Chciałbym zobaczyć takiego na Alpinistach.
O, zauważyłem jeden szczegół - frameset dostępny jest też w wersji normalnej, nie tylko Sworks za milion
aczkolwiek geo zupełnie nie dla mnie, zostanę z Rbx
Napisano 30 lipiec 2020 - 10:26
Napisano 30 lipiec 2020 - 13:47
W końcu zrobili rozmiar dla mnie w dodatku geometria nie jest turystyczna w przypadku tych "mniej wyścigowych" modeli.
No no, wygląda to sensownie.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Napisano 30 lipiec 2020 - 16:40
Merida Polska prowadzi dziwną politykę i część modeli (najczęściej najwyższych) nie jest u nas dostępna. Np. Czesi mają większy wybor.
Interesowałem się nową Sculturą Endurance i z czterech modeli tego roweru będą na naszym rynku tylko dwa niższe. Ten na elektryce
https://www.merida-b...ndurance-7000-e
(którą chciałem w końcu wypróbować) nie będzie w Polsce dostępny.
Napisano 30 lipiec 2020 - 20:26
@Dari, to nie pierwszy raz i nie tylko ten producent. Gdy kupowałem pierwszą szoskę 4 lata temu u Gianta to na Polskę dostępne były tylko wybrane malowania, a ja chciałem taki jaki szedł na Niemcy/Czechy i z Niemiec sobie sprowadziłem.
EDIT: cieszę się z nowego Tarmaca, konkretnie z tego, że to rower zupełnie nie dla mnie nie będę miał już wyboru czy Tarmac czy Rbx jak jeszcze 2 lata temu sie zastanawiałem
Napisano 30 lipiec 2020 - 20:32
Najtańszy na ten moment Tarmac SL7 Expert kosztuje 23 399,00 i jest rowerem na zwykłej Ulegrze i średnim karbonie. Odlecieli dalej niż Trek.
Ale masz tam Rovale C38, które są już naprawdę fajnym kołem.
I zauważ, że za 1400 zł więcej masz ten sam rower na niższych kołach DT R470, ale już na Di2.
No i pytanie czy FACT 10r jest średnim carbonem tylko dlatego, że S-Works jest na 12r.
Napisano 30 lipiec 2020 - 21:13
Mam dwa rowery z 10r, szoskę i mtb.
Gdy wpinam się w jeden pedał i naciskam mocno, to rama przy suporcie lekko się ugina. Np w mtb nie ugina się aż tak mocno, żeby tarcza 34T zaczęła ocierać o lakier, a jest raptem 4-5mm od ramy. Nie wiem czy to jest normalne, czy to jest cecha "średniego" karbonu? Nie próbowałem tego z 12r, ani też z alu ramami.
Napisano 30 lipiec 2020 - 21:46
Najłatwiej zaobserwować jak rama pracuje na trenażerze.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Napisano 31 lipiec 2020 - 04:42
Ale masz tam Rovale C38, które są już naprawdę fajnym kołem.
I zauważ, że za 1400 zł więcej masz ten sam rower na niższych kołach DT R470, ale już na Di2.
No i pytanie czy FACT 10r jest średnim carbonem tylko dlatego, że S-Works jest na 12r.
Napisano 31 lipiec 2020 - 10:02
ale wybór czego? jak kupujesz Speca to nie kupisz go z Evanlitami. Chyba że kupujesz gotowy rower i od razu zmieniasz koła, z tym że nie wiem jak wtedy z gwarancją, a i nie wiadomo czy sprzedasz je w jakiejś dobrej cenie. Ja z Zippami bujałem się prawie rok aż ktoś je wziął.
Chyba że składać rower od ramy, to ok.
Napisano 31 lipiec 2020 - 15:32
Nie ma nic, tylko na SRAMie gdzieś jest film. Ale nic innego, niż o S-Work nie powiedzą, bo różnice to napęd (działa jak jak każda inna Ultegra Di2), carbon 12 -> 10r i łożyska nie są ceramiczne.
Waga 7,3 kg według jednej recenzji.
Szczerze to mnie interesuje jak wygląda ten kolor niebieski na ujęciach video
Napisano 31 lipiec 2020 - 16:04