Nowości Rowerowe
#1229
Napisano 16 kwiecień 2021 - 04:40
W RED-zie przecież jest klasyka: 53/39T i kaseta 11-25, cóż więcej potrzeba?
Red AXS zaczyna się od 10T: https://www.sram.com...s/cs-xg-1290-d1, korby również są proporcjonalnie mniejsze.
Przecież to nadal nie działa 100% niezawodnie.
A znasz coś, co działa w 100% niezawodnie? Di2 też nawala, więc brak przewodów sam w sobie nie jest problemem. Zresztą osobiście z dwojga złego wolę mieć jeden element mniej, który można fizycznie uszkodzić.
- artho lubi to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1230
Napisano 16 kwiecień 2021 - 07:55
Właśnie już Rival, Force zawsze był lżejszą alternatywą dla Shimano ale nowy AXS doskonale wpisuje się w zapotrzebowanie rynku.Rival nigdy nie był lekki. Ale tak naprawdę na samej korbie można bardzo dużo urwać, bo jest wybitnie toporna.
Zresztą to nigdy nie była grupa dla ścigantów. Za to jako wół roboczy spisuje się idealnie.
Ma ładnie wyglądać, być nowoczesny, tani w OEM i drogi w dłuższej perspektywie eksploatacji.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
#1231
Napisano 16 kwiecień 2021 - 09:54
Red AXS zaczyna się od 10T: https://www.sram.com...s/cs-xg-1290-d1, korby również są proporcjonalnie mniejsze.
A znasz coś, co działa w 100% niezawodnie? Di2 też nawala, więc brak przewodów sam w sobie nie jest problemem. Zresztą osobiście z dwojga złego wolę mieć jeden element mniej, który można fizycznie uszkodzić.
Miałem na myśli tylko zmianę biegów. Naciskasz, a tu opóźnienie albo i nic. I w tak cudowny sposób albo rywal ci odjeżdża, albo np stajesz w miejscu bo nie masz już siły uciągnąć.
#1232
Napisano 16 kwiecień 2021 - 10:00
Ja też widziałem słynne "fucking SRAM" Pytanie, na ile powszechny jest to problem i na ile bardziej powszechny niż przy korzystaniu z Di2.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1235
Napisano 16 kwiecień 2021 - 10:25
Naciskasz, a tu opóźnienie albo i nic. I w tak cudowny sposób albo rywal ci odjeżdża, albo np stajesz w miejscu bo nie masz już siły uciągnąć.
Ale Ty tak na poważne? Po takim przypadku oceniać niezawodność grupy?
Nie zrozum mnie źle, jestem ostatni do niedostrzegania absolutnej wyższości produktów japońskich nad resztą świata, ale tego typu przypadek to nie tylko w Di2 ale i tak samo w grupach mechanicznych może się przytrafić. Swoją drogą była już analiza co się tam faktycznie wydarzyło? Faktycznie kompletnie nieuzasadniona awaria systemu, czy ktoś zapomniał baterię naładować? Czy zakończyło się bez analizy i trzeba było incydent zamieść, bo faktycznie wina leżała po stronie teamu?
#1237
Napisano 16 kwiecień 2021 - 10:32
Jak to jest, że najwięcej do powiedzenia odnośnie awarii elektrycznych grup osprzętu mają do powiedzenia ci, którzy zupełnie na nich nie jeżdżą.
Miałem di2, aktualnie leciwy już ETAP pierwszej generacji który ma już na karku (u mnie w rowerze), czwarty sezon - kilkadziesiąt tys km i ani jednej wtopy.
- czego nie mogę powiedzieć o "zjadających" linki mechanicznych klamkach w grupach Shimano
Ave mechanika!
- lupus i lukaszzsch lubią to
#1238
Napisano 16 kwiecień 2021 - 11:50
Jak to jest, że najwięcej do powiedzenia odnośnie awarii elektrycznych grup osprzętu mają do powiedzenia ci, którzy zupełnie na nich nie jeżdżą.
Właśnie o tym mówię. Obejrzał ktoś filmik z YT, który stał się viralem, i nagle stało się to prawdą objawioną o niskiej jakości eTapa - i to kazdego, włącznie z Rivalem, na którym nikt jeszcze nie jeździł
- Prozor i artho lubią to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?