Skocz do zawartości


Zdjęcie

Koła gotowe firmowe


1149 odpowiedzi w tym temacie

#561 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3218 postów
  • SkądPoznań

Napisano 12 czerwiec 2015 - 14:30

A ja wiem czy nie robi to różnicy jak koło szybciej się zatrzymuje? Po to przecież dają w kołach łożyska ceramiczne aby jak najdłużej się kręciły i miały jak najmniejsze opory. 

Żeby jak najdłużej czyli latami :) i tak żeby miały jak najmniejsze opory i to pod obciążeniem.


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#562 impa

impa
  • Użytkownik
  • 1077 postów
  • SkądŚREM

Napisano 12 czerwiec 2015 - 22:20

Poświęciłem trochę czasu i  udało mi się zlikwidować luz w tylnym kole w 100%,przy czym koło kręci naprawdę ok,bez większych oporów.Mam nadzieje że po jutrzejszej jeździe będzie wszystko grać-choć przyznam szczerze że ten system kasowania luzów w fulcrumach nie wygląda zbyt pewnie.

 

 


  • Julkos lubi to

#563 kaczor

kaczor
  • Użytkownik
  • 232 postów
  • SkądKraków- okolice

Napisano 13 czerwiec 2015 - 08:10

kaczor, Kekacz jeszcze na tyle angielski znam :D i wiem co kupuję a właściwie znajomy bo to dla niego były ;)

 

Ha, nie wątpie:) Znajomość angielskiego nie zawsze wystarczy- czasem trzeba umieć czytać ze zrozumieniem :)  Ja kupowałem poźno w nocy po piwku i słowo "tubular" jakoś mi umknęło :) Czekam aż przyjdą i będe je sprzedawał lub odsyłał :/



#564 Gosc_wojtek10611_*

Gosc_wojtek10611_*
  • Gość

Napisano 13 czerwiec 2015 - 18:48

A co złego w szytkach, ja na Twoim miejscu bym popróbował chyba, że już próbowałeś :D



#565 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 13 czerwiec 2015 - 20:04

normalnie dajesz na tyl tufo/continentala, przod vittoria/veloflex i zalewasz tyl uszczelniaczem...



#566 kasica76

kasica76
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 15 czerwiec 2015 - 18:22

Witam
Chciałabym zakupić drugi komplet kół do szoski. Obecnie posiadam oryginalne jakie były montowane w corratecach cct czyli zzyzx 80mm. Niestety ważę 53kg i przy wietrznej pogodzie nie jestem w stanie utrzymać roweru. Znal­azłam takie i moje pytanie które będą le­psze
1. ­http://allegro.pl/fulcrum-kola-racing-sp­ort-db-disc-hg11-cyklomania-i5377934065.­html
2. ­http://allegro.pl/kola-shimano-105-wh-rs­30-i5439471965.html
Nie ukrywam że te shimano wizualnie lep­iej by pasowały ale chodzi mi o to które­ lepsze technologicznie
Czy po prostu kupić takie ­http://allegro.pl/kola-28-szosowe-shiman­o-wh-r501-30-8-9-10s-szosa-i5256278117.h­tml lub takie ­http://olx.pl/oferta/kola-szosowe-shiman­o-wh-rs30-CID767-IDawr9B.html#86e03ce87d

#567 severall

severall
  • Użytkownik
  • 690 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 16 czerwiec 2015 - 05:24

Te pierwsze Fulcrumy to są pod hamulce tarczowe więc prawdopodobnie odpadają ?. 

W tej cenie szukaj niskich kół które będą lżejsze. 

Moim skromnym zdaniem przy Twoim budżecie i Twojej niskiej masie można złożyć zestaw na wylajtowanych obręczach który będzie bił na głowę ciężkie gotowe koła znanych producentów. 



#568 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 16 czerwiec 2015 - 06:50

po prostu zamień się z kimś na stożki 40-50mm :)

albo lekki komplet na niskich obreczach



#569 griff

griff
  • Użytkownik
  • 59 postów
  • SkądDolnyśląsk

Napisano 17 czerwiec 2015 - 22:11

Cześć, 

 

Szukam kół do mojej szosy, bo te, na których teraz jeżdżę, są w fatalnym stanie, a przednie to mam w ogóle z roweru crossowego...

Nie ścigam się na szosie, ale jeżdżę sporo po górach jeśli ma to znaczenie.

 

Znalazłem Mavic Aksium One oraz w wersji Elite - te pierwsze za 600zł.

 

Dobre będą te koła? Kiedyś już słyszałem opinie, że jak koła treningowe, to "bierz Aksiumy - niezniszczalne" - czy to prawdziwe stwierdzenie? 

 

Budżet? Im taniej tym lepiej, ale jak mówię - jeżdżę całkiem sporo i dobrze byłoby mieć coś sensownego.



#570 Greek

Greek
  • Użytkownik
  • 2090 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 czerwiec 2015 - 22:43

Zbyt lekkie to one nie są. Jak na górki to ja bym rozważył na Twoim miejscu np. Campagnolo Vento albo Fulcrum Racing 5LG.

Albo lepiej dobrać coś samemu i wyjdzie jeszcze lżej w podobnej cenie.


"Najgorsze koło czyni najwięcej hałasu", Antoine de Rivarol

 

Ragazza Ravennesa

 


#571 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 czerwiec 2015 - 08:56

Podpinam się pod temat.

Co byście polecili na wysokie góry (Alpy)? Płaskich terenów praktycznie brak. Długie podjazdy i strome zjazdy. Budżet 300-400EUR. Moja waga 73kg.

Raczej pod dętki. 

 

Jak na razie moim faworytem są campy zondy, choć wiem że ew. serwis może być problematyczny. Coś innego polecacie?


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#572 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Napisano 05 lipiec 2015 - 11:35

Zastanawiam się które koła z poniższych wybrać 

1. http://www.bikeateli...a-dt-r24-spline

czy 

2. http://www.decathlon...id_8334630.html

http://www.decathlon...id_8334627.html

 

Wagowo wychodzi podobnie, ale nie wiem jak reszta 



#573 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3218 postów
  • SkądPoznań

Napisano 05 lipiec 2015 - 12:23

Dt


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#574 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Napisano 05 lipiec 2015 - 12:37

Ale w czym oprócz nazwy mają przewagę? 



#575 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3218 postów
  • SkądPoznań

Napisano 05 lipiec 2015 - 21:04

Mozesz mieć obręcze DT szprychy DT i piasty DT, albo koła ze sklepu Decathlon.


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#576 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Napisano 07 lipiec 2015 - 20:54

Zdecydowałem się jednak na mavic aksium one. Pierwsza przejażdżka i w porównaniu z poprzednimi bajka, choć są tylko o 160 gram lżejsze i mają szprychy aero, pierwsze wrażenie takie jakbym wsiadł na jakiś 2kg lżejszy rower.
Tylko problem bo na tylnym ruszając na boki jest delikatny luz.Dociskając mocniej zamykacze jest mniej wyczuwalny

#577 marcin.

marcin.
  • Użytkownik
  • 326 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 07 lipiec 2015 - 21:57

nie ma to jak autosugestia :)



#578 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Napisano 07 lipiec 2015 - 22:14

Napisałem chyba że w porównaniu z poprzednimi lepsze. A poprzednio nie miałem dura ace tylko zwykłe alex rimsy r450, wiec żadna autosugestia. Na tamtych zrobiłem 22 tys km, a jeszcze wczesniej ok 30 tys na jeszcze cięższych i zwyklejszych no name wiec czuje różnice. Tylko pytanie co z tym luzem? Czy to normalne zjawisko w tych kołach? Piasty niby bezobsługowe, stąd nie wiem czy to luz roboczy czy co

#579 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Napisano 08 lipiec 2015 - 09:22

No więc sprawa się wyjaśniła. Po zastosowaniu oryginalnych zamykaczy z zestawu luzu nie ma, natomiast na tych tytanowych z accenta nie da się domknąć aby nie było minimalnego luzu
  • qzn lubi to

#580 piotrek_poz

piotrek_poz
  • Użytkownik
  • 130 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 lipiec 2015 - 11:59

Używał ktoś tych fulcrumów w przełaju  http://www.cyklomani...-15,id5121.html ?

Chce wymienić fabryczne koła w Focusie Mares z 2014 na coś lżejszego.





Dodaj odpowiedź