yyyy jak już wsppominałem nie raz, olej w sprayu Castrola ...
chodzi o smar motocyklowy ?
http://motokosmetyka...ocyklowych.html
możesz zapodać jakiegoś linka bo nie mogę znaleźć
Napisano 13 wrzesień 2013 - 07:07
yyyy jak już wsppominałem nie raz, olej w sprayu Castrola ...
chodzi o smar motocyklowy ?
http://motokosmetyka...ocyklowych.html
możesz zapodać jakiegoś linka bo nie mogę znaleźć
Napisano 13 wrzesień 2013 - 08:10
CASTROL w sprayu do łańcuchów motocyklowych to jest smar, po aplikacji i odparowaniu rozpuszczalnika zgęstnieje, moim zdaniem zupełnie nie nadaje sie do łańcuchów rowerowych. My powinniśmy stosować tylko dobrze penetrujące oleje. BTW, ja ten spray używam do łańcuchów moich sztaplarek, sprawdza się znakomicie.
Napisano 12 luty 2014 - 17:43
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 12 luty 2014 - 18:22
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 13 luty 2014 - 09:03
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 13 luty 2014 - 20:42
Tu gdzies był chyba osobny wątek o tym smarze "squirtlube" ponoć w ogóle nie brudzi i jest bardzo wydajny. sam zamówiłem wczoraj buteleczkę, i miejmy nadzieję jutro już będe testował
Napisano 13 luty 2014 - 22:19
Też nie oczekuję wielkiego cudu, bo wiadomo, ze jak coś zbiera brud to nigdy czyste nie będzie Aczkolwiek nie testowałem jeszcze smaru na bazie wosku, więc zobaczymy z czym to sie je
Napisano 20 luty 2014 - 14:54
Po pierwszych jazdach testowych po użyciu Squirta mogę powiedzieć, że dużo mniej zabrudził łańcuch niż jego poprzednik Finishline black. Miałem wątpliwą przyjemnośc testować smar w warunkach mocno deszczowych, i również się nie zawiodłem, powłoka smaru po 60km podróży była "do kolejnego użytku" własciwie. Nie spłukało go od razu jak to miało miejsce z poprzednikiem.
Ogólnie wrażenia na plus, co więcej żeby wyczyścić łancuch po Squircie wystarczy sucha szmatka i zużyta powłoka schodzi praktycznie od razu, co u poprzednika było niestety przykrym doświadczeniem w ściąganie łancucha lub mozolne czyszczenie specyfikami FL.
Myślę, że moge polecić, i większosc z Was się nie zawiedzie
Napisano 20 luty 2014 - 22:12
Petri, Ty przerabiasz/les Morgan Blue, jakie sa roznice pomiedzy Race, Cource, Extra Dry Lube (oprocz tego co mozna przeczytac na ich stronie)? Lane butelki czy aerozol?
Napisano 20 luty 2014 - 22:41
Mam wszystkie smary MB.
Nie jestem fanem smarow "na suche" - fakt, lapia znaczaco mniej brudu , ale ten medal ma i druga strone - wystarczaja na wiele mniej km i naped jest 1-glosniejszy 2-zmiany jakby twardsze 3-i chyba wolniejsze
Mam znajomego, ktory jakis czas temu byl mechanikiem znanego teamu na Giro, klasykach i Vuelcie. Sprzedal mi pewien "patent" z wykorzystaniem oleju MB ktory sprawdza sie zadziwiajaco dobrze ( szczegoly dam ci w ciagu kilku dni na priv'a - teraz mam przeprowadzke i zaczyam nowa prace wiec mam maly zamet )
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
Napisano 20 luty 2014 - 22:54
To poczekam, bo mam zamiar naskornie sie przekonac co to za specyfiki.
Pochwalony.
Napisano 21 luty 2014 - 11:24