

Średnia prędkość
#42
Napisano 20 maj 2008 - 22:46
Cytat
Napiszcie prószę o ile jazda w grupie może zwiększyć waszą średnią prędkość??
Jazda w GRUPIE w moim przypadku zmotywowała mnie do wytęzonych treningów i co najważniejsze pozwoliła uwierzyć w siebie i pzrełamać jakaś barierę psychiczną :!:
Gdy jeździłem sam to średnie wahały sie w granicach 27-32 km/h, przy czym raczej w DOLNYCH granicach tego przedziału
Teraz jest dużo lepiej :mrgreen:
Średnie teraz nie schodzą poniżej 30 km/h a w górę to zalezy od trasy przy samotnych płaskich treningach pod 37 km/h na dyst 65 km się zdarzają :mrgreen: (na MAZOWSZU jak jestem u babci)
Jazda w grupie to nie jakiś SUPER ŚRODEK NA WYNIKI, ale taki dopalacz psychiczny i mobilizator... ;-) a reszte musisz wypracować indywidualnym i odp. treningiem

#43
Napisano 20 maj 2008 - 23:37
jazda "samemu" (tzn we dwóch ale ciągle ja na I zmianie) 33km/h przez dokładnie godzinę.
jazda w grupie (cały czas na kole) równe 30km/h przez "równe" 100km 200m

#44
Napisano 21 maj 2008 - 17:23
Natomiast na ostatnim moim maratonie (niestety nieudanym dla mnie), do mojego upadku na dokładnie 100-tnym km miałem dokładnie śr. 37km\h - jazda w grupie (tez dawałem zmiany), zaczęły sie jakieś hopki od 75km, czułem sie nie wyjechany, mocny i ready na nastepne 140km (choć raczej średnia by na pewno spadła ;-) ) ...
Więc jak widać nie ma porównania samotnie i w grupie - mysle że kazdy jest w stanie uzyskac ok 3-5km większą średnią jadąc w grupie w stosunku do swoich "samotnych" wyników ...
#45
Gosc_jacekz_*
Napisano 11 czerwiec 2008 - 06:38
Podczas treningów ( zwykle solo ) mam średnie 29 km/h - dydstans > 150 km lub trening regeneracyjny, 31 - 33 km/h dystans do 100 km. Znacznie gorzej idzie mi z wyższymi prędkościami np. nie jestem w stanie przejechać 10 km z prędkością 45 km /h ( no chyba, że z wiatrem) ale mam nadzieję, że to kwestia treningu (jeżeli macie w tym temacie jakieś doświadczenia to będę wdzięczny za podpowiedzi ).
#46
Gosc_fiza1989_*
Napisano 11 czerwiec 2008 - 10:27
#47
Gosc_senjiro_*
Napisano 20 czerwiec 2008 - 18:20
#48
Napisano 21 czerwiec 2008 - 16:25
W czasie jazdy na trasie Warszawa - Piaseczno, przy dobrej pogodzie i drodze płaskiej jak stół nie licząc kolein wycisnąłem 35,6km/h.
Niestety, jak na mnie to absolutnie rewelacyjny wynik - wciąż nie mam takiej formy, jak w zeszłym roku. Za dużo siedzenia przed kompem w robocie, za mało jazdy na dłuższe dystanse.
Średnia zazwyczaj - czyli w drodze do i z roboty nie przekracza 28km/h a często ląduje w okolicach 25km/h. Powód jest dość prosty - jazda w korkach, dojeżdżanie do świateł i pełzanie kilka km/h przed tym jak światła się zmienią raczej nie służy wysokiej średniej.
#49
Gosc_@ndy_*
Napisano 21 czerwiec 2008 - 16:32
Cytat
Jak ja to dobrze znam :/Powód jest dość prosty - jazda w korkach, dojeżdżanie do świateł i pełzanie kilka km/h przed tym jak światła się zmienią raczej nie służy wysokiej średniej.
Jutro po wyjeździe ze strefy "oświatłowanej" zresetuję licznik i zobaczymy ile "Babka" wyciągnie

#50
Napisano 24 czerwiec 2008 - 21:20
A teraz pytanie jak idealnie wyregulować licznik? Mam cateye velo 8, mierzenie opony odpada bo swój licznik właśnie tak ustawiłem. Zmierzyłem oponę, wyszło 216cm i tyle wpisałem, ale okazało się że licznik zaniża.
#52
Napisano 25 czerwiec 2008 - 21:03
Z targeo wyliczyłem, że z wycieczki powinno wyjść mi 216,9km, a wyszło tylko 208,8km. Miałem w liczniku wpisane 216cm. Teraz można wyliczyć z proporcji jaki obwód należy wpisać, aby pokazywało mi prawidłowy wynik.
Dla wpisanego 216 wyszło 208,8, czyli 216---208,8
Ile powinno być (x) x---216,9
x=(216,9x216):208,8=224,37
Aby pokazywało poprawną liczbę km powinno być wpisane 224.
Z drugiej wycieczki: zamiast 75,9 wyszło 73.
216----73
x------75,9
x=224,58
Pozostaje zatem wpisać z pozoru kosmiczne 224 i sprawdzić poprawność dystansów.
#54
Napisano 26 czerwiec 2008 - 08:34
skoro wyszlo ci ze na obwodzie kola oszukuje ci o 8,5 mm
czyli +- na 2 metrach masz 8,5 mm roznicy
czyli na 20m - 8,5 cm
200m - 85cm
2km - 8,5m
20 km - 85m
200km - 850m
a nie 8,5km

Znaczy wg mnie cos nei tak z ta proporcja bo zmiana obwodu kola o 8,5 mm nie da ci 16 km na 200 km przejechanych

geolog - www.geologpoludnie.cba.pl
#57
Napisano 26 czerwiec 2008 - 09:44
Dla mnie to jest wstepne ustawianie licznika, a potem korekty, korekty ...
Słupki sobie sprawdzam te co 100m, i nie pare, i nie w jednym miejscu, i tak pare kilometrów - i wtedy wiesz mniej wiecej jak Ci wskazuje ...
I jak stwierdzisz ze np 20m masz mniej (na liczniku) na dystansie powiedzmy 4km (słupków) , tzn ze musisz 5% podnieść wartość tego co wklepałeś w setupie licznika ...
Przy róznych oponach jest inaczej, cisn zmienia wartości, zuzycie bieżnika, itd ...
Jedni mierzą doooookładnie te milimetry na obwodzie koła, inny (np ja) ostateczne korekty wprowadza na podstawie słupków (musi byc pare km słupków i powtórzyc w innej lokalizacji gdzie sa słupki) - kazda metoda dobra, jeżeli doprowadzi do dobrego finalnego efektu ....
Ale widze że w tym samym topicu zaczyna sie powtarzac te same problemy ...
Dodaj odpowiedź
