Mam 25 mm po zewnętrznej i założone na to Conti GP4000 25mm, ale nie mam suwmiarki niestety. Wrzucę popołudniu zdjęcie jeśli to Wam coś powie.
Napisano 16 maj 2019 - 18:25
Napisano 16 maj 2019 - 18:39
Pytanie z serii kontrolnych - jeździsz na ostrym kole?
A tak bez żartów to w pewnym sensie jest to normalne chociaż nie świadczy dobrze o tylnej piaście. Dzieje się tak wtedy kiedy bębenek stawia większy opór niż reszta napędu razem wzięta (łańcuch, kółka przerzutki i suport). Pewnie sytuacja się unormuje jak trochę pojeździsz.
Jeśli nie zaobserwujesz poprawy to nie pozostanie nic innego jak kupić karnet na tor w Pruszkowie.
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
Napisano 16 maj 2019 - 20:13
Napisano 23 maj 2019 - 15:18
Czy te obręcze dt r460 są jakieś felerne? Drugi raz będę reklamował koła przez wciągnięta obręcz na odcinku ~10cm przez co podczas jazdy jest mocne bicie. Jest ewentualnie jakaś alternatywa w postaci gotowych kół do 1600zł? bo jak pomyśle, że innym miejscu znowu będę musiał walczyć żeby dostać sprawne i dobrze poskładane koła to aż mi źle.
Napisano 23 maj 2019 - 15:43
Czy te obręcze dt r460 są jakieś felerne? Drugi raz będę reklamował koła przez wciągnięta obręcz na odcinku ~10cm przez co podczas jazdy jest mocne bicie. Jest ewentualnie jakaś alternatywa w postaci gotowych kół do 1600zł? bo jak pomyśle, że innym miejscu znowu będę musiał walczyć żeby dostać sprawne i dobrze poskładane koła to aż mi źle.
możesz zapodać jakieś foto? Co znaczy wciągnięta obręcz?
Jak masz nie daleko do Poznania to możesz odwiedzić fabrykę i pokazać obręcz
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
Napisano 23 maj 2019 - 16:03
Napisano 23 maj 2019 - 16:06
jeżeli jest to okolica spawu/łączenia obręczy to możesz to zeszlifować na mokro. Papier ścierny 600tka i na mokro a następnie gąbką to zmatowienia lakieru na sucho.
To powinno pomóc zakładając że to samo łączenie jest powodem bicia klocków i koło jest poprawnie złożone (naciąg szprych)
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
Napisano 23 maj 2019 - 16:24
Jeżeli jest wgięta obręcz z dwóch stron tak jakby ktoś ścisnął ścianki obręczy na odcinku ~10cm to papier ścierny mi w niczym, nie pomoże.
LOL 10cm? to faktycznie raczej wada obręczy...
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
Napisano 23 maj 2019 - 17:56
Jednak nie ma to jak kinlin
DT Swiss 460 to obręcz budżetowa, nie pierwszy raz czytam o złej jakości wykonania. Miałem/mam koła zbudowane/systemowe na obręczach RR415/440 i nie ma się do czego przyczepić.