mnie odpukać wadliwa się jeszcze nie trafiła. Może jest jakaś kontrola jakości na export to CH
Koła składane
#1501
Posted 23 May 2019 - 18:35
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
#1502
Posted 19 June 2019 - 07:52
Panowie co sądzicie o takich karbonowych chińczykach:
- obręcz 38mm,
- piasta na łożyskach maszynowych, bębenek 6 zapadek 48pkt zazębienia (bitex ?)
- nyple alu Sapim,
- szprychy CN SPOKE Mac 424 aero.
Waga 1150 -1200g ; koszt 2400 PLN
Koła pod szytki, używane jako drugi komplet na wyścigach i gonkach. Waga ridera 73-75kg
Jakieś alternatywy czy raczej nie ma szans w tym budżecie ? Mógłbym dorzucić jeszcze tysiaka np. w piasty DT240 tylko nie wiem czy jest sens w tym przypadku. Wagowo lżej nie będzie, a często katowane nie będą. No i to dalej chińskie obręcze :/
No chyba że coś innego w budżecie 3500 max...
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#1506
Posted 20 February 2020 - 16:25
Jeździ ktoś może na obręczach DT RR411 w rowerze przełajowym? Czy te obręcze są wytrzymałe? bo to że lekkie to już wiem...
Moja waga to 70kg. Koła do roweru przełajowego, które nie będą miały lekko - ciasne single, dużo korzeni, uskoków, do tego latem ciąganie dzieciaka w przyczepce.
Jednocześnie chciałbym coś lekkiego w okolicach tych ~1500g .
Poradzicie coś sprawdzonego?
Czy RR411 24/28H + szprychy CX Ray + piasty DT350/240s SP to będzie dobry zestaw?
#1507
Posted 09 April 2020 - 15:00
Planuję w najbliższym czasie złożyć koła na obręczach DT Swiss R460 i szprychach CN Spoke 424, ale zanim się zdecyduję postanowiłem się poradzić mądrzejszych od siebie - czy w podobnych przedziałach cenowych jest jakaś sensowna alternatywa dla wyżej wymienionych?
Moja waga 92kg, koła treningowe, do jazdy po w miarę równym asfalcie, bez przesadnego katowania.
Z góry dzięki!
[Edit] Pod hamulce szczękowe
#1508
Posted 09 April 2020 - 15:06
Planuję w najbliższym czasie złożyć koła na obręczach DT Swiss R460 i szprychach CN Spoke 424, ale zanim się zdecyduję postanowiłem się poradzić mądrzejszych od siebie - czy w podobnych przedziałach cenowych jest jakaś sensowna alternatywa dla wyżej wymienionych?
Moja waga 92kg, koła treningowe, do jazdy po w miarę równym asfalcie, bez przesadnego katowania.
Z góry dzięki!
[Edit] Pod hamulce szczękowe
pod Twoją wagę złóż sobie min 24/28h. Raczej na innych szprychach - sapim, pillar PSR lub DT. Na CN szkoda kasy. Obręcze średnie, ale jak trafisz na dobrze złączoną to nie będziesz miał bicia przy hamowaniu
- Michauke likes this
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
#1509
Posted 09 April 2020 - 15:35
pod Twoją wagę złóż sobie min 24/28h. Raczej na innych szprychach - sapim, pillar PSR lub DT. Na CN szkoda kasy. Obręcze średnie, ale jak trafisz na dobrze złączoną to nie będziesz miał bicia przy hamowaniu
Dzięki
A jakie inne obręcze ewentualnie byś polecił? Mógłbym ostatecznie trochę dopłacić.
#1510
Posted 09 April 2020 - 15:42
Dzięki
A jakie inne obręcze ewentualnie byś polecił? Mógłbym ostatecznie trochę dopłacić.
z dt Swiss obręcze z serii rr (411,511) są spawane
możesz rozważyć kinlina (choć są pinowane jak r460) ale za to są szersze, lżejsze i ładnie pracują w systemie bezdętkowym
duke road runner
Gdybym mieszkał w PL i z racji tego że pod poznaniem jest fabryka DT to poszedłbym w serię rr bo prawdopodobnie dostaniesz je najtaniej
- Michauke likes this
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
#1511
Posted 09 April 2020 - 15:46
z dt Swiss obręcze z serii rr (411,511) są spawane
możesz rozważyć kinlina (choć są pinowane jak r460) ale za to są szersze, lżejsze i ładnie pracują w systemie bezdętkowym
duke road runner
Gdybym mieszkał w PL i z racji tego że pod poznaniem jest fabryka DT to poszedłbym w serię rr bo prawdopodobnie dostaniesz je najtaniej
Myślałem o kinlinach, ale trafiłem na opinie że do bardzo wytrzymałych nie należą, a jednak swoje ważę. Jeśli już, to jaki model? XR-300?
