PROJEKT OSTRE KO�O - LOW COST ~7KG
#141
Napisano 23 styczeń 2012 - 13:17
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#142
Napisano 23 styczeń 2012 - 13:39
a co do aktualizacji - fotki zrobilem - ale stwierdzilem ze wrzuce fotke kola juz po odswiezeniu ktore miało miejsce gdzies koło pierwszej w nocy :mrgreen:
#143
Napisano 23 styczeń 2012 - 15:20
#144
Napisano 23 styczeń 2012 - 17:23
ale...
nie chce chwalic dnia przed zachodem slońca, ale jak zachowam cierpliwosc to bedzie 6,XXX
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
#145
Napisano 23 styczeń 2012 - 17:28
Czemu szukasz Mavica Open Pro? To droga obręcz, a Spike pokazał ostatnio sporo ciekawych rzeczy.
#146
Napisano 23 styczeń 2012 - 17:32
Mavica Open Pro szukam ponieważ mam przednie koło na tej obręczy - od spike'a własnie
SZUKAM BLATU 50-52Z NA KOMPAKT 110BCD!
(jak sie znajdzie cos, to może bym mial za grosze pozagrupową DuraAce ktora i tak była by okolo 100gram lzejsza od tiagry!)
#147
Napisano 23 styczeń 2012 - 21:17
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#148
Napisano 24 styczeń 2012 - 01:19
a więc - fotki - zgodnie z zasadą NO PHOTO NO EXIST
NA SAMPIERW - obejma:)
9 gram - sporo wsumie za niego dałem, chyba takie najdroższe widzimisie, i jedyna taka nie okazja jak na moje oko. ale za to jest ładny, naprawde ładny i waży fajnie.
Zacisk Koła przedniego - grat do ktorego mam mętne przekonanie - jest z tytanu, i naprawde lekki, wygląda fajnie, ale jest na imbus 4mm - troche mało jak na moje oko - zobaczymy jak bedzie działał - dalem za niego natomiast z wysyłką tyle ile waży - więc jak bedzie grało - to bedzie bardzo fajnie. Waży 25gram
Koło przednie - wygląda przednie - oczyscilem boczne scianki - jest w niezłym stanie, wyczyscilem slady kleju i zaczyna mi się naprawde podobać.
waży 689gram
waga, z wyżej opisanym zaciskiem:)
doszła też zębatka - upiekszona przeze mnie - przy okazji uszczuplona o 4 gram - zaden szał, zwykła zebatka
Piasta kompletna z zebatką i kontrą 403gram
nie wiadomo czy zebatka się ostoi... bo jest szansa na nową korbę... niestety na kompakty i nie wiadomo co będzie z blatem, bo obecny jest zajazd - zalezy jaki sie trafi (o ile się trafi...) zebatka zostanie, lub się ją wymeni....
a korba to.... pozagrupwe DuraAce
tyle ważyła tiagra goła...
a tyle DURA
Róznica wg mnie kolosalna, nawet mimo ze kompakt bedzie mial no ciutkę cięzszy blat...
zestaw bedzie ważył około
840gram na tiagrze bylo 935gram...
dopomózcie z blatem... :mrgreen:
#149
Napisano 24 styczeń 2012 - 01:38
po czasie zaczełem w to wątpić, poszukiwania nie były zbyt owocne, nie bardzo sie sprzedawało, jednak po czasie się troche ruszyło - również dzięki wam, sporo tu zakupilem, troche sprzedałem - i praktycznie nie ruszając za mocno finansów poza rowerowych udało sie nazbierac troche gratów.
Wtedy Realne zaczeło być 7,1Kg... może mniej?
no więc siadłem i obliczyłem - nie wiem ile wyjdzie ostatecznie, to moje celowanie - jak sie spełni - super, nie spełni - i tak będzie super:)
Rama: 1748
Widelec: 413 (ciecie sterówki celuje) 409
Stery: nie mam - 76 ?
Mostek: 108
Kierownica: 290 (cięcie celuje) 288
Sztyca: 208 (cięcie celuje) 200
Siodło: 136
Obejma: 9
Układ korbowy: 935 (jak sie uda z duraace, licze bezpieczne) 850
Pedały: nie mam - 245?
Łancuch: nie mam - 350?
Koło Przód 998
714 +10(opaska-nie mam))+76(dętka-nie mam)+190(opona)+8(powietrze)
Koło tył 1366
190(opona)+8(powietrze)+95(dętka-nie mam)+10(opaska)
403(piasta)+ 200(szprychy-nie mam)+40(nyple-nie mam)+ 420(obręcz-nie mam)
DAJE TO 6783 GRAM
6
7
8
3
sam nie moge uwierzyc... doliczyc musial bym jeszcze 20gram na smar itd.
około... 30?40? na paski do pedałow, moze 20 na owijke jesli sie zdecyduje.
ale i tak zostaje bezpiecznie poniżej 7KG....
jeśli się uda, i będzie to jezdzilo - bede w cięzkim szoku
#150
Napisano 24 styczeń 2012 - 08:45
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#151
Napisano 24 styczeń 2012 - 09:56
Rama bedzie lzejsza napewno - ta nie zachwyca geometrią, ogólną aparycją.
