Canyon Ultimate SLX
#82
Napisano 01 czerwiec 2012 - 22:09
#83
Napisano 06 czerwiec 2012 - 23:42
Po tygodniu dalej mam slady na glowie, podkrazone oczy, przechodzacy bol karku, dosyc upierdliwe bole klatki piersiowej i plecow, nie wspominajac o peknietej kosci obojczyka.
Giro, z tego co wyczytalem, oferuje "crash replacement", czyli mozliwosc nabycia kasku, do 3 lat, w obnizonej cenie.
I tak dla Aeosa to ok 30% mniej niz najnizsza cena jaka udalo mi sie znalezc (zaplacic),
zawsze to cos.
#84
Napisano 23 czerwiec 2012 - 17:20
Tego dlubania skutki:
https://picasaweb.go...feat=directlink
Przez pomylke zamowilem owijke cinelli gel cork, zamiast cork...... ale ze biala to zapewne niedlugo bedzie nadawala sie do zmiany. Duuuuzo mieksza od cork, aczkolwiek nie narzekalem na cork. Kierownica zrobila sie taka grubasna :->
Pancerze, ponownie niro, siodlo speca toupe.
Prosze sie nie smiac z naklejki....
#85 Gosc_łukasz_*
Napisano 25 czerwiec 2012 - 17:47
Dlaczego zmienileś siodło na cięższe? ja jezdze caly cza na tym Smud carbon co mi doradzileś i jest rewelacja , nie mialem jeszcze tak wygodnego wcześmiej a waży tylko 65g :-)Jezdzic jeszcze nie moge, wiec z nudow dlubie cos tu i tam.
#86
Napisano 25 czerwiec 2012 - 17:59
Nie zamienie smudowego siodla na zadne inne, no moze na nowsza wersje, aczkolwiek ta jest pare gram ciezsza od tych co mamy. Jak mi sie biel spodoba i jak bede mial szczescie aby sie z Piotrkiem skontaktowac, to moze jego siodlo w tym kolorze...?
Aczkolwiek teraz mysle o czyms bardziej egzotycznym: kombo od Berk-a.
#87 Gosc_Bullet_*
Napisano 25 czerwiec 2012 - 20:06
#88
Napisano 01 lipiec 2012 - 12:41
#89
Napisano 01 lipiec 2012 - 13:42
#90
Napisano 01 lipiec 2012 - 22:28
#91
Napisano 13 październik 2012 - 02:20
Wczesniejsze kola, chinskie karbony i alu na piastach Dati, byly pewnym eksperymentem.
Zastanawialem sie czy moze byc dobrze, lekko i tanio. Niestety stara zasada mowi, ze nie da sie pozenic tych 3 okreslen :!:
Te kola zlozylem z mysla o coddziennym uzytkowaniu. I zapewne trend na szersze obrecze, tez odegral tu swoja role.
https://picasaweb.go...feat=directlink
W szafie zalegala sztyca Tokena.
Troche przy niej popracowalem, a to sa tego efekty:
https://picasaweb.go...feat=directlink
Po dzisiejszym wypadzie:
https://picasaweb.go...feat=directlink
Jak ja lubie takie ciecia :evil:
#92
Napisano 20 październik 2012 - 17:24
Do z szytek jestem mega zadowolony. Świetnie niosą, na lepszych asfaltach 9/10 atm i idą jak burza, a jak trzeba trochę komfortu to 8 wystarczy. Po mojej jeździe i wadze sądzę, że szytki wytrzymają o wiele więcej niż przewiduje to producent.
#93
Napisano 20 październik 2012 - 18:00
I tak zestaw przezyl ok 5000-6000km. Polegl po wypadzie w dosc mokrych warunkach. Opony "zeszmacily" sie
To sa otwarte opony, wiec cos mozna z tym zrobic. Zobacze co...
Waga, hmmm, te kola sa ciezsze od karbonowych chinczykow o ok 300g. Do tego opony, z lateksami beda ciezsze ok 50g. Mysle, ze mniej wiecej jest ciezszy o 350g.
Przy codziennym uzytkowaniu, nie robi mi to zadnej roznicy. I w tym rowerze nie mam juz cisnienia na zmniejszanie wagi.
Mialy byc nowe kola pod szytke ale predzej bedzie chyba nowa rama.
Co do samych kol, polecam sprobowanie szerokich obreczy. 23mm robi naprawde roznice.
Duzo blizej takim kolom obutym w sensowne opony (niewulkanizowane) do szytek (tych dobrych). Jezdzilem na tych samych oponach na obreczach 19mm.
Teraz kola niosa lepiej, mniejsze opory. Wiekszy komfort, dmucham mniej o 10psi.
#94
Napisano 22 październik 2012 - 20:04