
jakie łatki?
#21
Posted 09 March 2011 - 11:19
Z tego co widzę i szukam wszyyystko wielkie i własciwie nie ma czegoś o wielkości mniej więcej 10mm ...
#22
Posted 09 March 2011 - 11:58
Kolega wozi ze sobą, ale chyba jeszcze nie musiał stosować - zapytam przy okazji.
http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera
#23
Posted 25 March 2011 - 15:59
Przy ciśnieniu zblizonym do 10 bar zadna łatka długo nie wytrzyma. Dętka kosztuje kilka złotych, zmiana w trasie to żadna robota. Owszem, zabieram w trasy łatki obok zapasowej dętki, na wszelki wypadek, byle tylko dojechać, na całe szczęście jednak nie złapałem dotąd dwóch kapci podczas jednego wyjazdu.
#24
Posted 25 March 2011 - 17:59
Dętka kilka złotych ? ;-)
Poza tym np ja toleruję dętke z maałą dziurką zaklejoną zgrabną, małą i dobrą łatką - szczególnie w kołach na np traski/treningi codzienne ... ;-)
#25
Posted 25 March 2011 - 19:21
Quote
Pozwolę sobie nie zgodzić się ;-) Kiedyś załatałem swoją dętkę szosową jakąś łatką bliżej niezydentyfikowanej tajwańskiej produkcji (za 10 zł tubka kleju i arkusz pewnie ze dwudziestukilku łatek - musiałbym sprawdzić) i żyje do dziś. Czyli już chyba ze 2 lata albo i 3. Powietrze nie ucieka, w czasie jazdy jej nie czuć (a rozmiar ma "standardowy" - nie jest przeznaczona do cieniutkich dętek szosowych). Pompowałem w okolicach 9 bar. Z dętkami za kilka zł też się nie spotkałem, ale może po prostu za słabo szukałem ;-)Przy ciśnieniu zblizonym do 10 bar zadna łatka długo nie wytrzyma
#26
Posted 08 April 2011 - 14:07
#27
Posted 13 April 2011 - 21:26
#28
Posted 13 April 2011 - 22:09
#29
Posted 15 April 2011 - 21:19
#30
Posted 15 April 2011 - 22:37
#31
Posted 15 April 2011 - 22:54
#32
Posted 13 December 2011 - 20:33
#33
Posted 13 December 2011 - 20:47
mimo lekkiego przetarcia papierem ściernym, nie chciało kleic się jedno do drugiego i po prostu odklejało.
Poza tym siła cisnienia w dętce (ok 7-10atm) rozsadzi i tak takie zabezpieczenie, jezeli bedzie słabe a przecięcie opony zbyt duże ..
Odwrotnie jest w środku opony - opona "trzyma" parcie rozsadzającego ciśn w dętce, no a gdy masz dziurę w oponie, to ... ;-)
Być może lepiej byłoby ... zszyć czyms mocnym opone niż niepewnie kleić ...
#34
Posted 13 December 2011 - 20:53
#35
Posted 13 December 2011 - 21:53
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#36
Posted 13 December 2011 - 22:35
#37
Posted 13 February 2012 - 18:49
Quote
Ja zakleiłem zwykłą łatką oponę, ale rozcięcie miało ok 5mm. Trzyma się od ok 2-3 tyś km i nie ma żadnych problemów. 1.5 cm to jednak za dużo, aby próbować to sklejać.
1,5 cm rozcięcia na oponie to od razu do kibla bo możesz tego tęgo żałować, doraźnie by gdzies dojechac to tak ale nie na dalszą eksploatację, szanuj zdrowie! natomiast w klejeniu dętek to nie będe skromny i powiem ze jestem mistrzem jeżdżę niekiedy na 6 łatkach aż wstyd :-) ale żadna nie zawodzi ale trzeba pamietać o jednym że do klejenia dętki trzeba podejść bardzo uczciwie nie na odpieprz bo się zemści.
Reply to this topic
