Jump to content


Photo

Koła składane


1589 replies to this topic

#1381 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3,088 posts
  • SkądWLKP

Posted 25 March 2018 - 08:22

No, rękawice ma i wylewa... na klapki :D



#1382 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 316 posts

Posted 29 March 2018 - 10:26

No, rękawice ma i wylewa... na klapki :D

 

Klapki to przecież obuwie ochronne :D można lać śmiało :D:D



#1383 AmAdeuz

AmAdeuz
  • Użytkownik
  • 318 posts
  • SkądWroclaw

Posted 10 June 2018 - 20:42

 
Czy ktoś mógł by mi zasugerować, czy obecnie w rower przełajowy lepiej wrzucić cxp33 (cxp pro) czy np. DT R460 (pod 68-70kg). Nic szerszego niż 33, czasem 35mm zakładać nie bede.
Wiele lat jeździłem najpierw na cxp30, na cxp33 i nie mogę narzekać, miałem kiedyś również DT pr1.2 i tak samo sobie chwaliłem, stąd te dwie firmy. 
Wiem że dt jest szersza, tańsza trochę, dedykowana pod TR... cxp też można uszczelnić w sumie. 
Oczywiście rzecz tyczy się obręczy pod canti. 


#1384 picca

picca
  • Użytkownik
  • 560 posts
  • SkądWarszawa

Posted 14 June 2018 - 20:47

CXP 33 to w mojej prywatnej opinii szrot. Jest wąska, ciężka i badziewnie wykonana. Za to DT R460 to budżetowa, ale jak na swoją cenę przyzwoita propozycja. No i DT R460 jest szersza i tańsza. Wybór jest prosty. 



#1385 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Posted 14 June 2018 - 21:00

Też się zgodzę,że CXP 33 to badziew, tańsza i lepsza CXP 22



#1386 AmAdeuz

AmAdeuz
  • Użytkownik
  • 318 posts
  • SkądWroclaw

Posted 21 June 2018 - 09:55

Dzięki za opinie. Wybrałem 460tke. Wiele lat temu co prawda pamiętam że zaczęło się narzekanie na mavica, ale że już poziom szrotu osiągneli, to tego nie wiedziałem ;)



#1387 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,938 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 July 2018 - 17:06

Panowie, może zadam super głupie pytanie, proszę się nie śmiać, ale tak dobrze się nie znam :)

Czy jest sens/możliwość wymiany całej piasty tylnej? np. piasty DT Swiss/Roval na coś innego, cichszego?



#1388 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 1,050 posts
  • SkądPuławy

Posted 11 July 2018 - 17:20

Panowie, może zadam super głupie pytanie, proszę się nie śmiać, ale tak dobrze się nie znam :)

Czy jest sens/możliwość wymiany całej piasty tylnej? np. piasty DT Swiss/Roval na coś innego, cichszego?

Mówisz o pracy bębenka? Dla mnie im głośniejszy tym lepszy.



#1389 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 posts
  • SkądWrocław

Posted 11 July 2018 - 18:31

Panowie, może zadam super głupie pytanie, proszę się nie śmiać, ale tak dobrze się nie znam :)

Czy jest sens/możliwość wymiany całej piasty tylnej? np. piasty DT Swiss/Roval na coś innego, cichszego?

 

zależy jaką dokładnie masz piastę, ale istnieje możliwość 'upgradu' na ratchet z 54 ząbkami. Oryginalny smar i bedzie dużo ciszej....


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#1390 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,938 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 July 2018 - 19:56

@Ziutek, w szosie ma to jakiś tam urok, ale w crossie czy innym turystycznym/gravelowym/mtb to im ciszej tym lepiej dla mnie. Nie wkurwiam sąsiadów na klatce jak wyjeżdżam, nie straszę nikogo w lesie i można w grupce swobodnie pogadać bez tego warkotu i cieszyć się przyrodą. Serio jak się wnerwię to kupię tego XTRa Scylence nowego i zmienię piastę. 

 

Idealnie:



#1391 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Posted 13 July 2018 - 16:04

Jeśli chcesz wymienić piastę to:
1. Szukasz takiej która ma kołnierze o gabarytach jak obecna
2. Kupujesz inną na tyle samo dziur bez patrzenia na kołnierze i kupujesz też szprychy.