#1512
Posted 09 April 2020 - 15:48
Myślałem o kinlinach, ale trafiłem na opinie że do bardzo wytrzymałych nie należą, a jednak swoje ważę. Jeśli już, to jaki model? XR-300?
Kinliny to jedne z najmocniejszych obręczy. XR-300 to bardzo stary model. Obecnie to XR26T lub XR31T. Robiłem na tych obręczach koła dla gościa o wadze 120kg. Mają się świetnie do dziś, 3 rok, rocznie ok 4000km
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
#1513
Posted 09 April 2020 - 15:55
Kinliny to jedne z najmocniejszych obręczy. XR-300 to bardzo stary model. Obecnie to XR26T lub XR31T. Robiłem na tych obręczach koła dla gościa o wadze 120kg. Mają się świetnie do dziś, 3 rok, rocznie ok 4000km
W Polsce ich pewnie nie znajdę (chyba że ktoś mnie uświadomi, że się mylę). Dzięki za wszystkie rady
#1514
Posted 10 April 2020 - 09:15
Szukaj czegos szerszego. Tez nie ma co popadac w skrajnosc i szukac mega szerokich aluminiowych obreczy, ok 23mm to taki dzisiejszy przyzwoity standard. Nie bede sie tu rozpisywal czemu szersze a nie wezsze, mozesz sobie gdzies poczytac. Do tego najlepiej aby obrecze mialy spawane laczenia, wieksza szansa, ze nie bedziesz czul laczenia przy hamowaniu.
Szprychy, tu mozna wyjsc z zalozenia, na czym ci najbardziej zalezy i na ile pozwala budzet.
Wielkiego doswiadczenia w temacie szprych nie mam, bo wszystkie kola jakie mam, te kupione, jak i te ktore poskladalem sa na cx rayach.
Tu ludzie, jak thomasz, zajmujacy sie kolami na co dzien, beda mieli wiecej do powiedzenia. Ale jedyne szprychy, a bylo ich sztuk dwie, jakie mi kiedykolwiek pekly, byly to CN 424. Moze moje poczatki w skladaniu kol lub kiepski dobor komponentow mialy tu wieksze znaczenie niz sama jakosc tych szprych, niemniej fakt pozostaje faktem.
Nic nie piszesz o piastach(?)
- kaloo likes this
#1515
Posted 10 April 2020 - 09:46
Gdyby było mnie stać na CX Ray, nawet bym się nie zastanawiał. Szprychy jeszcze przemyślę.
Jeśli chodzi o obręcze to myślę żeby pójść za radą thomasza i dołożyć do rr411, one jak myślę są dostatecznie szerokie.
#1516
Posted 10 April 2020 - 09:46
Gdyby było mnie stać na CX Ray, nawet bym się nie zastanawiał. Szprychy jeszcze przemyślę.
Jeśli chodzi o obręcze to myślę żeby pójść za radą thomasza i dołożyć do rr411, one jak myślę są dostatecznie szerokie.
#1517
Posted 10 April 2020 - 19:21
Lepiej kup sapimy np D-light lub pillar PSR okrągłe niż aero cn spoke. Ja żadnej różnicy pomiędzy aero a okrągłymi nie czuję. Nie jestem żadnym prosem, ale swoje kilometry robię. Na zjazdach wyciągam 70-80km/h zarówno przy okrągłych jak i aero. Max jechałem 99km/h ale to już na wyższych stożkach i one głównie robią robotę.
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
#1518
Posted 12 April 2020 - 18:58
Szprychy aero nie działają, ale wyglądają
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#1519
Posted 12 April 2020 - 19:44
https://flocycling.c...nd-round-spokes
- thomasz likes this
#1520
Posted 13 April 2020 - 13:36
Panowie, a czy jest sens inwastować w zestaw na piastach Novatec A291-SL/F482-SL?
Fajnie wypada wagowo i cenowo natomiast jak to jest z wytrzymałością? Koła mają być treningowe, szosowe, pod wagę 75 kg do użytkowania na przecętnej jakości świetokrzyskich asfaltach.
Czy lepiej w takich warunkach zostać zostać przy DT350, które użytkuję od roku w innym zestawie kół i żadnych problemów z nimi nie było?