To wszystko strava. Gdyby nie publikowanie statów nikt by się nimi nie przejmował. BTW, kto w ogóle jeszcze te staty obczaja? ;D bo ja przyznaję, że srollując klikam w ciemno kudosy i z rzadka, czasami po wyścigu, zerkam na kilku znajomych kto jakie średnie waty zakręcił.
Jak jeździć rowerem szosowym w Polsce.. ?
#2423
Posted 23 August 2022 - 11:14
To wszystko strava. Gdyby nie publikowanie statów nikt by się nimi nie przejmował. BTW, kto w ogóle jeszcze te staty obczaja? ;D bo ja przyznaję, że srollując klikam w ciemno kudosy i z rzadka, czasami po wyścigu, zerkam na kilku znajomych kto jakie średnie waty zakręcił.
Jedynie co ogladam to zdjęcia jesli ktoś umieszcza. Ale teraz z tymi krótkimi filmikami to kogoś poniosło. Co do stravy i tych kom to u nas są tak poprowadzone np na ścieżce rowerowe że przecinają drogę publiczną i to o sporym ruchu. Gratuluje temu co założył ten kom czy jak to się nazywa.
#2424
Posted 23 August 2022 - 12:01
Była już dyskusja o tym i wyraziłem podobne zdanie, że możliwość tworzenia publicznych dowolnych segmentów przez każdego randomowego użytkownika aplikacji jest w mojej ocenie jej minusem. W Polsce to jeszcze drobnostka w porównaniu z kolarsko popularnymi lokalizacjami za granicą.
Tak jak i te filmiki, zgadzam się z tym. Postępujące ograniczanie funkcji sportowych do premium, z jednoczesnym poszerzeniem funkcji pozasportowych (nazwijmy to społecznościowych). Ale czekaj jeszcze rok - dwa i dam sobie rękę uciąć, że będziesz miał tam reklamy pomiędzy wrzutkami z aktywności, z opcją wykupienia premium, żeby tych reklam nie mieć. A niech jeszcze ich wykupi Meta, to będzie po platformie.
- bzx likes this
#2425
Posted 23 August 2022 - 17:35
Wystarczyłaby możliwość oceny segmentów i filtr np. segmentów najwyżej ocenianych itp.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#2426
Posted 24 August 2022 - 22:07
Mam typa, który odkrył powermeter jakiś czas temu.
I teraz każda jazda to opisy jak na segmentach poprawił się o 2 km/h i 20 W. To jeszcze pikuś. Mistrzostwem jest tworzenie nowych segmentów pokrywających się z istniejącymi w sporej części. A bo np. mocno dał radę cisnąć tylko do znak, a za nim już pękł, więc walnę segment tylko do tego miejsca i napiszę, że jestem 5/600 i mało brakło do najlepszego. Walić, że na dłuższym segmencie ledwo do setki się załapał, bo siły wyparowały.
Straszny rak.
- blackrain likes this
#2428
Posted 05 September 2022 - 18:08
Mnie to jakoś nie śmieszy - dzisiaj mijałem dwóch idiotów w obcisłych, firmowych ciuszkach na szosówkach, którym średnia by spadła czy tam waty albo ch...j wie co i ich zdaniem uprawniało to do przejechania na czerwonym świetle. Przez trzy sygnalizatory I potem się wszyscy dziwią, że kierowcy i inni uczestnicy ruchu mają o tej grupie skrajnie negatywną opinię.W takich chwilach wiesz, że gość jedzie z licznikiem i czas to pieniądz =D Jeszcze będzie musiał zahamować, a to cenne km/h ze średniej i trzeba się rozpędzić, a to czas, a to wysiłek, a tak cyk i poleciał :-)
Dobrze że jechał rowerem a nie samochodem XD
Jeżdżę od dwóch tygodni po mieście i jestem zniesmaczony tym co widzę - przejeżdżanie na czerwonym, wyprzedzanie na trzeciego na ścieżce rowerowej, notoryczne ignorowanie pierwszeństwa pieszych na pasach, brak sygnalizowania manewrów itp. itd.
Nie wiem co jest w tym narodzie takiego, że jego przedstawiciele poruszając się jakimkolwiek pojazdem po jakiejkolwiek drodze jadą jakby byli pępkiem świata. Ja jestem k...wa najważniejszy i basta!
Żeby nie było mnie też się czasem zdarza złamać jakiś przepis, ale potem czuję się tak głupio i jest mi wręcz wstyd, że jeszcze bardziej mnie to motywuje do jazdy zgodnie z zasadami.
- mikroos, bzx, 4gotten and 3 others like this
Got An Oldie But She's A Goldie
Why You ask me?