Co do raczeta na 54 zęby to widziałem opinie że jest delikatny i może ulec uszkodzeniu ze względu na minimalizm uzębienia.

Ten xtr jest w standardzie kompatybilnym z twoją ramą?
  • cauchy likes this

#1392 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,635 posts
  • SkądSzczecin

Posted 13 July 2018 - 16:26

Ten xtr jest w standardzie kompatybilnym z twoją ramą?

Z ramą, a przede wszystkim z kasetą. Z tego co wiem, MicroSpline ma nie być kompatybilny z dotychczasowymi kasetami.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1393 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2,938 posts
  • SkądWarszawa

Posted 13 July 2018 - 17:00

Rozważam w ogóle sprzedaż obecnego crossa całego a zakup nowego roweru ew. ramy i poskładania roweru od zera. Poczekam może na jakieś gotowce na tym XTRze, ale jeśli ta piasta ma być kompatybilna tylko z tymi nowymi kasetami to mega bieda. 



#1394 uzurpator

uzurpator
  • Użytkownik
  • 664 posts
  • SkądKatowice

Posted 13 July 2018 - 23:12

Z ramą, a przede wszystkim z kasetą. Z tego co wiem, MicroSpline ma nie być kompatybilny z dotychczasowymi kasetami.

 

Scylence jest też ( tudzeż: ma być ) w Dura Ace i znając shimano za rok/dwa będzie i w 105.



#1395 Rolf

Rolf
  • Użytkownik
  • 59 posts
  • SkądKraków

Posted 21 August 2018 - 20:04

Krótkie pytanko:

https://fitwheels.eu...1595g-p-27.html

Jjuż chciałem zamawiać te kółka (DT R460, DT 370), ale teraz widzę, że na forum dużo innych ciekawych rzeczy polecacie, typu obręcze Kinlin czy piasty bikehubstore... Czy można złożyć coś równie trwałego, lecz lżejszego, za 1000 z hakiem? Ważę 76 kg, plus kilka kilogramów w podsiodłówkę bywa, że ładuję.



#1396 IOO

IOO
  • Użytkownik
  • 29 posts

Posted 28 August 2018 - 14:15

Czy ktoś zna jeszcze jakieś warte polecenia obrecze aluminiowe o szerokości wewnętrznej przynajmniej 18mm? Do tego żeby były dostępne w Polsce lub w jakimś niemieckim sklepie internetowym.
Na razie to tylko dt r460 i mavic open pro ust znalazlem.

#1397 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3,088 posts
  • SkądWLKP

Posted 30 August 2018 - 06:56

DT RR511

#1398 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 posts
  • SkądWrocław

Posted 30 August 2018 - 09:44

Czy ktoś zna jeszcze jakieś warte polecenia obrecze aluminiowe o szerokości wewnętrznej przynajmniej 18mm? Do tego żeby były dostępne w Polsce lub w jakimś niemieckim sklepie internetowym.
Na razie to tylko dt r460 i mavic open pro ust znalazlem.

 

Kinlin XR31-T lub Kinlin XR26-T, Duke road runner

Będę w Polsce we wrześniu więc mogę przywieźć obręcze lub złożyć koła. Kontakt PRIV lub [email protected]


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#1399 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,693 posts
  • SkądKraków

Posted 31 August 2018 - 20:40

DT RR511

oprócz tego dt r460 jak już napisano to dobre i sztywne obręcze, montowanie kól na nich to czysta przyjemność.

Jest jeszcze niższy profil niż dt r460 , ale to już jak chcesz.

Dt R460 ma najlepszy stosunek ceny do jakości, uwalisz ją , zetrzesz masz tanio zamianę i szybko.

A propo jazdy . .  felga ma masę 460 g i jest masa rotacyjna jest bardzo mała, na podjazdach dobrze się zachowuje - lekko wkręca w obroty..

Typowy zestaw treningowo ścigancki to 24/28 szprych.


Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#1400 IOO

IOO
  • Użytkownik
  • 29 posts

Posted 04 September 2018 - 19:25

A czy przy niecałych 70kg 20/24 wystarczy? Koła raczej do codziennego tyrania.
Zakładam obrecze dt r460.



Reply to this topic