Skocz do zawartości


Zdjęcie

Koła składane


1585 odpowiedzi w tym temacie

#1381 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 25 marzec 2018 - 08:22

No, rękawice ma i wylewa... na klapki :D



#1382 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 315 postów

Napisano 29 marzec 2018 - 10:26

No, rękawice ma i wylewa... na klapki :D

 

Klapki to przecież obuwie ochronne :D można lać śmiało :D:D



#1383 AmAdeuz

AmAdeuz
  • Użytkownik
  • 318 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 10 czerwiec 2018 - 20:42

 
Czy ktoś mógł by mi zasugerować, czy obecnie w rower przełajowy lepiej wrzucić cxp33 (cxp pro) czy np. DT R460 (pod 68-70kg). Nic szerszego niż 33, czasem 35mm zakładać nie bede.
Wiele lat jeździłem najpierw na cxp30, na cxp33 i nie mogę narzekać, miałem kiedyś również DT pr1.2 i tak samo sobie chwaliłem, stąd te dwie firmy. 
Wiem że dt jest szersza, tańsza trochę, dedykowana pod TR... cxp też można uszczelnić w sumie. 
Oczywiście rzecz tyczy się obręczy pod canti. 


#1384 picca

picca
  • Użytkownik
  • 560 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwiec 2018 - 20:47

CXP 33 to w mojej prywatnej opinii szrot. Jest wąska, ciężka i badziewnie wykonana. Za to DT R460 to budżetowa, ale jak na swoją cenę przyzwoita propozycja. No i DT R460 jest szersza i tańsza. Wybór jest prosty. 



#1385 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 14 czerwiec 2018 - 21:00

Też się zgodzę,że CXP 33 to badziew, tańsza i lepsza CXP 22



#1386 AmAdeuz

AmAdeuz
  • Użytkownik
  • 318 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 21 czerwiec 2018 - 09:55

Dzięki za opinie. Wybrałem 460tke. Wiele lat temu co prawda pamiętam że zaczęło się narzekanie na mavica, ale że już poziom szrotu osiągneli, to tego nie wiedziałem ;)



#1387 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2875 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 lipiec 2018 - 17:06

Panowie, może zadam super głupie pytanie, proszę się nie śmiać, ale tak dobrze się nie znam :)

Czy jest sens/możliwość wymiany całej piasty tylnej? np. piasty DT Swiss/Roval na coś innego, cichszego?



#1388 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 1050 postów
  • SkądPuławy

Napisano 11 lipiec 2018 - 17:20

Panowie, może zadam super głupie pytanie, proszę się nie śmiać, ale tak dobrze się nie znam :)

Czy jest sens/możliwość wymiany całej piasty tylnej? np. piasty DT Swiss/Roval na coś innego, cichszego?

Mówisz o pracy bębenka? Dla mnie im głośniejszy tym lepszy.



#1389 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 11 lipiec 2018 - 18:31

Panowie, może zadam super głupie pytanie, proszę się nie śmiać, ale tak dobrze się nie znam :)

Czy jest sens/możliwość wymiany całej piasty tylnej? np. piasty DT Swiss/Roval na coś innego, cichszego?

 

zależy jaką dokładnie masz piastę, ale istnieje możliwość 'upgradu' na ratchet z 54 ząbkami. Oryginalny smar i bedzie dużo ciszej....


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#1390 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2875 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 lipiec 2018 - 19:56

@Ziutek, w szosie ma to jakiś tam urok, ale w crossie czy innym turystycznym/gravelowym/mtb to im ciszej tym lepiej dla mnie. Nie wkurwiam sąsiadów na klatce jak wyjeżdżam, nie straszę nikogo w lesie i można w grupce swobodnie pogadać bez tego warkotu i cieszyć się przyrodą. Serio jak się wnerwię to kupię tego XTRa Scylence nowego i zmienię piastę. 

 

Idealnie:



#1391 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 13 lipiec 2018 - 16:04

Jeśli chcesz wymienić piastę to:
1. Szukasz takiej która ma kołnierze o gabarytach jak obecna
2. Kupujesz inną na tyle samo dziur bez patrzenia na kołnierze i kupujesz też szprychy.

