko pozoracja działań. Dawniej większość firm starała się mieć w asortymencie rowery budowane na ramach z aluminium, stali, karbonu, tytanu, eksperymentowano z ramami magnezowymi, powstawały ciekawe hybrydy: łączono alu z karbonem, stal z karbonem, stal z tytanem. Teraz prawie tylko i wyłącznie karbon. Dawniej był duży wybór topowych piast i obręczy, z których samodzielnie można było sobie zbudować fajne koła, teraz królują koła gotowe, których wykonanie jest w większości takie sobie. Pomijam już malowanie ram: lata 90-te i trochę jeszcze później to była feria barw i kolorów, po czym nadeszła moda na smętny, czarny mat, no bo to dodawało punktów do bycia ,,pro'' i lansu. Obecnie wydaje się, że dużo się dzieje i wiele zmienia, ale w istocie rzeczy co to za zmiany? Inne gięcie tylnych widełek? Rozszerzone ramiona baranka w kierownicach gravelów? Napęd typu 1X...Tarcze w szosie? System powszechnie dawniej już stosowany w kolarstwie górskim przerzucony tylko na ramy szosowe, w sumie nie wiadomo po co, skoro u-breki były lżejsze, prostsze w obsłudze i spokojnie, nawet w deszcze zapewniają hamowanie nawet, jeżeli podczas zjazdu w górach na siodle siedzi gość ważący ok. sto kilo.
Rzeczy może fajne dla gadżeciarzy, ale w praktyce mało wnoszące do wygody jazdy i estetyki rowerów. Tak naprawdę wszyscy producenci idą w uniformizację tego co robią. Nuda.
- X-RAY likes this
#99
Posted 24 July 2020 - 13:50
Wrzucę tutaj, bo do ogryzków chyba się nie kwalifikuje. Widzieliście kiedyś?
https://allegro.pl/o...gQaAqgYEALw_wcB
5,8 kg =D
Cenowo mocno odjechali
- Marcin321 likes this
#100
Posted 24 July 2020 - 14:00
Wrzucę tutaj, bo do ogryzków chyba się nie kwalifikuje. Widzieliście kiedyś?
https://allegro.pl/o...gQaAqgYEALw_wcB
5,8 kg =D
Cenowo mocno odjechali
temat dotyczy nowości 2021 - a już po samej grupie napędowej zauważyć można że raczej do nowości to temu daleko