Paris-Roubaix 2011
Started By
wiki
, 09 kwi 2011 17:56
65 odpowiedzi w tym temacie
#63
Napisano 15 kwiecień 2011 - 10:13
Hmmm ciekawe rozwiązanie, klamki są jakby przedłużeniem pancerza, z możliwością hamowania, niezły patent ;-)
Dopiero po tych zdjęciach zauważyłem, że tam v-brake'i mają niektórzy.
Rower na zdjęciu, do którego link podał borasad nie brał udziału w Paris-Roubaix, co wy w ogóle wypisujecie :-P
Na fotce jest typowy rower przełajowy.
Odnośnie samych klamek przy górnym chwycie to faktycznie można było zauważyć u niektórych. Trzeba by poszukać zdjęć dokładnych. Ale na chłopski rozum to jest to rozwiązane tak samo jak w przełajówkach.
#64
Napisano 15 kwiecień 2011 - 11:33
Hmmm ciekawe rozwiązanie, klamki są jakby przedłużeniem pancerza, z możliwością hamowania, niezły patent ;-)
Dopiero po tych zdjęciach zauważyłem, że tam v-brake'i mają niektórzy.
Rower na zdjęciu, do którego link podał borasad nie brał udziału w Paris-Roubaix, co wy w ogóle wypisujecie :-P
No i co z tego, że ten nie brał? Rowery przełajowe brały.
#66
Napisano 15 kwiecień 2011 - 12:51
user1215 wiem, że brały. W tym wypadku chodziło mi o to konkretne zdjęcie, taka delikatna i złośliwa uwaga ;-)
czester_ znajdę chwilę to chętnie popatrzę. Widziałem w trakcie wyścigu pobieżnie tylko.
czester_ znajdę chwilę to chętnie popatrzę. Widziałem w trakcie wyścigu pobieżnie tylko.