Skocz do zawartości


Zdjęcie

[2021] Wspólne Zamówienie Ubrań Kolarskich


1165 odpowiedzi w tym temacie

#701 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 31 marzec 2021 - 14:47


 

- Ponoć kryte zamki są problematyczne i czasami przycinają materiał stąd sugestia żeby zrobić zamki odkryte. Wstępnie się zgodziłem natomiast jeżeli mocno chcecie to mogę jeszcze poprosić o wariant kryty.

 

Trochę śmiech na sali, że czołowy polski producent, pozycjonujący się jako premium, nie potrafi ogarnąć tak prostej rzeczy. Jeśli byłby zamek odkryty to jaki kolor proponują?


  • piotrkol i wierzba lubią to

#702 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2475 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 31 marzec 2021 - 15:47

Pewnie potrafi, tylko im się nie chce, bo w standardowej kolekcji mają te zwykłe kostkowe. No i problem ;)


  • wierzba lubi to

#703 YamaY

YamaY
  • Użytkownik
  • 110 postów
  • SkądPodhale

Napisano 31 marzec 2021 - 21:37

Odkryty kostkowy jest bardziej niezawodny od krytych które mają tendencje do przycinania i trudno je obsłużyć jedną ręką.

#704 YamaY

YamaY
  • Użytkownik
  • 110 postów
  • SkądPodhale

Napisano 31 marzec 2021 - 21:37

Usunięty

#705 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1730 postów
  • SkądLublin

Napisano 03 kwiecień 2021 - 12:07

A o Kanale Sueskim nic nie było?

 

Ten kanał nie jest na trasie IT - PL :)

 

Trochę śmiech na sali, że czołowy polski producent, pozycjonujący się jako premium, nie potrafi ogarnąć tak prostej rzeczy. Jeśli byłby zamek odkryty to jaki kolor proponują?

 

Tak jak pisałem mogą zrobić kryty tylko, że zwrócili uwagę że kryte zamki potrafią przycinać materiał więc ich nie polecają. Ja się z tym zgadzam.

 

Kolor nie ma związku z tym czy zamek będzie kryty czy odkryty. Na projekcie był biały więc nasz też będzie biały. 


  • dawid93 lubi to

Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#706 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 03 kwiecień 2021 - 15:02

Osobiście nie miałem nigdy problemów z przycinaniem zamka. Natomiast nie mam nic przeciwko, żeby zrobili zamek odkryty. Będzie to trochę gorzej wyglądać w momencie jak mamy na koszulce 3 kolory, ale do przeżycia.



#707 d8wid

d8wid
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 08 kwiecień 2021 - 15:23

Dostał ktoś jakieś info od Raso ze cokolwiek nadali?
Pierwsza tura miała być w tym tygodniu

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

HDJ ROCKER PLATE - Platforma pod trenażer
https://rockerplate.pl - Shimano i Continental + Kolarskie motywy dla etui na telefon 
 


#708 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2475 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 08 kwiecień 2021 - 16:47

Serio? Liczyłeś na to?  :lol:


  • piotrkol, renton i lupus lubią to

#709 d8wid

d8wid
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 08 kwiecień 2021 - 19:05

Liczyłem na to że dowiem się od kogoś że dostał albo od Uraza że termin się przesunął  :rolleyes: Ale Twój post na podbicie tematu też może być ;) 


  • Bzyk lubi to

HDJ ROCKER PLATE - Platforma pod trenażer
https://rockerplate.pl - Shimano i Continental + Kolarskie motywy dla etui na telefon 
 


#710 knt

knt
  • Użytkownik
  • 51 postów

Napisano 09 kwiecień 2021 - 09:58

Przecież była informacja, że część wysyłają dzisiaj a resztę 16.04 to jak chcieliście mieć informację w dniu wczorajszym?

 



#711 d8wid

d8wid
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 09 kwiecień 2021 - 11:59

wysyłka do 9 jest czymś innym niż wysyłka 9. Ale spoko możesz nie czuć różnicy.  
 


HDJ ROCKER PLATE - Platforma pod trenażer
https://rockerplate.pl - Shimano i Continental + Kolarskie motywy dla etui na telefon 
 


#712 drza

drza
  • Użytkownik
  • 74 postów

Napisano 09 kwiecień 2021 - 12:03

Też liczyłem na to, że do dzisiaj spłynie pierwsza tura zamówień. Nie wierzę, że nagle dzisiaj się coś zmieni. Pytanie zadane przez @d8wid, jak najbardziej zasadne. Pogoda i tak słaba jeszcze, ale na weekend ma być lepiej.



#713 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1730 postów
  • SkądLublin

Napisano 09 kwiecień 2021 - 20:35

TL;DR dzisiejszy termin wysyłkowy jest zawalony.

 

Zamknięcie tematu granatowych spodenek premium trochę mi zajęło; trzeba było indywidualnie skontaktować się z 16 osobami, pozamieniać zamówienia, oddać nadpłaty itd. Dopiero w poniedziałek 5 kwietnia wysłałem do Raso zaktualizowaną listę. 

 

We wtorek miałem dostać nową fakturę uwzględniającą zmiany, niestety nie dostałem jej do dziś.

 

Dzwoniłem rano zapytać o co chodzi, czy się rozmyślili czy nie i standardowo nie dodzwoniłem się. Kontakt w tym roku jest tragiczny tak jak i cały przebieg zamówienia. Trzeba się upominać o wszystko, dzwonić czy pisać po kilka razy, a jak widać i tak nie udało się dotrzymać ustalonego terminu. 

 

Zasadniczo straciłem zapał i ochotę na organizację tegorocznego zamówienia. Dodatkowo zaczynam się poważnie obawiać czy jak nawet w końcu dostanę fakturę i zrobię przelew to nie wpakuję siebie i Was w jakieś kłopoty. 

 

Na dzień dzisiejszy powiem tak, czekam do poniedziałku na kontakt zwrotny i po ewentualnej rozmowie zadecyduję czy się wycofać czy nie. Już nawet nie chodzi o jednotygodniowy poślizg tylko o samo zaufanie do producenta i jego podejście do obsługi naszego zamówienia.


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#714 jijx

jijx
  • Użytkownik
  • 218 postów

Napisano 09 kwiecień 2021 - 21:55

Ja nie będę miał za złe jeśli się wycofasz bo podejście mocno lekceważące, tym bardziej, że składasz zamówienie któryś rok z rzędu. Chyba niektórym firmom trochę się pomieszało w głowach.


  • wierzba lubi to

#715 adass

adass
  • Użytkownik
  • 18 postów

Napisano 09 kwiecień 2021 - 23:02

A tak fajnie o sobie w mediach piszą ,jak faktycznie nawalą to trzeba by ich sprostować na fejsie czy insta


  • wierzba lubi to

#716 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2020 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 09 kwiecień 2021 - 23:06

W pełni zrozumiem jeśli nie podejmiesz się już zamówień w przyszłości, natomiast jakby co to liczę, że wszyscy się wyleczyliśmy z raso i nie pojawi się ono już nigdy więcej w propozycjach...

 

Co do kontaktu telefonicznego, a raczej jego braku to nie jest to nowość. W tamtym roku tydzień prób i ani jedna nie była udana, gdy walnęli się w moim zamówieniu. Po 2 tygodniach, kilkunastu próbach połączenia i kilku mailach, gdy napisałem, że zły towar po prostu odsyłam do biura za pobraniem na ich koszt to wtedy raczyli odpisać. Wymówka - mieliśmy awarię systemu pocztowego (xD). Dno i kilometr mułu. 

 

Zamawiałem u nich 3 razy i miałem 4 różne problemy + wspomniane przeboje z komunikacją. Nie wspomnę o totalnym olaniu wady fabrycznej spodenek i braku jakiejkolwiek chęci na rozwiązanie problemów z ich winy. Totalna porażka.


  • lupus i wierzba lubią to


53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#717 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1224 postów

Napisano 10 kwiecień 2021 - 07:06

Polska marka "premium" w pigułce. ;)
  • beskidbike, lupus i wierzba lubią to

#718 bonobo

bonobo
  • Użytkownik
  • 1981 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 kwiecień 2021 - 08:25

Uraz, pełne zrozumienie. Ogólnie szkoda by było, gdyby zamówienie przepadło, bo sam się napaliłem i zależy mi na tych gaciach.

