a co myślice np o tym
https://www.rosebike...ight laser grey
jeszcze inny wynalazek. Gravel - z jedną tarczą z przodu? pierwsze widze. Dlaczego tylko jedna tarcza. Jaką tym prędkośc na prostej gladkiej drodze wyciągne ? Ktos ma doswiaczenia?
co do samej grupy DI2 - mysle ze to rzeczywiscie komfort - o ile sie nie psuje i nie ma później jaj z naprawą - wymianą - a mogą być takowe coś tak czuje.
Generalnie szukam w sklepach zagranicznych i jakos nie ma tych grup za bardzo - dlaczego?
a moze cos innego elektrycznego aniżeli DI 2? jakies chinskie gówna czy coś ?
Czy gravel to rower do ścigania czy rower do turystyki ? no zastanów się .....w określonych zastosowaniach i przeznaczeniach wymagane są tylko takie przełożenia jakie są wystarczające.
Jeśli rower typu gravel jest przeznaczony do szutrów i lekkich łagodnych wzniesień to po co mu przełożenia do ścigania na szosie lub ewentualnie do podjazdów szlakami pieszymi w Gorcach.
W tym roku robiłem sporo kół do graveli własnie do turystyki typu bickepacking i touring i coraz więcej kupuje te rowery z takim przeznaczeniem.
System biegów 1x12 to już standardem zaczyna być w grupach od Deore wzwyż, ale dać 5 koła eu za to, to trzeba być desperatem.
na kilku czy kilkunastodniowe wyprawy system Di2 nie polecam, linka jednak bezpieczniejsza.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo