^Dla mnie to jakaś porażka. Cały łańcuch w smarze, będzie łapał każdy syf. Smar ma być tylko w określonym miejscu, a nie na całości.
Smar do Łańcucha
#642
Posted 26 March 2015 - 18:07
To nie jest tak do końca porażka. Smar w sprayu jest wygodny dla mechaników, którzy przygotowują sprzęt kolarzom. Rowery są myte po każdym etapie, więc nie ma problemu ze zbieraniem brudu. Jeśli się ma kilkanaście maszyn do nasmarowania, aerozol jest dobrym rozwiązaniem.
#645
Posted 26 March 2015 - 22:29
To nie jest tak do końca porażka. Smar w sprayu jest wygodny dla mechaników, którzy przygotowują sprzęt kolarzom. Rowery są myte po każdym etapie, więc nie ma problemu ze zbieraniem brudu. Jeśli się ma kilkanaście maszyn do nasmarowania, aerozol jest dobrym rozwiązaniem.
No tak, masz rację. Ja wziąłem pod uwagę sytuację 'naszą' czyli amatorów
Inna sprawa co do smarów. Korzystam z Rohloffa drugi sezon. Kilka dni temu nasmarowałem umyty łańcuch, kilka godzin później zrobiłem w suchych warunkach 60km. Na następny dzień łańcuch czarny, zębatki, korba i przerzutka całe w ociekającym czarnym smarze. Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło. Nie wiecie co to mogło być? Może w łańcuchu zalegał odtłuszczacz albo coś?
#646
Posted 26 March 2015 - 23:22
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#652
Posted 27 March 2015 - 15:05
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#653
Posted 27 March 2015 - 15:28
No to zdradzę Wam mój sposób smarowania łańcucha. Używam do tego celu przepracowany olej przekładniowy, zmieniam go co roku w przekładni no to mam. Potem duuuuuuuuuuużo wycierania i jestem z pracy łańcucha zadowolony. I tak do następnego zapiszczenia czyli ok. 1000km. A jak bym nie miał przekładniowego, to bym używał zwykły - silnikowy.
#660
Posted 06 April 2015 - 16:34
Ale cudujecie :-)
- Senninho likes this