 

Ale przy okazji tak tylko dla kontrastu napiszę o obsłudze w Verge, bo też realizuję drobne zamówienie w innym wątku (już któreś u nich): odpowiedzi niemal natychmiastowe, mimo, że też mają ogrom realizacji na sezon. Telefony odbierane zawsze, a zazwyczaj z pilnymi sprawami sami dzwonią. Mają chyba niewyczerpane zapasy cierpliwości, bo wysyłam do nich setki drobnych pytań o krój, o dokładne wymiary, materiały, na wszystko cierpliwie i wyczerpująco odpowiadają. Na etapie projektu w komunikację włącza się osobiście grafik/projektant, wszelkie zmiany uwzględnia na bieżąco, po chwili przesyła zaktualizowane wizualizacje 3d. Po zatwierdzeniu wszystkiego zamówienie wchodzi w kolejkę do realizacji i jeszcze przed rozpoczęciem realizacji projektant dzwoni z własnej inicjatywy zapytać, upewnić się, czy z projektem na pewno wszystko OK, czy nie chcemy czegoś zmienić, czy jakieś nowe pomysły się nie pojawiły, bo zamówienie jest już na początku kolejki i to ostatni moment na ewentualne modyfikacje. Ogólnie serio czuję się tam zaopiekowany i to przy w sumie naprawdę detalicznych zamówieniach (kilka par spodenek, kilka koszulek i bluz). Nie robię reklamy, bo nie mam w tym żadnego interesu, tylko chciałem pokazać, jak moim zdaniem powinna wyglądać realizacja.


  • wierzba lubi to

#719 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 186 postów

Napisano 10 kwiecień 2021 - 08:28

W pełni zrozumiem jeśli nie podejmiesz się już zamówień w przyszłości, natomiast jakby co to liczę, że wszyscy się wyleczyliśmy z raso i nie pojawi się ono już nigdy więcej w propozycjach...

 

Co do kontaktu telefonicznego, a raczej jego braku to nie jest to nowość. W tamtym roku tydzień prób i ani jedna nie była udana, gdy walnęli się w moim zamówieniu. Po 2 tygodniach, kilkunastu próbach połączenia i kilku mailach, gdy napisałem, że zły towar po prostu odsyłam do biura za pobraniem na ich koszt to wtedy raczyli odpisać. Wymówka - mieliśmy awarię systemu pocztowego (xD). Dno i kilometr mułu. 

 

Zamawiałem u nich 3 razy i miałem 4 różne problemy + wspomniane przeboje z komunikacją. Nie wspomnę o totalnym olaniu wady fabrycznej spodenek i braku jakiejkolwiek chęci na rozwiązanie problemów z ich winy. Totalna porażka.

to oni tą awarię systemu pocztowego mieli przez cały 2020rok - miałem podobne problemy od lipca do listopada 2020 :)


  • lupus i wierzba lubią to

#720 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1730 postów
  • SkądLublin

Napisano 10 kwiecień 2021 - 10:33

Co do kontaktu telefonicznego, a raczej jego braku to nie jest to nowość. W tamtym roku tydzień prób i ani jedna nie była udana, gdy walnęli się w moim zamówieniu. [...]

 

U mnie jest nawet gorzej ponieważ ja nie dzwonię czy nie piszę na recepcję jako anonimowy klient tylko bezpośrednio do współwłaściciela który zna mój numer i mojego maila od wielu lat. Jeżeli nie ma odpowiedzi to z całą pewnością mogę założyć że zostałem z tego czy innego powodu zignorowany. 

 

Ale przy okazji tak tylko dla kontrastu napiszę o obsłudze w Verge, bo też realizuję drobne zamówienie w innym wątku (już któreś u nich): odpowiedzi niemal natychmiastowe, mimo, że też mają ogrom realizacji na sezon. Telefony odbierane zawsze, a zazwyczaj z pilnymi sprawami sami dzwonią. [...]

 

Coś się musiało zmienić bo kiedyś próbowaliśmy szczęścia z Verge i odbiłem się od muru jeszcze przed ustaleniem czegokolwiek. 


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll




Dodaj odpowiedź