Ale ma za to ramę z włókna karbonizowanego, z którego cztery pierścienie robią kokpity. To nie są tanie rzeczy.
Nowości Rowerowe
#105
Napisano 25 lipiec 2020 - 18:01
Jak ja się cieszę, że mam dowolność w wyborze mostka i kierownicy. A jak chcę być bardziej areo to schodzę w dropy i uginam łokcie co zapewne daje znacznie więcej
Mostek alu i tytanowe śrubki od chińczyka kosztowały mnie mniej niż 10% tego co mówił Mikołaj, a śmiem twierdzić że wyszło lżej
#107
Napisano 26 lipiec 2020 - 09:17
Sama rama schudła 80g plus 50g malowanie.
Haha no i to tyle u nowej turboswietlnej madonki
Mnie to specjalnie nie dziwi. Od dawna wiadomo, że T47 doda 100-250 g.
Swoją drogą ciekawe czy w tym schudnięciu ramy nie ma jakiejś gwiazdki. Przeciwnicy T47 mieli kiedyś koronny argument, że doda to 100g do wagi ramy.
Np.:
https://www.bbinfini...e-the-press-fit
https://www.bikerada...lve-everything/ -> "3. Weight gain is a real concern"
#110
Napisano 26 lipiec 2020 - 19:41
Obsesja wagowa świadcząca o oderwaniu od rzeczywistości
Nie moja. Największy potencjał do lajtowania to widzę w sobie.
Zwyczajnie zastanawiam się jak to jest, ze rama powinna być cięższa a jest lżejsza. Zwłaszcza, że cały rower jest cięższy. Więc włącza się tryb nieufności czy ktoś kogoś nie robi w balona i jest gdzieś jakaś gwiazdka.
#112
Napisano 28 lipiec 2020 - 19:04
No i mamy nowego Tarmaca. Chyba to jest to.
https://www.speciali...Text=94920-1044
W specyfikacji jak wyżej 7,3 kg. Termin z tego co mam wstępne info wrzesień/październik.
- marb i cauchy lubią to
#113
Napisano 28 lipiec 2020 - 19:27
Kto to pisal?
Super malowania Tarmaca samej ramy.
#115
Napisano 28 lipiec 2020 - 19:42
Ten i poprzednie wydania Emondy byly/sa podatne na dosc watpliwy wyglad.
#120
Napisano 28 lipiec 2020 - 21:08
Jak to dobrze, że malowania są zajefajne w końcu .
Kurde szkoda, że cena długo jeszcze poza moim zasięgiem, no chyba ze jako używka za 2 lata
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany