Skocz do zawartości


Zdjęcie

Koła gotowe firmowe


1149 odpowiedzi w tym temacie

#1041 Krzysztof_K

Krzysztof_K
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Skądśląsk

Napisano 20 listopad 2018 - 10:29

W tej cenie znalazłem coś takiego,niska waga i ładny wygląd. Jagu Elite Alu 30CC

http://jagu-wheels.c...brake/alu-30cc/

Miał ktoś do czynienia z tymi kołami?



#1042 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3146 postów

Napisano 20 listopad 2018 - 10:35

Czy przypadkiem ktoś na forum nie pisał, że jego znajomemu momentalnie wytarła się w tych kołach Jagu ceramika i reklamacja została

odrzucona? 



#1043 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 829 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 20 listopad 2018 - 10:50

WItam

mam mozliwosc do kupienia uzywane przez sezon koła Mavic Cosmic exalith Carbon.Kolega sprzedaje i dodatkowo daje mi opony speca uzywane z kaseta ultegry.Warto brac to za 2500zł?dzieki z gory za pomoc



#1044 heavy_puchatek

heavy_puchatek
  • Użytkownik
  • 489 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 20 listopad 2018 - 12:10

Czy przypadkiem ktoś na forum nie pisał, że jego znajomemu momentalnie wytarła się w tych kołach Jagu ceramika i reklamacja została

odrzucona? 

 

Ja pisałem o przypadku kolegi. Z kolei bez tej ceramicznej powłoczki pewnie można brać - moje 22SL przejeździły sezon po górach bez najmniejszych problemów. Właściwie okazały się odporniejsze niż podobno pancerne Aksiumy, lepiej też wykonane. Ale z tą "ceramiką" to nie jest dobry pomysł :)



#1045 Krzysztof_K

Krzysztof_K
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Skądśląsk

Napisano 20 listopad 2018 - 12:36

heavy jak ze sztywnością tych 22SL,ile ważysz?

 



#1046 heavy_puchatek

heavy_puchatek
  • Użytkownik
  • 489 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 20 listopad 2018 - 13:13

W sezonie było całe ~56kg żywej wagi. Problemów ze sztywnością nie dostrzegam więc czy to butując czy kładąc się na zakrętach, też nic nie ociera :) Naciąg szprych jest spory, ale nic się z tym nie działo. Podobnie fajne odejście miały stare Ksyrium SL, miałem kiedyś ale pękła obręcz przy nyplu. Później Fulcrum 5 i Aksium Elite, to już nie to samo :)

 

Aha, te Jagu są dość wąskie. 21mm z zewnątrz - używałem z Michelin Pro 4 25mm, który realnie miał 28mm i o ile podczas jazdy wszystko ok, o tyle wyszarpanie tego balonu z hamulca wymagało użycia siły, ciężko przecisnąć.



#1047 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 20 listopad 2018 - 14:16

Ja pisałem o przypadku kolegi. Z kolei bez tej ceramicznej powłoczki pewnie można brać - moje 22SL przejeździły sezon po górach bez najmniejszych problemów. Właściwie okazały się odporniejsze niż podobno pancerne Aksiumy, lepiej też wykonane. Ale z tą "ceramiką" to nie jest dobry pomysł :)

 

bo tanim kosztem pryskana powłoka

Prawdziwa ceramika to tu:

https://www.blackcat...tegory=28417384


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#1048 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 20 listopad 2018 - 17:52

No nie wiem czy Lasery w tych Jagu to dobry pomysł, ja bym wybrał Protony.

#1049 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2204 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudzień 2018 - 21:31

Czyszczenie magazynów Vinci. Używa ktoś modelu XDR disc pod oponkę, jakieś doświadczenia z piastami XJD-201?

 

Edit: podmieniłem link do oferty bo wyprzedaż na te koła już się skończyła. 

https://vinci-wheels...-xdr-disc-38mm/

 

Pytanie przy okazji, jakie tarcze na 6 śrub 160mm? Odpowiednik jakościowy Ultegry Ice Tech. 



#1050 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudzień 2018 - 21:38

adaptery na 6 śrub ważą 100g, nie lepiej center lock?

a te Vinci to one alu czy karbon? bo nie mogę sie doszukać.. 



#1051 Marcin321

Marcin321
  • Użytkownik
  • 2204 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudzień 2018 - 21:45

adaptery na 6 śrub ważą 100g, nie lepiej center lock?

a te Vinci to one alu czy karbon? bo nie mogę sie doszukać.. 

 

Obręcze karbonowe, o tarcze pytałem bo te koła mają piasty IS więc czeka mnie zmiana. Adaptery jak rozumiem działają w drugą stronę, czyli tarcza IS do piasty CL.



#1052 mutos

mutos
  • Użytkownik
  • 89 postów
  • SkądOlkusz/Kraków/Mielec

Napisano 06 marzec 2019 - 15:29

Cześć

Poszukuje kompletu aluminiowych clincher pod zaciski. Moja waga to 78 kg. Jestem amatorem. Jeżdżę po płaskim i po stromych pagórkach.

Od kół oczekuję łatwości w konserwacji piasty, dostępności części zamiennych do piast. Odpornych na rozcentrowanie obręczy. Kwota w okolicach 1000 zł za komplet.

 

Moim faworytem był Mavic Aksium ze względu na bardzo niską cenę oraz wytrzymałe obręcze. Ale ostatnio jestem przekonany za takim rozwiązaniem w cenie 1190zł

https://fitwheels.eu...-1590g-p-8.html

 

Czy ktoś z szanownych forowiczów jest mi w stanie odpowiedzieć na pytanie czym różnią się Mavic:

https://www.bikestac...2019-50024.html649zł

https://www.bikestac...2019-50046.html1199zł

https://www.bikestac...25mm-50139.html1479zł

 

 

 



#1053 newjunior

newjunior
  • Użytkownik
  • 159 postów

Napisano 06 marzec 2019 - 16:23

Na piastach dt 350 i obręczach dt 460 mam zbudowane kola. Przebieg około 7 tys. Jestem zadowolony. Rozmawiałem z użytkownikiem innych kol DT Swiss i chwalił 2 letnia gwarancje na kola DT. Niektórzy uważają ze kola składane są mniej sztywne niż systemowe, nigdy nie miałem okazji sprawdzić ;)



#1054 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 marzec 2019 - 16:28

Niektórzy uważają ze kola składane są mniej sztywne niż systemowe, nigdy nie miałem okazji sprawdzić ;)

 

to akurat zupełnie nie prawda, lub Ci którzy tak twierdzą dostali źle zrobione/dobrane koła. 


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#1055 mutos

mutos
  • Użytkownik
  • 89 postów
  • SkądOlkusz/Kraków/Mielec

Napisano 06 marzec 2019 - 21:11

Newjunior, ile ważysz jeżeli można zapytać? Czy masz system Ratchet 18t. Jeżeli tak to czy możesz coś o nim napisać. Jakieś kłopoty z nim? Gładko się kręci? Czy ma luzy?

thomasz, a ty jak dobierasz zestaw pod zawodnika?

#1056 newjunior

newjunior
  • Użytkownik
  • 159 postów

Napisano 07 marzec 2019 - 09:27

moja waga 83 kg, piasty serwisowałem w serwisie także wiele nie powiem na temat systemu ratchet,



#1057 admsk

admsk
  • Użytkownik
  • 383 postów

Napisano 07 marzec 2019 - 09:47

Ratchet w piastach dt serwisujesz w rękach, bez narzędzi 👍🏻

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka



#1058 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 07 marzec 2019 - 10:40

thomasz, a ty jak dobierasz zestaw pod zawodnika?

 

U mnie każdy klient wypełnia ankietę gdzie pytam o: wagę zawodnika, moc w łydzie, przeznaczenie kół (dzienne, wyścigi), roczny dystans, budżet i jeszcze kilka innych parametrów.

 

Generalnie przy konfiguracji kół używam trójkąta: cena - waga - trwałość. Nie da się pogodzić tych wszystkich cech więc zawsze musi być pewien kompromis. Chodzi o to aby tak dobrać charakterystykę aby koła spełniały 100% oczekiwań klienta. Dla jednych ważna jest mega sztywność, dla innych ultra lekka waga a jeszcze inni szukają po prostu niezawodnego zestawu na lata.

 

Dlatego też mówiąc, że koła systemowe są sztywniejsze niż te ręcznie budowane to jak porównywanie jabłka do gruszki.


  • Marcin321 lubi to

45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#1059 mutos

mutos
  • Użytkownik
  • 89 postów
  • SkądOlkusz/Kraków/Mielec

Napisano 08 marzec 2019 - 13:42

U mnie każdy klient wypełnia ankietę gdzie pytam o: wagę zawodnika, moc w łydzie, przeznaczenie kół (dzienne, wyścigi), roczny dystans, budżet i jeszcze kilka innych parametrów.

 

Generalnie przy konfiguracji kół używam trójkąta: cena - waga - trwałość. Nie da się pogodzić tych wszystkich cech więc zawsze musi być pewien kompromis. Chodzi o to aby tak dobrać charakterystykę aby koła spełniały 100% oczekiwań klienta. Dla jednych ważna jest mega sztywność, dla innych ultra lekka waga a jeszcze inni szukają po prostu niezawodnego zestawu na lata.

 

Dlatego też mówiąc, że koła systemowe są sztywniejsze niż te ręcznie budowane to jak porównywanie jabłka do gruszki.

Ale przecież systemowe też można dobrać dla konkretnego zastosowania! Nie rozumiem gdzie tu przewaga składanych kół?



#1060 mutos

mutos
  • Użytkownik
  • 89 postów
  • SkądOlkusz/Kraków/Mielec

Napisano 08 marzec 2019 - 14:30

Które z tych kompletów wybralibyście? Jazda czysto amatorska, asfalty. Wszechstronne zastosowanie. Pod oponę. Solidne piasty z dostępem do części zamiennych. Możliwość ewentualnej wymiany pękniętej obręczy.

 

 

model/szerokość/wysokość/ilość szporych/ obciążenie/waga/cena

Mavic Cosmic Elite 2019              17   30   20/20  120kg  1770g  1440zł

Mavic Ksyrium UST WTS 2019    19   25   18/20  120kg  1650g  1548zł





Dodaj odpowiedź