Proste i ładne.
Swoją drogą skoro coraz więcej producentów decyduje się na nasadki/nakładki podsiodłowe to czy mamy tam już jakiś standard rozmiaru? Czy na razie każdy producent robi co mu się podoba?
Napisano 30 marzec 2021 - 10:42
Proste i ładne.
Swoją drogą skoro coraz więcej producentów decyduje się na nasadki/nakładki podsiodłowe to czy mamy tam już jakiś standard rozmiaru? Czy na razie każdy producent robi co mu się podoba?
Standardy w rowerach już odeszły do lamusa;)
Wiecie, standardy to podobnie jak prawo budowlane na Podhalu.
Nie przyjęło się
Napisano 03 kwiecień 2021 - 07:11
Napisano 03 kwiecień 2021 - 09:18
Było już ?Dwubiegowa piasta tylna zamiast przedniej przerzutki https://classified-c.../powershift-hub
Napisano 03 kwiecień 2021 - 16:43
Lapierre "wypuścił" nowy model swojego roweru endurance Pulsium z inną niż u poprzednika geometrią:
https://www.lapierre...ulsium-50-disc/
Ciekawe ile waży rama.
Już wiem: w rozmiarze M
-1120 gramów z elasomerem
-1100 bez
Widelec 440 gramów
Szału ni ma.
https://www.matosvel...m-sat-pour-2021
Napisano 15 kwiecień 2021 - 13:57
No i orzeł wylądował (prawie bo jeszcze niedostępny):
https://www.wiggle.co.uk/?s=Rival+AXS
Napisano 15 kwiecień 2021 - 14:18
Są pierwsze zdjęcia i specyfikacja Rivala AXS.
Cenowo będzie bardzo dobrze:
Levers and brakes 410€
FD 180€
RD 265€
Crank with chainrings 135€
Left only powermeter 260€
Chain 31€
Cassette 132€
Niestety kasety i łańcuchy w systemie FlatTop z koronką 10T i wymaganym bębenkiem XDR
Tak czy inaczej, czekam na zamienniki kaset od Shimano albo Sunrace'a, zmieniam kółka w RD i składam 2x12 z zamówionymi wcześniej manetkami Force
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 15 kwiecień 2021 - 15:30
I tylko pod tarcze z dedykowanymi hamulcami. U mnie odpada :-(Są pierwsze zdjęcia i specyfikacja Rivala AXS.
Cenowo będzie bardzo dobrze:
Levers and brakes 410€
FD 180€
RD 265€
Crank with chainrings 135€
Left only powermeter 260€
Chain 31€
Cassette 132€
Niestety kasety i łańcuchy w systemie FlatTop z koronką 10T i wymaganym bębenkiem XDR
Tak czy inaczej, czekam na zamienniki kaset od Shimano albo Sunrace'a, zmieniam kółka w RD i składam 2x12 z zamówionymi wcześniej manetkami Force
Napisano 15 kwiecień 2021 - 16:25
Bomba! Czy tylko mnie ta korba się bardzo podoba? Jest w niej odrobina nawiązania do Shimano, ale małpowaniem bym tego nie nazwał. No i wreszcie przerzutki bezprzewodowe wchodzą i do niższych grup, jak pisałem o prehistorii w postaci linki to stare dziadki z forum się ze mnie śmiały, "po co, przecież działa!".
Czyli plus minus kompletna grupa bezprzewodowa od 5000zł?
GPLama:
CyclingTips:
GCN:
https://www.youtube.com/watch?v=wz2ORkCGdJw
BikeRadar:
https://www.youtube.com/watch?v=aDYg60EQdxI
Napisano 15 kwiecień 2021 - 17:03
No tak, z pomiarem wychodzi cena Ultegry R8070 Di2, ale nadal:
1. Kaseta 12-rzędowa
2. Grupa szosowo-gravelowa, przerzutka ze sprzęgłem (wiem wiem, Ultegra ma Shadow bez plusa), potencjalnie dobra i do gravela i do roadplusa i do szosy, obsługa 1 blatu
3. Brak przewodu do urwania od tylnej przerzutki, przy kierownicy prowadzimy tylko hydraulikę
4. ... no i właśnie jednostronny pomiar mocy w przyzwoitej cenie na poziomie InPeak-a.
Jak dla mnie sporo więcej niż ma do zaoferowania Ultegra Di2 R8070 w podobnej cenie do nowego Rivala eTap AXS.
Napisano 15 kwiecień 2021 - 17:12
liczyłem że będzie taniej i nie żałuje że nie czekałem na rivala , względem zakupu force axs
o ile z wyglądu przednia przerzutka ładna , jak i w miarę znośna tylna - to np. klamki według mnie są brzydkie.
Na plus podobają mi się zaciski czarne , względem szarych od force.
poniżej tabelka w jakich cenach udało mi się kupić osprzęt z force , wszystko nowe ze sklepu.
oczywiście do tego trzeba doliczyć koszt baterii , około 220zł za sztukę i ładowarki 160zł oraz suportu dub 130zł.
Napisano 15 kwiecień 2021 - 17:16
Juz od dawna nastawialem sie, ze w nastepnym rowerze bedzie SRAM. To mnie tylko utwierdza w tym przekonaniu.
Bedzie 105 Di2? Czy Shimano ma to w dupie i nie bedzie chcialo zabic sprzedazy mechanicznej ultegry? Moze czas juz sie oswoic z mysla, ze mechanika (jakkolwiek bardzo dobrze dzialajaca) bedzie wypierana przez "prostsze" rozwiazania elektryczne.
Napisano 15 kwiecień 2021 - 17:19
W filmach poruszyli temat klamek, podobno są mniejsze i bardziej przypominają rozmiarem Ultegrę/DuraAce hydrualiczne Di2 niż Reda i Forcea. W sumie mniejsze raczej mogą być wygodniejsze, nie wiem jak z SRAM-em ale w przypadku Shimano jednak zawsze wolałem akurat klamki z grup z hamulcami szczękowymi (bądź hydraulikę ale dopiero na Di2) od tych buł ze 105-tki i Ultegry hydraulicznej bez Di2 . pan_piotr, Ty też kupiłeś już chwilę od premiery, pewnie cena cośtam zleci z czasem .
Korba jest ładna. Serio, korba im siadła .
Napisano 15 kwiecień 2021 - 20:17
Napisano 15 kwiecień 2021 - 20:40
Rival nigdy nie był lekki. Ale tak naprawdę na samej korbie można bardzo dużo urwać, bo jest wybitnie toporna.
Zresztą to nigdy nie była grupa dla ścigantów. Za to jako wół roboczy spisuje się idealnie.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?