'cause Steel Is Real
#2431
Posted 07 September 2022 - 06:39
Tymczasem...:
https://antyweb.pl/p...HE6DC7EXHIuaWmU
Podobno rowerzyści od roku nie mają pierwszeństwa przed przejazdami tylko nikt im nie powiedział
#2433
Posted 07 September 2022 - 07:07
Okej, tylko w sumie jedyne w sumie co w tym artykule widać, to interpretację indywidualną urzędnika i kpiny z serwisu, który wychwycił niemałą zmianę w przepisach. A czy mógłby wypowiedzieć się jeden z tutejszych prawników co sądzi o tej zmianie (z pominięciem interpretacji urzędników oraz kpin z serwisów) ?
#2435
Posted 07 September 2022 - 08:55
To wszystko strava. Gdyby nie publikowanie statów nikt by się nimi nie przejmował. BTW, kto w ogóle jeszcze te staty obczaja? ;D bo ja przyznaję, że srollując klikam w ciemno kudosy i z rzadka, czasami po wyścigu, zerkam na kilku znajomych kto jakie średnie waty zakręcił.
Polecam dodatek Strava Kudos do Google Chrome
- lupus likes this
#2436
Posted 07 September 2022 - 12:03
- lupus and artho like this
#2437
Posted 07 September 2022 - 12:23
Może myślał, że to czelendż i trzeba jechać po linii?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#2438
Posted 07 September 2022 - 12:28
fala krytyki w komentarzach jest ogromna. Z drugiej strony ludzie próbują tłumaczyć, że może na tym poboczu są jakieś kamienie, szkło, dziury i wszelkie inne kataklizmy oraz żywioły.
Z trzeciej wiem, że ludzie potrafią robić głupie rzeczy, ale chyba nie aż takie - to byłaby przesada - i zastanawiam się czy naprawdę gość nie miał jakiegoś ważnego powodu, aby nie jechać ścieżką.
#2439
Posted 07 September 2022 - 12:55
Cześć, w 1 września jadąc na rowerze zostałem potrącony przez samochód. Na miejsce wezwana policja, stwierdzona wina kierowcy samochodu, pani przyjęła mandat. Zgłosiłem szkodę na mieniu z jej polisy OC (link4). Był rzeczoznawca, który zrobił zdjęcia m.in. uszkodzonemu rowerowi, po czym oddałem go do serwisu w celu przeprowadzenia ekspertyzy i wyceny ew. napraw (jeżeli rower się będzie kwalifikował).
Pytanie do Was. Jak podejść do tematu, żeby jak najszybciej przywrócić rower do sprawności? Po ocenie stanu technicznego naprawiać na własną rękę, czy czekać na kasę z link4?
Obawiam się sytuacji, że rower nadaje się do naprawy, ja się tego podejmę, a potem ubezpieczyciel stwierdzi, że wypłaca szkodę całkowitą. I co wtedy? Oddaje im rower? Pewnie to głupie pytania, ale nie mam doświadczenia w tej kwestii.
Pozdrawiam
#2440
Posted 07 September 2022 - 14:29
Mialem identyczna sytuacje i tez link4Cześć, w 1 września jadąc na rowerze zostałem potrącony przez samochód. Na miejsce wezwana policja, stwierdzona wina kierowcy samochodu, pani przyjęła mandat. Zgłosiłem szkodę na mieniu z jej polisy OC (link4). Był rzeczoznawca, który zrobił zdjęcia m.in. uszkodzonemu rowerowi, po czym oddałem go do serwisu w celu przeprowadzenia ekspertyzy i wyceny ew. napraw (jeżeli rower się będzie kwalifikował).
Pytanie do Was. Jak podejść do tematu, żeby jak najszybciej przywrócić rower do sprawności? Po ocenie stanu technicznego naprawiać na własną rękę, czy czekać na kasę z link4?
Obawiam się sytuacji, że rower nadaje się do naprawy, ja się tego podejmę, a potem ubezpieczyciel stwierdzi, że wypłaca szkodę całkowitą. I co wtedy? Oddaje im rower? Pewnie to głupie pytania, ale nie mam doświadczenia w tej kwestii.
Pozdrawiam
Oni beda probowali skierowac rame do naprawy, ale nie daj sie wpuscic w maliny, nikt nie zagwarantuje Tobie ze z ta rama sie nic nie stanie, np na zjezdzie z gory przy 70km/h.
Trzeba upierac sie o wymiane ramy i oddac do jakiejkolwiek kancelarii adwokackiej lub do prawnika, oni wezma wynagrodzenie ale warto. Prawnik wysyla wezwanie do zaplaty 30dni dla TU i po 30 dniach masz kase za rame
- cauchy, artho and tomaszzzz like this