![Zdjęcie](https://szosa.org/uploads/profile/photo-thumb-3505.jpg?_r=1376554262)
Paris-Roubaix 2011
Started By
wiki
, 09 kwi 2011 17:56
65 odpowiedzi w tym temacie
#63
Napisano 15 kwiecień 2011 - 10:13
Hmmm ciekawe rozwiązanie, klamki są jakby przedłużeniem pancerza, z możliwością hamowania, niezły patent ;-)
Dopiero po tych zdjęciach zauważyłem, że tam v-brake'i mają niektórzy.
Rower na zdjęciu, do którego link podał borasad nie brał udziału w Paris-Roubaix, co wy w ogóle wypisujecie :-P
Na fotce jest typowy rower przełajowy.
Odnośnie samych klamek przy górnym chwycie to faktycznie można było zauważyć u niektórych. Trzeba by poszukać zdjęć dokładnych. Ale na chłopski rozum to jest to rozwiązane tak samo jak w przełajówkach.
#64
Napisano 15 kwiecień 2011 - 11:33
Hmmm ciekawe rozwiązanie, klamki są jakby przedłużeniem pancerza, z możliwością hamowania, niezły patent ;-)
Dopiero po tych zdjęciach zauważyłem, że tam v-brake'i mają niektórzy.
Rower na zdjęciu, do którego link podał borasad nie brał udziału w Paris-Roubaix, co wy w ogóle wypisujecie :-P
No i co z tego, że ten nie brał? Rowery przełajowe brały.
#66
Napisano 15 kwiecień 2011 - 12:51
user1215 wiem, że brały. W tym wypadku chodziło mi o to konkretne zdjęcie, taka delikatna i złośliwa uwaga ;-)
czester_ znajdę chwilę to chętnie popatrzę. Widziałem w trakcie wyścigu pobieżnie tylko.
czester_ znajdę chwilę to chętnie popatrzę. Widziałem w trakcie wyścigu pobieżnie tylko.
Dodaj odpowiedź
![](http://www.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=https%3A%2F%2Fszosa.org%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)