Canyon Ultimate SLX
#1
Napisano 03 lipiec 2011 - 20:35
Tzn gotowy do jazdy juz jest i jezdzi na pozyczonych kolach z drugiej szosy.
Jak rower doczeka sie finalnej wersji, postaram sie zrobic nico ciekawsze zdjecia.
Rama: Canyon Ultimate slx 62
Widelec: Canyon "1146"
Korba: Campa Record 11
BB: Campa SR
Manetki, przerzutki i kaseta: Sram Red-Red ;-)
Linki: PC + Jagwire (beda zmienione na alu)
Hamulce: KCNC C7
Kiera: Token
Sztyca: Ritchey/Canyon
Mostek: Ritchey
Siodlo: Smud
Pedaly: Xpedo Thrust "195g"
Zapozyczone kola: Alex 440sl
Koszyki: Smud
Waga na tch kolach 6126g
#2
Napisano 03 lipiec 2011 - 20:59
#3
Napisano 03 lipiec 2011 - 21:18
Stozki oparte o kaloryfer na 2-gim zdjeciu ;-)
#4
Napisano 03 lipiec 2011 - 21:29
Podoba mi się - wizualnie i osprzętowo. Waga też robi wrażenie
#5 Gosc_czonk86_*
Napisano 03 lipiec 2011 - 23:02
#6
Napisano 03 lipiec 2011 - 23:29
Oj tak....Waga też robi wrażenie
Pytanko z czystej ciekawości o koszyki: czy one w ogóle są w stanie utrzymać bidon 0.75 (pełny naturalnie) ?
#7
Napisano 04 lipiec 2011 - 00:22
188cm, tak mi w dowodzie napisali ;-)1415chris, ile masz wzrostu?
Z pelnym 0.5l zero jakichkolwiek problemow. Bede kupowal do nich 750ml ale nie widze powodow zeby nie daly rady.Pytanko z czystej ciekawości o koszyki: czy one w ogóle są w stanie utrzymać bidon 0.75 (pełny naturalnie) ?
Wbrew mizernej wadze 5g sa sztywne i trzymaja bidon (z racji swojej lejkowatosci) duzo lepiej niz inne koszyki karbonowe jakich uzywalem. Przy nawierzchni ala tarka gdzie wszystko wibruje jak stara pralka Frania, czasami bidony wyskakiwaly jak z procy.
Tu jedynie moze byc problem z ich wyciagnieciem
#8
Napisano 04 lipiec 2011 - 00:32
Rower klasa, ramy Canyon-a są proste i ... piękne, do tego ten czarny kolorek. Wrzucaj zdjęcia z docelowymi kółkami ;-)
#9
Napisano 04 lipiec 2011 - 05:25
Rower bardzo fajny taki stealth look mi osobiście odpowiada. Czekamy na foty ukończonego dzieła.
#10
Napisano 04 lipiec 2011 - 10:13
Na szosę jak najbardziej się nadają ale w mtb to raczej większego bidonu niż 0,5 bym nie dawał.
Rowerek piękny, na nowych kółkach będzie czad :mrgreen:
1415chris, mam nadzieję że na LB też wystawisz, czemu nie dałeś sztycy od Smuda ?
#11
Napisano 04 lipiec 2011 - 18:39
Jak nie naleze do zwolennikow marki Ritchey, to z ta sztyca nie jest zle. Przede wszystkim offset i UD mat carbon. Co prawda wazy swoje 143g ale po usunieciu napisow "Ritchey" wyglada ladnie
#12
Napisano 04 lipiec 2011 - 19:52
Co prawda wazy swoje 143g ale po usunieciu napisow "Ritchey" wyglada ladnie
przy jakiej długości?
Waga całości naprawdę super, ale co do samej ramy, to mi osobiście w ogóle się nie podoba. jest po prostu nijaka, ani fajny kształt, ani kolor. Z wyglądu taki prosty, zwykły rowerek. No ale kwestia gustu
#13 Gosc_łukasz_*
Napisano 04 lipiec 2011 - 20:51
#14
Napisano 04 lipiec 2011 - 21:51
300mmprzy jakiej długości?
Waga całości naprawdę super, ale co do samej ramy, to mi osobiście w ogóle się nie podoba. jest po prostu nijaka, ani fajny kształt, ani kolor. Z wyglądu taki prosty, zwykły rowerek. No ale kwestia gustu
No coz, sa gusta i gusciki, gdybym lubowal sie w "kolorowych" rowerach zapewne taki bym poskladal. Mnie osobiscie podoba sie minimalistyczna czern.
Koszyki:
TUTAJ
#15
Napisano 05 lipiec 2011 - 07:50
#16
Napisano 14 lipiec 2011 - 18:21
Sciagnalem owijke, bo przyszlo wymienic, jeszcze nieuzywane pancerze Jagwire na alu Niro. Wraca ta sama Cinelli cor, tzn nowa, bo ta owijka nadaje sie tylko do jednego owiniecia. Sciagniecie bez jej uszkodzenia jest chyba niemozliwe, jest bardzo delikatna.
Ale za to bardzo mila w dotyku, zapewnia wystarczajacy komfort, no i ta waga...
Pancerze robia wrazenie, wraz z PC zestaw okablowania wazy niecale 94g.
Co do kolek, to tylko wrazenia z zaplatania: przednie bardzo ladnie z w miare rownym naciagiem, powierzchnia hamujaca z jednej strony z mikro wypustkiem, ktory jednak wylapuje sie przy finalnym wykonczeniu. Zobaczymy czy podczas hamowania bedzie to uciazliwe...?
Z tylem bylo wiecej zabawy, alu tu winnym byla szprycha/nypel. W pewnym momencie nie dalo sie dalej nakrecic nypla. Skonczylo sie cienciem szprychy. Po wymianie wszystko elegancko.
Jak w praktyce, to sie zobaczy.
Waga kolek: 1121.3g
Calosc 5669.8g + misc (koszyki + sruby, chain deflector, klej).
#17
Napisano 14 lipiec 2011 - 21:31
łańcuch jeśli się nie mylę KMC dobrze Ci chodzi z Campą?
a zaplot?
no daj jakieś zdjęcie kół bo sam kombinuje żeby jakieś fajne złożyć i właśnie się wacham co do szpych i zaplotu, a waga wyszła Ci świetna.
#18
Napisano 14 lipiec 2011 - 21:41
#19
Napisano 14 lipiec 2011 - 21:44
Co do kol, to:
Obrecze light china 49mm, piasty bikehubstore (gdzies robione na tajwanie), szprychy mac 424, nyple sapim polyax.
Lancuch to KMC sl. Dziala wysmienicie z recordem, tak jak i z innymi korbami, ktorych uzywalem/uzywam z tym lancuchem (w trzech rowerach, 2 szosy i mtb).
#20
Napisano 14 lipiec 2011 - 22:36