Jump to content


Photo

Koła gotowe firmowe


1149 replies to this topic

#1001 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 01 August 2018 - 15:54

Tubulary od Hunta pod rimbrejki poniżej 1kg:

https://www.huntbike..._eid=b44fe975fe



#1002 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 706 posts

Posted 01 August 2018 - 19:15

Super lekkie to te Hunty nie są. Ale cena całkiem dobra. Za 920 gramowe No limited https://no-limited.p...ce-elite-sl-30/trzeba zapłacić więcej, ale waga też znacznie lepsza.



#1003 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 01 August 2018 - 20:57

No-limited mają tylko jeden model pod tarcze? i to też znaleziony jak się głębiej poszukało.. Powinni mieć na stronce podstawowe filtry na wielkość koła, rodzaj hamulców, rodzaj opony itd.



#1004 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 19 October 2018 - 10:18

Taką firmę Schmolke ostatnio znalazłem, droga jak 150, ale przynajmniej robią naprawdę lekkie koła, a nie drogie i ciężkie. Wczoraj mi potwierdzili, że w listopadzie wyjdzie 30tka na oponkę i disc/rim. W przypływie endorfin chyba się rzucę jak komplet disc będzie ważył ponżej 1200 :o 

https://www.schmolke...bon.com/wheels/



#1005 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,185 posts

Posted 19 October 2018 - 11:17

Poniżej 1200 gramów to chyba pod szytkę...

A jeśli pod oponę to raczej z jakimiś bardzo delikatnymi piastami.



#1006 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 19 October 2018 - 11:20

nie, spójrz na ten zestaw, na extralightach, 45tka, 1220g. 30tka powinna być jeszcze lżejsza:

https://www.schmolke...ncher-wheelset/

 

minus tylko 17,5mm wewn. szerokość, mało trochę.. 



#1007 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,185 posts

Posted 19 October 2018 - 11:29

Spojrzałem w międzyczasie, rzeczywiście waga jest szokująco niska.



#1008 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 posts

Posted 19 October 2018 - 13:53

Ciekawe jak ze sztywnoscia

#1009 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 19 October 2018 - 17:40

a Ty zadowolony jesteś z CLX 32? bo ciągle o nich myślę (zobaczymy jaką cenę da Schmolke za swoje wynalazki, ale obstawiam, że poniżej 10k nie przejdzie)



#1010 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 posts

Posted 19 October 2018 - 18:09

a Ty zadowolony jesteś z CLX 32? bo ciągle o nich myślę (zobaczymy jaką cenę da Schmolke za swoje wynalazki, ale obstawiam, że poniżej 10k nie przejdzie)


Jestem zadowolony, na Slunsku jest sporo dziur, studzienek, przejazdy kolejowe. Zrobily 3k i maja sie dobrze. Natomiast zrobilem chyba rekord gum w tym sezonie. Cottony fajne ale jednak malo odporne na przebicia/rozciecia. Za chwile zaloze zimowy spec kol czyli DT ER1400 z conti 4seasons i raczej nie spodziewam sie zbyt czestych awarii, przynajmniej tak bylo w zeszlym sezonie.

#1011 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 19 October 2018 - 19:13

Ja z kolei jestem pod wrażeniem tych dętek conti supersonic. Ok, na poczatku tylna sama z siebie się rozszczelniła w 3 miejscach (sic!) nie wiem jak oni je sklejają, ale połatałem i od 5 miesięcy spokój. Powoli schodziło z niej powietrze. A w zeszlym roku i w 2016 guma raz na miesiac to był standard.

#1012 KMQ

KMQ
  • Użytkownik
  • 829 posts

Posted 19 October 2018 - 19:28

Ja z kolei jestem pod wrażeniem tych dętek conti supersonic. Ok, na poczatku tylna sama z siebie się rozszczelniła w 3 miejscach (sic!) nie wiem jak oni je sklejają, ale połatałem i od 5 miesięcy spokój. Powoli schodziło z niej powietrze. A w zeszlym roku i w 2016 guma raz na miesiac to był standard.


A jakie opony?

#1013 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,614 posts
  • SkądSzczecin

Posted 19 October 2018 - 20:27

Na czym polega to "wrażenie", skoro dętki nie spełniają swojego podstawowego zadania, czyli trzymania powietrza? :D


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1014 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Posted 19 October 2018 - 20:36

Miałem podobne przygody z dętką Schwalbe XXlight (26 cali), i moje wrażenia są zdecydowanie negatywne.

Opisywałem niedawno problem tutaj: https://szosa.org/to...light-26x15-21/



#1015 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 20 October 2018 - 07:56

Opony vittoria corsa g+ i conti 4000s2.

Chodzi mi o to, że nie miałem z nimi przygód na trasie. W sensie bomba i w 1sec kapeć. Ani razu w tym roku nie zmieniałem opony na trasie (jakbym wiedzial to bym ten 400g nadbagaż pod siodelkiem zostawiał w domu :D). A nie tylko asfaltem jeździłem, nieraz solidnie w dziure przygrzmocilem i nic. 3 razy natomiast powietrze z tylnej detki schodzilo powoli i rano patrzylem a tu kapeć. I za kazdym razem bylo to rozszczelnienie na łaczeniach dwoch kawalkow gumy, a nie przygodna dziura. Przednie koło nic. Jakby troche technologie dopracowali byloby git :)

#1016 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 24 October 2018 - 15:42

Już są. Cena konkret. 1180g najlżejsza wersja clincher disc, 21mm wewn. szer.

https://www.schmolke...ncher-wheelset/



#1017 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 706 posts

Posted 24 October 2018 - 15:59

Całkiem niezła (rewelacyjna) waga pod oponkę. Szczególnie przy tej szerokości.



#1018 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 24 October 2018 - 21:07

Zapewne kola nie do tluczenia. Typowy ultralekki zestaw piast Extralite Cyber lub Tune Mig /Mag 50/150, do tego przod i NDS na Superspoke.

#1019 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,911 posts
  • SkądWarszawa

Posted 24 October 2018 - 21:20

mają wytrzymać gravel, więc na szosie powinno być tym bardziej ok

aczkolwiek i tak dam se z nimi siana, bo za drogie :D mieszkanie ważniejsze.. 

niemniej czekam na jakieś testy czy cuś



#1020 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,185 posts

Posted 02 November 2018 - 19:19

Lekkie, ale trochę wąskie:

http://www.carbon-ti...isc-38-clincher

 





Reply to this topic