Co do raczeta na 54 zęby to widziałem opinie że jest delikatny i może ulec uszkodzeniu ze względu na minimalizm uzębienia.

Ten xtr jest w standardzie kompatybilnym z twoją ramą?
  • cauchy lubi to

#1392 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8543 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 lipiec 2018 - 16:26

Ten xtr jest w standardzie kompatybilnym z twoją ramą?

Z ramą, a przede wszystkim z kasetą. Z tego co wiem, MicroSpline ma nie być kompatybilny z dotychczasowymi kasetami.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1393 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2875 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 lipiec 2018 - 17:00

Rozważam w ogóle sprzedaż obecnego crossa całego a zakup nowego roweru ew. ramy i poskładania roweru od zera. Poczekam może na jakieś gotowce na tym XTRze, ale jeśli ta piasta ma być kompatybilna tylko z tymi nowymi kasetami to mega bieda. 



#1394 uzurpator

uzurpator
  • Użytkownik
  • 661 postów
  • SkądKatowice

Napisano 13 lipiec 2018 - 23:12

Z ramą, a przede wszystkim z kasetą. Z tego co wiem, MicroSpline ma nie być kompatybilny z dotychczasowymi kasetami.

 

Scylence jest też ( tudzeż: ma być ) w Dura Ace i znając shimano za rok/dwa będzie i w 105.



#1395 Rolf

Rolf
  • Użytkownik
  • 59 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 sierpień 2018 - 20:04

Krótkie pytanko:

https://fitwheels.eu...1595g-p-27.html

Jjuż chciałem zamawiać te kółka (DT R460, DT 370), ale teraz widzę, że na forum dużo innych ciekawych rzeczy polecacie, typu obręcze Kinlin czy piasty bikehubstore... Czy można złożyć coś równie trwałego, lecz lżejszego, za 1000 z hakiem? Ważę 76 kg, plus kilka kilogramów w podsiodłówkę bywa, że ładuję.



#1396 IOO

IOO
  • Użytkownik
  • 29 postów

Napisano 28 sierpień 2018 - 14:15

Czy ktoś zna jeszcze jakieś warte polecenia obrecze aluminiowe o szerokości wewnętrznej przynajmniej 18mm? Do tego żeby były dostępne w Polsce lub w jakimś niemieckim sklepie internetowym.
Na razie to tylko dt r460 i mavic open pro ust znalazlem.

#1397 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 30 sierpień 2018 - 06:56

DT RR511

#1398 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 30 sierpień 2018 - 09:44

Czy ktoś zna jeszcze jakieś warte polecenia obrecze aluminiowe o szerokości wewnętrznej przynajmniej 18mm? Do tego żeby były dostępne w Polsce lub w jakimś niemieckim sklepie internetowym.
Na razie to tylko dt r460 i mavic open pro ust znalazlem.

 

Kinlin XR31-T lub Kinlin XR26-T, Duke road runner

Będę w Polsce we wrześniu więc mogę przywieźć obręcze lub złożyć koła. Kontakt PRIV lub [email protected]


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#1399 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4683 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 sierpień 2018 - 20:40

DT RR511

oprócz tego dt r460 jak już napisano to dobre i sztywne obręcze, montowanie kól na nich to czysta przyjemność.

Jest jeszcze niższy profil niż dt r460 , ale to już jak chcesz.

Dt R460 ma najlepszy stosunek ceny do jakości, uwalisz ją , zetrzesz masz tanio zamianę i szybko.

A propo jazdy . .  felga ma masę 460 g i jest masa rotacyjna jest bardzo mała, na podjazdach dobrze się zachowuje - lekko wkręca w obroty..

Typowy zestaw treningowo ścigancki to 24/28 szprych.


Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#1400 IOO

IOO
  • Użytkownik
  • 29 postów

Napisano 04 wrzesień 2018 - 19:25

A czy przy niecałych 70kg 20/24 wystarczy? Koła raczej do codziennego tyrania.
Zakładam obrecze dt r460.



Dodaj odpowiedź