Kierownice chce zostawic tą - niektorych założen będe się trzymał mimo wagi itd - ewentualnie zmienie ją na Syntace'a Stratosa.
Szprychy bedą prawdopodobnie Sapimy Lasery 2,0-1,8-2,0 na mosięznych nyplach
#152
Napisano 24 styczeń 2012 - 10:32
#153
Napisano 24 styczeń 2012 - 10:44
#154
Napisano 24 styczeń 2012 - 10:58
co do opon, wiem czego uzywaja fiksiarze, ale w obliczu tego ze mam co jakis czas jakies uzywane opony wysokiej klasy, nie sądze zebym mial ochote placic te 60zl za opone.
Na tylne koło mam w tej chwili 3 opony koło 200gram i wrazie co z 2 drutówki - mogę sobie je zmieniac - nie boli : )
co jakis czas mam jakies uzywane oponki, więc z tym problemu nie będzie.
#155
Napisano 24 styczeń 2012 - 12:24
lekkich i tanich oczywiście.
najpierw zalozyłem że bedą:
Accent Axium - około 90zł - 235gram.
jednak opinie poczytalem, i z reguly ważą 248(!) gram, i do tego sypią się ramki, osie, łozyska maszynowe.. GUD Baj,
Accent Hellium - około 60zł - 245gram.
niższy model od axium. waga natomiast... z reguly realna 245! na maszynach - generalnie chwalone.
i miało być heliumowo, ale...
Wellgo M-21 - 36zł :mrgreen: 245-250gram.
na kulach, ale uszczelnionych - co ja nie uwazam za wadę, idzie to utrzymac w porządku przy odrobinie serwisu, korpusowo wyglądają okej - REALNA WAGA 250GRAM... z kartonikiem i oblaskami które potrafią ważyc około 8 gram.
#156 Gosc_Kuba1987_*
Napisano 24 styczeń 2012 - 12:35
Jeżeli poradziłeś sobie ze zdejmowaniem lakieru z ramy i jej dziurawienem, to z siodłem też dasz radę ;-) Wystarczy trochę wyczucia w "suszeniu" i naciąganiu... W sumie to zdejmowanie starego poszycia było duuużo trudniejsze od naklejania folii...
Gąbkę trzeba zdjąć, ale i tak nie ma jej tam za dużo i jak siodło było wygodne z gąbką to i bez niej powinno być ok (wygoda bardziej zależy od kształtu siodła niż od jego miękkości, przynajmniej u mnie)
BTW - okleiłam tak też SLR'a z dziurą - też się da ;-)
Dokładniejsze foto mojego na czubku:
Obrazek
Obrazek
BK a czy mogę wiedzieć co kierowało Tobą że okleiłaś to siodło poza oczywiście estetyką wyszło super. Czy po zdarciu skóry i wyściółki i przepolerowaniu skorupy nie można by go użytkować równie skutecznie?
#157
Napisano 24 styczeń 2012 - 12:40
#158 Gosc_Kuba1987_*
Napisano 24 styczeń 2012 - 12:57
#159
Napisano 24 styczeń 2012 - 13:05
Jeżeli poradziłeś sobie ze zdejmowaniem lakieru z ramy i jej dziurawienem, to z siodłem też dasz radę ;-) Wystarczy trochę wyczucia w "suszeniu" i naciąganiu... W sumie to zdejmowanie starego poszycia było duuużo trudniejsze od naklejania folii...
Gąbkę trzeba zdjąć, ale i tak nie ma jej tam za dużo i jak siodło było wygodne z gąbką to i bez niej powinno być ok (wygoda bardziej zależy od kształtu siodła niż od jego miękkości, przynajmniej u mnie)
BTW - okleiłam tak też SLR'a z dziurą - też się da ;-)
Dokładniejsze foto mojego na czubku:
Obrazek
Obrazek
BK a czy mogę wiedzieć co kierowało Tobą że okleiłaś to siodło poza oczywiście estetyką wyszło super. Czy po zdarciu skóry i wyściółki i przepolerowaniu skorupy nie można by go użytkować równie skutecznie?
Głównie dlatego, że:
1) Na samym środku skorupy jest pozostałość po procesie produkcyjnym - okrągłe wgłębienie, którego raczej nie da się pozbyć (a nie chciałam próbować tego sprawdzać papierem ściernym aż się przetrę na wylot :-P ). Nie podoba mi się to i tyle. Tu zdjęcie: http://img62.imagesh...djcie0005qq.jpg
2) Gdzieś przeczytałam że ta skorupa - całkiem goła i tylko wypolerowana i tak matowieje po jakimś czasie
3) No i fajniej wygląda z naklejką (ale gdyby nie 2 powyższe to zostałoby chyba bez niej)
#160
Napisano 24 styczeń 2012 - 16:15
ale z naklejką ładniej!
Tym czasem.... do Korby dostałem Blat - i to całkiem zajebiaszczy - MICHE...
no i znowu zysk na wadze ... nie wiem jak sobie poradze z tym szokiem... :cry:
komplet równo 830gram vs stare 939... SUPER! a jeszcze beda alu srubki do blatów :-o
a wszystko to za DWA CZTEROPAKI + STARA KORBA - DZIĘKI PAWEŁ!