Aspartam, jak dla mnie na ogromny plus jest ta torba, dodaje rowerowi "to coś". Ładnie odrestaurowany, mi tylko te pancerze przeszkadzają.
A tak poza tematem - jesteś z Goleszowa k. Skoczowa?
Napisano 07 kwiecień 2014 - 21:20
Coraz bardziej podobają mi się te klasyki retro. I nachodzi mnie, żeby sobie wyszykować właśnie coś takiego, jak na zdjęciu, z posta kolegi Aspartam. Dokładnie w takiej formie i powiesić na ścianie w garażu. Żeby to jeszcze pokryć chromem w całości. Po prostu bajka
Napisano 11 kwiecień 2014 - 12:38
To ja pochwale sie swoim rowerem. Szwajcarski titan na shimano 600 6spd. Zmienilem w nim siodelko ze sztyca, opony i detki, owijke, zalozylem spd m520. Wada roweru sa notorycznie luzujace sie stery i slabe hamulce a tak poza tym smiga sie bardzo przyjemnie, choc rower traktuje czysto rekreacyjnie.
Napisano 13 kwiecień 2014 - 23:23
Dzieki za sugestie. Stery sa tego typu: http://allegro.pl/st...4150071510.html i niestety nie moge znalezc do nich kluczy. Jedyne co dziala to klucz nastawny typu zabka ale tu tez jest problem bo te klucze sa za grube zeby uzyc dwoch na raz - jednego do trzymania nakretki a drugiego do kontry. Wiec gdy skrecam to przesuwaja sie obie nakretki i luzy na widelcu znikaja wtedy gdy kierownica kreci sie na boki z lekki oporem. Poza tym wydaje mi sie ze gwint jest juz mocno zmeczony przynajmniej tak to wyglada w okolicach rowka na ten zabek z podkladki.
Jesli chodzi o klocki to jakie byscie polecali? Czy nowe klocki pasuja do tych starych hamulcow?
Napisano 22 kwiecień 2014 - 02:24
http://www.ebay.co.u...R-/131170365932
Albo sprawisz sobie takie klucze, albo trzeba będzie wymienić stery.
Nowe klocki podejdą, ale zawsze można poszukać jakichś stylizowanych na starodawne "kosteczki" z nowoczesnymi mieszankami gumy.
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
Napisano 08 czerwiec 2014 - 17:34
Napisano 05 lipiec 2014 - 11:50
Cześć czołem! Po roku ujeżdżania czerwonego Pinnacle'a trafiła mi się taka oto szosa:
Peugeot Saint Bernard PE13DZ. Rower kupiony za 350pln (było warto?)
Trochę o sprzęcie- rocznik '89, sprawdzony po numerach na ramie i katalogu z 89go
Rama - HLE
Stery i kierownica - CTA
Piasty - Maillard Helicomatic
Obręcze- chyba Mavic (naklejki dawno temu zniknęły i został tylko klej)
Przerzutka tył- Simplex S001, przód -jakieś Shimano
Hamulce i klamki-CLB Omega R
Pedały- Shimano, z jednej strony na wpinkę, z drugiej platforma
W końcu coś, za co nie zostanę zrugany hehehe
Trochę rdzy tu i tam, opony do wymiany i standardowa regulacja przełożeń.
NO i to malowanie.. koszmarne
Napisano 05 lipiec 2014 - 13:22
Gazelle na Reynolds 531c, niestety nie jest już w moim posiadaniu. Stara grupa 8 rz. 105 i R600.
Teraz mam w zanadrzu nowy build. Rama stalowa na Reynolds 753 Track, potrzeba niestety "kilka tysiączków", aby ją godnie uzbroić w osprzet.
Napisano 13 wrzesień 2014 - 14:05
Napisano 04 styczeń 2015 - 19:22
moja nieszosowa landrynka :-P :-D
kosztowała całe 200 zł. W pierwszej kolejności wymieniłam siodełko (ori było strasznie niewygodnie), później lampki (na zdj jeszcze stare) - jazda z dynamo była co najmniej denerwująca :-D Porobię jeszcze kilka rzeczy i na dojazdy do pracy (w sukience/spódnicy!) będzie w sam raz :-)
Myślałam, że szybko się rozpadnie, ale póki co bez problemu skacze po krawężnikach czy korzeniach ;-)
CUBE AGREE HPA
Napisano 05 styczeń 2015 - 17:28
u mnie z klasyków polski rysiek
dośc fajnie ubrane, prawie nowe MA40 z niestartą ceramiką, korba Campagnolo Super Record (niestety strada) stery Record Pista, Siodło Concor, do tego kokpit, Nitto - full NJS
oraz miejski cygan, u mnie troche ogarnięty, chwty ze sznurka, siodło z favorita, 80zł, wygląda jak z bagna, piękny.
Napisano 07 styczeń 2015 - 11:11
Ostre specyficzna rzecz, na torze sama przyjemnosc, na ulicy, w trasie - trzeba byc ostrożnym, posiadać wyobraźnie - ale pozatym, jest to troche mistyczne przeżycie, tylko Ty i rower, nic, żadna klamka, żadna manetka nie odciąga twojej glowy od jednego zdania, pchać swoją kulke gówna jak skarabeusz